بهترین پودر چاقی بدون عوارض بدون بازگشت

پودر افزایش وزن

فهرست مطالب

در دنیایی که خیلی‌ها به دنبال کاهش وزن هستند، افزایش وزن سالم و پایدار برای خیلی‌ها چالش‌برانگیز است، چه‌بسا نشدنی. افرادی که با وزن کم یا ناتوانی در افزایش وزن مواجه‌اند، ممکن است احساس کنند که گزینه‌های کمتری در دسترس دارند و خیلی از آن‌ها به‌سراغ برخی پودر چاقی بدون عوارض بدون بازگشت می‌روند تا بتوانند کمبود وزنی‌ای که دارند را جبران کنند.

 

جدا از این‌که آیا پودر چاقی برای اضافه وزن، انتخاب درستی است یا نه، داشتن خرید پودر چاقی بدون عوارض بدون بازگشت، مستلزم تحقیقاتی است تا بتوان بهترین انتخاب را در بین گزینه‌های موجود در نظر گرفت. در این مطلب از مجله سلامتی لیمومی قرار است به بررسی عمیق پودرهای چاق‌کننده بپردازیم و بهترین پودرهای چاقی را با توجه به معیارهای مختلف،‌ معرفی کنیم.

سوالات متداول

آیا استفاده از پودرهای چاق‌کننده بدون هیچ عوارضی امکان‌پذیر است؟
این سوال به اهمیت انتخاب محصولات با فرمولاسیون ایمن و تایید شده توسط مراجع بهداشتی می‌پردازد. مشاوره با متخصص قبل از شروع هر نوع مکمل جدید می‌تواند خطر مواجه با عوارض پودرهای چاقی را کاهش دهد.
چگونه می‌توانم اطمینان حاصل کنم که پودر چاقی انتخابی من بدون بازگشت است؟
این سوال به بررسی اهمیت دستیابی به نتایج پایدار و جلوگیری از افزایش وزن موقتی از طریق استفاده از مکمل‌های تغذیه‌ای معتبر و با کیفیت، بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار مصرف پودرهای چاقی، یک رژیم غذایی درست و برنامه ورزشی اصولی را پیش ببرید.
آیا پودر چاقی اپل و گین آپ برای همه مناسب است؟
هر کدام، مزایا و معایبی را به خودشان اختصاص می‌دهند و براساس نیازهای متفاوتی طراحی شده‌اند. به همین دلیل، پیش از مصرف با یک پزشک متخصص در این‌باره مشورت کنید.
چه مواردی را باید هنگام خرید پودر چاق‌کننده در نظر بگیرم؟
تأییدیه‌های بهداشتی، منابع پروتئینی‌ای که در پودر چاقی استفاده شده، ترکیبات و مشخصات غذایی و میزان مواد نگهدارنده و مصنوعی‌ای که در پودر چاقی استفاده شده، همگی می‌تواند در انتخاب شما تأثیرگذار باشد.

آیا مصرف پودرهای چاقی فایده‌ای دارد؟

پودرهای چاق‌کننده با فرمول‌های تغذیه‌ای پیشرفته، مزایای قابل توجهی برای کسانی که می‌خواهند به شکلی سالم وزن اضافه کنند، ارائه می‌دهد. این محصولات با ترکیبی از پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، چربی‌های سالم، ویتامین‌ها و مواد معدنی، به افزایش کالری مصرفی و تقویت جذب مواد مغذی کمک می‌کنند. در ادامه درباره بعضی از فواید کلیدی این پودرها اشاره می‌کنیم:

  • افزایش کالری: برای افزایش وزن، باید کالری مصرفی‌مان از کالری‌ای که می‌سوزانیم، بیش‌تر باشد. پودرهای چاق‌کننده با ارائه یک منبع غنی از کالری، رسیدن به این هدف را آسان‌تر می‌کند.
  • بهبود جذب مواد مغذی: ترکیبات مغذی موجود در این پودرها به بهبود جذب مواد مغذی در بدن کمک می‌کنند و باعث رشد و ترمیم بافت‌های حیاتی بدن می‌شوند .
  • دسترسی آسان و مقرون‌به‌صرفه: اضافه کردن کالری روزانه با یک رژیم غذایی سنگین، هم هزینه زیادی دارد و هم عموماً زمان زیادی را اختصاص می‌دهد چون باید روزانه وعده‌های غذایی‌ای برای خودتان درست کنید. مصرف پودرهای چاقی راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه است تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به وزنی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

بهترین پودر چاقی بدون عوارض بدون بازگشت

تحقیقات انجام‌شده عوارض جدی‌ای از پودرهای چاقی پیدا نکرده‌اند، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که به‌سراغ محصولات خوب و اصلی بروید که برندی معتبر دارند و جدا از تجربه خوب خریداران، استانداردهای سازمان‌های غذا و دارو را دریافت کرده‌اند.

در ادامه قرار است به برخی از بهترین پودرهای چاقی در ایران اشاره کنیم که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید:

معرفی بهترین پودر چاقی بدون عوارض بدون بازگشت

پودر چاقی اپل

پودر چاقی اپل یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های افزایش وزن در بازار است که با فرمولاسیون خاص خودش، روی افزایش وزن مؤثر و سالم نقش دارد. این محصول با دارا بودن ترکیبات غنی از پروتئین و کربوهیدرات‌ها، علاوه بر افزایش کالری، به تقویت جریان مواد مغذی در بدن نیز کمک می‌کند.

کربوهیدرات‌های پیچیده، چربی‌های سالم، پروتئین‌هایی با کیفیت بالا و مواد معدنی، ترکیبات اصلی‌ هستند که در پودر چاقی اپل می‌توان پیدا کرد و روی تقویت سلامت کلی بدن و افزایش وزن نقش دارد. یکی از مزایای این پودر چاقی، بهبود هضم غذا است که می‌تواند جذب مواد مغذی در بدن را آسان‌تر کند و میل به خوردن غذا را در اشخاص افزایش دهد.

پودر چاقی اپل

توصیه ما این است که این پودر چاقی را روزانه ۱ یا حداکثر ۲ بار به‌شکلی مخلوط‌ شده با آب یا شیر، مصرف کنید. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که این پودر چاقی برای اشخاصی که با دیابت، قند خون یا فشار خون بالا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، عوارضی را به‌همراه دارد. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از مصرف آن با پزشک و متخصص تغذیه صحبت کنید.

پودر چاقی گین آپ

پودر چاقی گین آپ به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش وزن سریع و سالم شناخته می‌شود. این محصول با فرمولی غنی از کالری، به افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند، کمک می‌کند تا به سادگی به این هدف دست پیدا کنند.

گین‌آپ از پروتئین‌های با کیفیت، کربوهیدرات‌ها، چربی، فیبر، ویتامین و مواد معدنی مختلف تشکیل شده که همگی به رشد عضلانی و افزایش وزن سالم بدن کمک می‌کنند.

پودر چاقی گین آپ

پزشکان توصیه می‌کنند که مصرف این پودر روزانه ۲ بار و همراه با وعده‌های غذایی به‌عنوان یک میان‌وعده انجام شود تا بتواند نتایج مطلوبی از آن به دست آورد. می‌توانید این پودر را با آب یا شیر مخلوط کنید و به‌عنوان یک نظرات کاربران در اینترنت هم نسبت‌به‌ این پودر، مثبت بوده و خیلی‌ها به طعم خوب و قابلیت هضم آسان این پودر اشاره کرده‌اند و در یک دوره مصرفی تحت نظر پزشک، توانستند وزن خوبی را اضافه کنند.میان‌وعده سالم، پیش از ناهار و شام میل کنید.

پودر چاقی سوپر مس گینر

این محصول با فرمولی غنی از پروتئین و کربوهیدرات، به افزایش وزن و حمایت از رشد عضلانی کمک می‌کند. با مصرف پودر سوپر مس گینر، می‌توانید پروتئین‌هیا زیر را وارد بدن‌تان کنید:

  • کنسانتره پروتئین وی
  • ایزوله پروتئین شیر
  • پروتئین وی ایزوله
  • پروتئین وی ر هیدرولیز
  • کازئین میسلار
  • آلبومین تخم مرغ

پودر افزایش وزن

ترکیبات مورد استفاده در این پودر می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و احتمال ابتلا به بیماری‌ها و عفونت‌های مختلف را کاهش دهد. همچنین، از آن‌جایی که سوپر مس گینر سرشار از پروتئین است، آنابولیسم عضلانی در بدن را بیش‌تر می‌کند و باعث رشد عضلانی می‌شود.

گلوتامین، یک اسید آمینه غیر ضروری که برای عملکرد ورزشکاران و بدن‌سازان بسیار مهم و حیاتی است هم در ترکیبات سوپر مس گینر وجود دارد و مصرف آن می‌تواند نتایج بهتری از تمرینات ورزشی و رژیم غذایی به شما ارائه دهد.

پودر چاقی مکس ماسل

مکس ماسل با تأکید بر افزایش قدرت و حجم عضلانی، یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای کسانی است که به دنبال بهبود عملکرد ورزشی خود هستند تا در کنار افزایش وزن، بتوانند عضلات بهتری بسازند. تمرکز پودر مکس ماسل روی آمینو اسیدهای ضروری، نیمه ضروری و غیر ضروری است که هر کدام به نحوی در بدن تولید می‌شود.

در برخی شرایط خاص هم بدن ما نوع خاصی از آمینو اسید را تولید نمی‌کند. یکی از راه‌های برطرف کردن این کمبود، استفاده از پودرهای چاقی‌ مثل مکس ماسل است.

پودر چاقی مکس

ال گلوتامین موجود در مکس ماسل نوعی آمینو اسید است که وظیفه تولید پروتئین را برعهده دارد و به ورزشکاران کمک می‌کند تا جدا از افزایش وزن، ماهیچه‌ها و عضلات بهتری بسازند.

تنها نکته‌ای که باید در مصرف این پودر چاقی در نظر داشته باشید، این است که مکس ماسل برای ورزشکاران و اشخاصی که به‌دنبال افزایش وزن در جهت بهبود تمرینات ورزشی و عضله‌سازی‌شان هستند، طراحی شده است. به همین خاطر، باید در کنار یک رژیم غذایی درست و تمرینات ورزشی اصولی، تحت نظر یک پزشک یا مربی ورزشی مصرف شود.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از مصرف با پزشک و متخصص تغذیه دراین‌باره صحبت کرده تا به شیوه‌ای درست این مکمل را مصرف کنید.

چگونه می‌توانیم یک پودر چاقی بدون عوارض بدون بازگشت خوب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب مکمل‌های چاقی، همواره پاسخ درستی برای سوالات زیر پیدا کنید:

  • آیا این مکمل توسط مؤسسه‌های شخص ثالث تست شده است؟: برای این‌که بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که این محصولات توسط مؤسسات شخص ثالث مورد بررسی قرار گرفته اند. برخی از این مؤسسات عبارت‌اند از NSF International ،Informed Choice و Eurofins Scientific. داشتن گواهی‌های CGMP یا UL هم می‌تواند مهر تأییدی به قابل اعتماد بودن محصولات باشد.
  • منبع پروتئین آن چیست؟: حتماً محصولی را انتخاب کنید که منبع پروتئینی‌ای با کیفیت بالا مثل وی، کازئین، پروتئین تخم مرغ، گوشتِ گاو، نخود یا برنج قهوه‌ای را در خودش داشته باشد.
  • ترکیبات و مشخصات غذایی پودر چاقی چیست؟: عموماً گینرها و پودرهای چاقی مختلف در مقادیر پروتئین، کربوهیدرات و چربی با هم متفاوت‌اند. براساس نیاز غذایی‌تان باید به‌سراغ گزینه‌ای بروید که منطقی‌تر باشد.
  • چه مواد تشکیل‌دهنده دیگری دارند؟: بعضی از این محصولات رنگ‌های مصنوعی، افزودنی‌ها و مواد نگهدارنده دارند که باعث می‌شود مصرف طولانی‌مدت‌شان، عوارضی را هم برای هر شخص به‌همراه داشته باشد. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم به‌سراغ گزینه‌هایی بروید که کم‌ترین مواد نگهدارنده و بیش‌ترین فایده را برای سلامتی بدن‌تان داشته باشند.

انتخاب پودر چاقی

جمع‌بندی: آیا باید پودر چاقی مصرف کنیم یا نه؟

مصرف پودر چاقی بدون عوارض و بدون بازگشت یکی از را‌ه‌های افزایش وزن است.در برخی موارد می‌تواند مؤثر باشد، اما در بسیاری از شرایط هم پایدار نیست. نداشتن یک رژیم غذایی درست و برنامه ورزشی،  می‌تواند کالری بیش از اندازه‌ای به بدن‌تان وارد کند که مضر است.

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که به‌شکلی سرخود این پودرهای پروتئینی را مصرف نکنید و حتماً قبل از خریدشان، با یک پزشک یا مشاور تغذیه در ارتباط باشید تا بتوانید بر اساس نیاز تغذیه‌ای که دارید، به‌سراغ مکمل خوب بروید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و لیمومی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد. برای استفاده و اجرای آن، لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.

منابع:

Healthline

 

 

 

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

69 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید من بعد خوردن پودراپل بدنم جوش زد چرا؟
    ایا میتونید کمک کنید؟

    1. سلام وقت بخیر. ممکنه بدنتون به پودر حساسیت داده باشه. لطفا با مشورت پزشک از این پودرها استفاده کنید.

  2. سلام من بچم43روزشه خودم خیلی لاغر شدم میتونم پودر گین آپ یا جوانع گندم بخورم؟ مشکلی بخاطر شیر دادن ب بچع پیش نمیاد؟؟

    1. سلام وقت بخیر. به دلیل اینکه در دوران حساس شیردهی هستید باید زیر نظر پزشک تغذیه‌تون رو کنترل کنید چون هرچی که شما می‌خورید روی شیری که به فرزند عزیزتون می‌دید، تاثیر می‌گذاره. هر شکل از پودر چاقی هم زیر نظر پزشک مصرف بشه.

  3. من مدتیه از قرص گین آپ استفاده میکنم که خدایی عالیه بقیه رو امتحان نکردم نمیتونم نظر بدم

    1. اگر مشکل سلامتی خاصی ندارید و پودر معرفی شده استانداردهای لازم را دارد. می‌توانید آن را مصرف کنید. اگر بدنتان حساسیت نشان داد، مصرف را قطع کنید. در کل بهتر است قرص و پودرهای چاقی و لاغری زیر نظر پزشک مصرف شود.

  4. سلام طاهره جان ممنون از مقاله و اطلاعاتی که برامون گذاشتی .آگاهی دادن در مورد مسائلی که ای روزها ذهن خیلی هارا به خودش مشغول کرده واسمون ارزشمنده مخصوصا زمانیکه این اطلاعات با ذکر منبع در اختیار خواننده قرار میگیره و باعث بر طرف شدن ایهاماتی در مورد درست یا غلط بودنشون میشه..
    در اوتها ممنون بابت مشاوره های رایگانتون…

      1. سلام ، عذر خواهی میکنم قبل از اینکه از این محصول سوالی بپرسم ، ی موضوع هست که باید خدمتتون عرض کنم ، تقریباً ۱۷ساله که مصرف کننده مواد هستم پله ای مجبور شدم که برم جلو (لذت طلبی) الان مصرف سور ام روزی یک یا یک و نیم گرم و شیشه نیم گرم مصرف می‌کنم ،با این شرایط استفاده این مکمل جواب دهی داره یا نه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

        تشکر

      2. سلام وقت بخیر. حتما باید در اسرع وقت و زیر نظر پزشک برای ترک مواد اقدام کنید. هیچگونه پودر و قرص جاقی جلوی عوارض مصرف مواد از جملع لاغری بیش از حد را نمی‌گیرد.

    1. سلام مهدی عزیز
      دارو بدون رژیم غذایی سالم و فعالیت مناسب تاثیری ندارد
      می‌توانید با متخصصان لیمومی مشورت کنید و رژیم مناسب افزایش وزن دریافت کنید

      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

      1. سلام خوبی ازکجا باید پودرسالم برای تناسب اندام گرفت

      2. فقط از داروخانه‌های معتبر و محصولاتی که تائیدیه وزارت بهداشت رو دارن.

  5. همشون فیک یا تقلبی هستن قبل از مصرف از اورجینال بودن محصول مطلع شوید..وگرنه ضرر جبران ناپذیری دارن….یاحق

    1. سلام رضای عزیز
      ممنون از اینکه تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید

      1. سلام وقت بخیر. ممنون از اینکه دغدغه‌تون رو با ما درمیون گذاشتید. رژیم غذایی مناسب با طبع شما باعث میشه به سالم‌ترین شکل افزایش وزن یا کاهش وزن داشته باشین. اگر دغدغه این رو دارید که از رژیم غذایی مناسب با طبعتون هم استفاده کنید، حتما از طریق این لینک با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و رژیمتون رو با بیش از 90% تخفیف تا آخر سال 1402 بگیرید. https://my.limoome.com/good-look-new/intro.html?id=33&utm_campaign=tarablogbanerside11&utm_source=limoome&utm_medium=blog

  6. هرشخصی قبل از استفاده ابتدا باید از آناتومی بدن خودش مطلع باشه ..ب نظر من هیچ پودر چاقی شیمیایی نیست که بدون ضرر باشه بخصوص که این روزا همه پودرهای بازار ب صورت فیک یا تقلبی عرضه میشن

    1. سلام همراه عزیز
      دقیقا درست می‌فرمایید و بهتر است با رژیم غذایی مناسب افزایش وزن بدست آورد

  7. سلام
    پودر اپل و گین آپ بر پایه کورتون هست
    و ضررهای جبران ناپذیری داره
    من چندسال فروشنده این اشغالا بودم خودم هم مصرف کردم خیلی مضر هست. با مصرفش مثل بادکنک باد میشین بعد خالی میشین پوست شل و تیره کلسیم جذب بدن نمیشه، اول اشتهای کاذب میده بعد که مصرف نکنین میلی به غذا ندارین نمیدونم از کجاش بگم

    1. سلام بنده ازش استفاده کردم الان که مکملم تمام شده اشتهام ازبین رفته برید سراغ گیاهان دارویی. سعی کنید اعصابتون رو آروم کنید اشتها برمیگرده.

      1. سلام سرکارخانوم،آیاپودرچاقی برای کبدمضرمیباشد؟؟؟

      2. بله! بعضی از این پودر و قرص‌های چاقی برای کبد مضر هستند و مصرف آن‌ها فقط و فقط باید زیر نظر پزشک انجام شود. اگر مشکل کبد دارید به هیچ عنوان ریسک نکنید و بدون تجویز پزشک، از این پودرها کمک نگیرید.

      3. سلام ببخشید درمورد پودر چهل گیاه اطلاعی دارین ک مضر هس یانه

      4. پودر 40 گیاه طبع گرمی داره و بیشتر برای چاق شدن و رشد عضلات استفاده میشه. به طور کلی مصرف این گیاه مشکل خاضی ندارد اما به هیچ عنوان نباید برای خانم‌های باردار وشیرده استفاده کنید. همچنین اگر طبع گرمی دارید ممکنه که این پودر گزینه مناسبی برای شما نباشه. پیشنهاد می‌کنیم برای مصرف حتما از پزشک متخصص طب سنتی سوال بپرسید.

  8. سلام ممنون ازمطالبی که ارائه داده بودید.امانکته اینکه پودرهای معمولی چاقی که بدون ورزش استفاده می شودراباپودرهای مخصوص ورزش وباشگاه روباهم ارائه نمودید.وآنها روازهم دیگه جدا نکردید.

    1. سلام محمد عزیز
      تاثیر گذاری این پودرها در هر بدنی متفاوت است و باید با مشورت پزشک استفاده شوند

      1. سلام طاهره خانم . من پودر چاقی صورت رازوک تهیه کردم فعلا به دستم نرسیده . تمام مقاله های گوگل نوشتن بدون عوارضه و کورتون نداره خیالم راحت باشه بدون ضرره؟

      2. در توضیحات این پودر به طور مستقیم به داشتن کورتون اشاره نشده ولی کاری که می‌تونید بکنید اینه که حتما این پودر رو از داروخانه‌ها تهیه کنید و از پزشک داروخانه بپرسید که این پودر کورتون داره داخلش یا نه. به اضافه اینکه در مصرف هیچ ماده گیاهی و دارویی زیاده‌روی نکنید.

      1. سلام وقت بخیر. ممنون از اینکه دغدغه‌تون رو با ما درمیون گذاشتید. رژیم غذایی مناسب با طبع شما باعث میشه به سالم‌ترین شکل افزایش وزن داشته باشین. اگر دغدغه این رو دارید که از رژیم غذایی مناسب با طبعتون هم استفاده کنید، حتما از طریق این لینک با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و رژیمتون رو با بیش از 90% تخفیف تا آخر سال 1402 بگیرید. https://my.limoome.com/good-look-new/intro.html?id=33&utm_campaign=tarablogbanerside11&utm_source=limoome&utm_medium=blog

    1. سلام مدینه جان
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  9. سلام از کجا میشه این پودرهای تهیه کرد؟اگه شماره ای چیزی هست
    لطف میکنید

    1. سلام دوست عزیز
      تمامی مطالب فقط معرفی است و فروش نداریم
      از داروخانه های معتبر پیگیری کنید

    1. سلام امنه عزیز
      هیچ افزایش و کاهش وزنی بدون بازگشت نیست و باید رژیم غذایی سالم داشته باشید که ماندگار باشد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب