قرص چاقی فت فست چیست؟ + مزایا و معایب

قرص چاقی فت فست

فهرست مطالب

اگر از آن دست اشخاصی هستید که لاغری بیش از اندازه‌ای دارند یا با اندکی اضافه وزن، می‌توانند فرم دلخواهی از بدن‌شان بسازند، روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید؛ از رژیم‌های لاغری گرفته تا مصرف قرص‌های گیاهی و مکمل‌هایی مثل فت فست. این‌جا سوالی مطرح می‌شود که قرص چاقی فت فست چیست؟

قرص Fat Fast به‌عنوان یک قرص گیاهی برای افزایش وزن در زنان و مردان است که به‌سبب عوارض کم‌تری که در مقایسه با محصولات دیگر دارد، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. با این حال، تمام مکمل‌ها و قرص‌های گیاهی مزایا و معایبی را به‌خودشان اختصاص می‌دهند. 

در این مطلب از مجله سلامتی لیمومی قرار است به شکلی جامع به این سوال پاسخ دهیم که قرص چاقی فت فست چیست و چه مزایا و معایبی را به‌خود اختصاص می‌دهد. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت ببرید

 

قرص چاقی فت فست چیست؟‌

در پاسخ به این سوال که قرص چاقی فت فست چیست، باید بگوییم که Fat Fast یکی از محصولات چاق‌کننده گیاهی است و برای اشخاصی که با لاغری زیاد دست‌وپنجه نرم می‌کنند و اندامی استخوانی دارند، تجویز می‌شود. 

این قرص با تنظیم آنزیم‌ها و تغییرات در کارکرد غدد،‌ اشتهای اشخاص را بیش‌تر می‌کند و بدین ترتیب، می‌تواند به‌صورت طبیعی میزان کالری ورود بدن را افزایش دهد و با استفاده از ویتامین‌هایی که در خود دارد، بدون بافت چربی، افزایش وزن را به همراه داشته باشد. 

طبق ادعاهای شرکت تولیدکننده، قرص چاقی فت فستِ اصل می‌تواند در طول یک بازه زمانی، بین ۶ تا ۱۵ کیلوگرم وزن انسان را افزایش دهد،

آن هم بدون عارضه جانبی. این قرص تمامی مدارک و مجوزهای ساخت را  از اتحادیه غذا و داروی آمریکا دریافت کرده و در قالب یک بطری شیشه‌ای و ۶۰ عدد کپسول در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد. 

در ترکیبات این قرص، انواع کورتون‌ها مثل دگزامتازون و پردنیزولون در کنار استروئید‌های آنابولیک مثل تستوسترون و اکسی‌متالون یافت می‌شود و پودر جوانه گندم، کاکائو و وانیل هم برای طعم‌دهندگی و خوش‌بو کردن در فت فست به‌کار رفته‌اند.

جدا از تمام موارد ذکر شده، با مصرف این قرص می‌توانید ویتامین‌های مختلفی مثل ویتامین B ،A ،D و E را دریافت کنید. 

افزایش وزن با قرص فت فست

فواید قرص چاقی فت فست چیست؟

مصرف این قرص به افزایش استقامت، سایز بدن، سطح انرژی و تناسب اندام کمک می‌کند و با تنظیم آنزیم‌ها و هورمون‌ها منجر به تقویت متابولیسم بدن می‌شود تا بتوان وزن بیش‌تری اضافه کرد.

جدا از این موضوع، فت فست با بهبود سنتز غذا به بهبود سیستم گوارش کمک می‌کند تا  بدن به مقدار کافی، پروتئین و مواد مغذی را دریافت کند. 

تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهد که این قرص روی اختلالات عصبی هم تأثیر می‌گذارد. دانشمندان بر این باورند که مصرف فت فست می‌تواند تعداد گلبول‌های قرمز خون را بیش‌تر کند و حجم اکسیژن را در بدن افزایش دهد که همین موضوع منجر به افزایش اشتیاق و بهبود تمرکز و توانایی یادگیری می‌شود. 

شرکت سازنده فت فست همچنین مدعی است که این محصول با افزایش نیتروژن در بدن، می‌تواند توده‌های عضلانی بیش‌تری تولید کند و حجم ماهیچه و تراکم استخوان را بهبود ببخشد و به همین دلیل است که شما در بازه زمانی استفاده، چربی‌ای در بدن‌تان ایجاد نمی‌کنید و وزن اضافه‌شده را به شکل عضله به‌دست می‌آورید. 

فواید قرص چاقی

عوارض مصرف قرص چاقی فت فست چیست؟ 

همواره شرکت‌های دارویی با تبلیغات‌شان ادعا می‌کنند که محصولات گیاهی‌شان هیچ‌گونه ضرری ندارد و ۱۰۰ درصد گیاهی است. با این حال، همواره این محصولات عوارض محدودی را به‌خودشان اختصاص می‌دهد و فت فست هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به برخی از مهم‌ترین عوارض مصرف قرص چاقی فت فست اشاره می‌کنیم: 

  • ایجاد آلرژی 
  • تداخل با داروهای بازدارنده اکسیداز تک‌آمین مثل ضد افسردگی و پارکینسون 
  • افزایش فشار خون 
  • تداخل با داروهای مصرفی برای دیابت 
  • ایجاد نفخ شدید 

بالا بردن وزن با قرص چاقی

نحوه مصرف قرص چاقی فت فست چیست؟

webmd قرص‌ های فت فست به‌شکل یک بسته با ۶۰ عدد کپسول در اختیارتان قرار می‌گیرند. در مورد نحوه مصرف، بهتر است با پزشک خود در ارتباط باشید تا براساس نیاز بدن‌تان، برنامه روزانه‌ای در اختیارتان قرار بگیرد.

با این حال، عموماً این قرص را دو ساعت قبل از خواب و بعد از غذا به شما پیشنهاد می‌کنند. در ادامه جدول مصرفی‌ برای فت فست ارائه می‌دهیم که عموماً توسط پزشکان توصیه می‌شود: 

  • ماه اول: سه عدد کپسول در روز بعد از صبحانه، ناهار و شام
  • ماه دوم: دو عدد کپسول بعد از ناهار و شام
  • ماه سوم: یک عدد کپسول بعد از ناهار

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که نتیجه حاصل‌شده از فت‌ فست در هر شخص متفاوت است. برخی افراد در ماه اول می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند و برخی دیگر تا ماه سوم هم نتایج آن‌چنان زیادی دریافت نمی‌کنند و باید به مصرف روزانه این قرص در برنامه‌ای که از سوی پزشک ارائه می‌شود، ادامه دهند. 

نحوه مصرف قرص چاقی

چه اشخاصی نمی‌توانند از فت فست استفاده کنند؟

طبق اطلاعاتی که شرکتِ تولیدکننده ارائه داده، اشخاصی که شرایط زیر را دارند بهتر است فت‌ فست را مصرف نکنند یا پیش از مصرف، با پزشک خود مشورتی داشته باشند:‌

  • زنان باردار و شیرده 
  • اشخاصی که بیماری کبدی دارند.
  • بیماران کلیوی 
  • افرادی که زیر ۱۴ سال یا بالای ۶۰ سال سن دارند. 
  • افرادی که به نقرس مبتلا هستند.
بیشتر بخوانید:انواع قرص چاق کننده | راهی برای رسیدن به وزن ایده‌آل

آیا فت فست منجر به نازایی هم می‌شود؟

اطلاعات غلط منتشر شده در اینترنت باعث شده تا بسیاری با این سوال مواجه شوند که آیا فت فست باعث نازایی شخص می‌شود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید به‌شما بگوییم که این قرص به هیچ عنوان باعث نازایی نمی‌شود و تنها برای مادران باردار یا زنانی که شیرده هستند، ممنوع است. 

آیا می‌توان اشتهای خوبی داشت و همچنان از فت فست استفاده کرد؟

بسیاری از کاربران در شبکه‌های مجازی و اینترنت گفته‌اند که اشتهای خوبی دارند و غذای زیادی می‌خورند، اما همچنان چاق نمی‌شوند. آیا در چنین شرایطی هم می‌توانند از فت‌ فست استفاده کنند؟ پاسخ ما به این سوال بله است. 

با وجود این‌که در عناوین بالا ذکر کردیم که فت فست با تنظیم متابولیسم، اشتهای اشخاص را افزایش می‌دهد و کالری را به شکل طبیعی در فرد زیاد می‌کند، اما ماهیت اصلی آن عضله‌سازی است و با استفاده از افزایش حجم عضلات و ماهیچه‌ها می‌تواند روی بیش‌تر شدن وزن هر شخص تأثیر بگذارد. 

جدا از این موضوع، تجربه هم ثابت کرده که فت فست روی اشخاصی که اشتهای خوبی دارند اما همچنان لاغر هستند، نتیجه مثبتی داشته و به آن‌ها کمک کرده تا در بازه زمانی کوتاه، وزن قابل توجهی را اضافه کنند.

افزایش اشتها با قرص

آیا می‌توان فت فست را در کنار مکمل‌های ورزشی دیگر مصرف کرد؟

به‌سبب خواص عضله‌سازی، بسیاری از ورزشکارانی که مکمل‌های دیگری مثل گینر و کراتین را مصرف می‌کنند، این سوال را پرسیده‌اند که آیا مصرف فت فست در کنار این مکمل‌ها، کار درستی است یا خیر. عموماً پیشنهاد می‌شود که اگر مکمل دیگری در طول روز مصرف می‌کنید تا به کمک تمرینات ورزشی، عضله‌سازی کنید، به سراغ خرید فت فست نروید. 

با این حال، صحبت با مربی ورزشی یا متخصص تغذیه هم می‌تواند روی تصمیم‌تان تأثیر بگذارد و شاید به شما پیشنهاد کنند که در دوز کم، این قرص را در کنار مکمل‌های ورزشی‌تان بخورید. 

بیشتر بخوانید: تاثیر شیر خشک برای چاقی صورت؛ افسانه یا واقعیت؟
سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا به‌شکلی همه‌جانبه به این سوال که قرص چاقی فت فست چیست؟ پاسخ دهیم و تمام علامت‌ سوال‌های ذهن‌تان را رفع کنیم.

فت‌ فست به عنوان یکی از بهترین محصولات گیاهی برای افزایش وزن آقایان و خانم‌ها شناخته می‌شود که کم‌ترین عوارض را در کنار بهترین نتیجه در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما بهتر است پیش از خرید، با پزشک درباره این قرص صحبت کنید تا بتوانید با اطمینان کامل و در برنامه‌ای درست، آن را مصرف کنید. 

در کنار این موضوع باید به‌یاد داشته باشید که همه چیز به قرص بستگی ندارد و داشتن رژیم غذایی و ورزش مناسب نقش زیادی در افزایش وزن‌تان ایفا می‌کند؛ در نتیجه برای این‌که به بهترین نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید، حتماً ورزش و رژیم غذایی درست را در نظر داشته باشید. 

نکته 1: این مقاله برای آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و لیمومی در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.

نکته 2: اگر در حال اجرای رژیم لیمومی هستید، باید طبق برنامه‌تان عمل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. متخصصان لیمومی تمام موادغذایی لازم را در برنامه‌ غذایی‌تان لحاظ کرده‌اند.

منابع:

Verywell Fit

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

142 نظر

    1. سلام حمید عزیز
      متاسفانه تمام قرص ها با یک سری عوارض همراه هستن. به همین دلیل مصرف اونا رو بدون تشخیص پزشک جایز نمیدونیم. و با توجه به این اطلاعات محدود، نمیتونیم راهکار دقیقی به شما بدیم.

      1. سلام
        چرا وقتی این قرص رو مصرف میکنم احساس خستگی میکنم
        و خوایم میاد

      2. بعضی از قرص‌های لاغری عوارضی مثل خواب‌آوری دارن. چون معمولا روی هورمون‌ها تاثیر می‌گذارن بنابراین غیر طبیعی نیست اگر این قرص روی شما به این شکل اثر گذاشته باشه. یادتون باشه این قرص رو فقط تحت نظر پرشک مصرف کنید تا دچار این مشکل‌ها نشید.

  1. سلام پسر من دوروزه داره میخوره ازش میگه کمی کلیم درد میکنه خاستم بدنم مال قرصه یا کلیش مشکل داره البته تا می‌ره اداره کنه درد میگیره

    1. سلام وقت بخیر. لطفا در صورت ادامه‌دار بودن این حالت مصرف قرص رو قطع کنید و به هیچ عنوان این شکل از قرص‌ها رو بدون مشورت پزشک مصرف نکنید. راه‌های سالم‌تر و بدون بازگشت‌تری برای تناسب اندام پسرتون وجود داره.

    1. سلام. ممنون از دیدگاهتون. بله متاسفانه خیلی از این قرص‌ها عوارض دارند

  2. سلام ببخشید این قرص عوارض خیلی دارد ایا
    صورتم جوش میزنه وقتی به قرص فست فود خوردم خیلی عوارض داره واسم 14 سالم هست

  3. مکمل خوبیه ولی ب شرطی ک اصل باشه…تو این دارو کورتون هست ک توی موارد تقلبیشون ک توی عطاریا پیدا میشه مقدار کورتون خیلی زیاده ک افزایش وزن سریعی میده و کبد رو نابود میکنه

  4. سلام.مهدی هسم.میگرن وسینوسات دارم میتونم ازقرص فست استفاده بکنم.ممنون زودتر جواب بدین

  5. سلام دوستان
    من یه مدت استفاده کردم خوب وزن اضافه کردم راضی بودم،اشتها رو باز میکنه
    ولی بعد از اتمام دوره وزنم باز به حالت اولیه برگشت
    با این که ۲ دوره پشت سر همم استفاده کردم

    1. سلام مژده جان
      مرسی که تجربه‌ات را با ما در میان گذاشتی

      1. سلام بچه شیر میدم و نه تنها شیر خودم را به بچم میدم شیر خشک هم بهش میدم و دارم از این قرص فت فس استفاده میکنم اندامم خیلی خوب شد ضرر وسه بچم که نداره

      2. سلام وقت بخیر. ببینید در دوران شیردهی به هیچ عنوان نباید فرصی رو بدون تجویز پزشک مصرف کنید. در اکثر این قرص‌ها ممکنه موادی وجود داشته باشه که به کودک شما آسیب بزنه. هرچیزی که شما مصرف می‌کنید روی شیرتون هم تاثیر می‌گذاره. لطفا سلامتی فرزندتون رو به خاطر لاغری به خطر نندازید و از رژیم غذایی مناسب به جای قرص استفاده کنید.

      1. نخورید کبدتون و داغون می‌کنه من خوردم

    2. من،. توی ی دوره 17 کیلو اضافه کردم بعد قطع، توی سه هفته 4 کیلو کم کردم،. البته من تیاریکس کارکردم و شکم پهلو رو نزاشتم بزرگ بشه، پیشنهاد میکنم با قرص خوردن ورزش کنید، تیاریکس عالی بود، فرم دهی میکنه

      1. سلام رودابه عزیز
        مرسی که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید
        حتما فعالیت ورزشی بسیار اهمیت دارد.

    3. باید بعد از اینکه دو دوره را استفاده کردی دروه سوم ثابت کننده می‌گرفتی که وزنت ثابت بمونه

  6. سلام آیا قرص ویتافیت فور بهتره یا فت فست
    اخه من قرصی چاقی بدون عوارض میخام که سرتا سر بدن رو چاق کنه کدوم پیشنهاد میکنین؟

    1. سلام دوست عزیز
      این مطلب برای پیشنهاد قرص برای لاغری نیست، درواقع مشخصات و عوارض گفته شده و از شما می‌خواهیم برای مصرف هرگونه دارویی با پزشک مشورت کنید.

      1. سلام نخورید که کبد را نابود میکنه من خوردم آنزیم های کبدی من رفته رو 100

      2. سلام دوست عزیز
        ممنون که تجربه خود را با ما درمیان گذاشتید

      3. سلام داکتر صاحب من میخواهم از این قرص استفاده کنم قیمتش چند است آیا مره چاق میکنه

      4. سلام دوست عزیز
        ما اطلاعی از قیمت نداریم و برای استفاده از مکمل افزایش وزن باید با پزشک تغذیه مصرف کنید و رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی داشته باشید تا نتیجه دلخواه داشته باشید

      1. ممنون که تجربتونو با ما در میان گذاشتید

      2. نخیر.بنده یکساله مصرف میکنم فوق العاده عالی بودپ

      1. با سلام بنده ۳ هفته هست که استفاده میکنم از روز دوم سوم خیلی سریع اشتهامو باز کرد ۸ کیلو در ۳ هقته ولی شدیدا ضعفی جنسی میاره که واقعا دیگه نگران کننده هست و اینکه امروز ۲ ساعت مطالعه کردم در گوگل که خیلی زرز داره میگن عوارض داره چون کورتون داره.من از فردا قطع میکنم تا دیر نشده.ممنون دوستان

      2. سلام دوست عزیز
        ممنون که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید

  7. سلام خسته نباشید بنده از قرص hiv استفاده میکنم ایا میشود از فت فیس هم استفاده کرد

    1. سجاد عزیز
      در خصوص تجویز مصرف این قرص‌ها، ما نمیتونیم شما رو راهنمایی کنیم، چون از شرایط جسمی‌تون اطلاعی نداریم و ممکنه در صورت مصرف، مشکلاتی براتون به وجود بیاد.

    2. سلام من حدود یکماه ازین قرص استفاده کردم الان بیشتراز ۱۴ روزه پریودم عقب افتاده ایا علتش میتونه این قرص باشه؟ حتی بیشتر از یک هفتس که دیگه استفاده نمیکنم

      1. سلام مال دخترمنهم چندهفته هست عقب افتاده واین موضوع خیلی نارحتم کرده

  8. قرص خوبیه ولی اگ رژیم خوبی نداشته باشیم حتما بازگشت اولیه یا بلکه ضعیف ترازقبل خوهی بود وعوارض مختلفی هم برای هرکس داره

  9. استفاده نکنید بدنو نابود میکنه داخل همه ی محصولات چاقی(اشتهاآور)کورتون قاطی میکنن

      1. سلام وعرض ادب من انعطافی مورداستفاده پزشکان گرفتم اصل هم هست فقط بنده خداگونه یکساعت قبل از نهار وشام میل شود ولی در مقاله شم فرمودین بعداز نهار وشام لطفا راهنمائی بفرمائید.سپاس

    1. سلام نخورید من خوردم فشارخونم بالا رفت چاق شدم قرص قطع کردم دوباره لاغر شدم اعصبانیت شدید میکنه تاری دید میاره

    1. سلام دوست عزیز
      برای خرید قرص باید به داروخونه مراجعه کنید

  10. من هر قرصی استفاده کردم چاق نشدم بنظرتون قرص فت فست چطوره مصرفش کنم یا مثل بقه قرصایی که استفاده کردم چاق نمیشم
    واقعا دیگه خسته شدم که چه راهی امتحان کنم

    1. سلام یاسر جان
      به نظرم به جای استفاده از قرص‌ها می‌توانید از رژیم غذایی درست برای افزایش وزن استفاده کنید که تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. برای دریافت مشاوره به این لینک وارد شوید و شماره تماستان را بگذارید تا با شما تماس گرفته شود برای مشاوره رایگان.

      https://limoo.me/blgcmnt

      این لینک را در مرورگر خود کپی کنید وارد سایت شوید.

    2. نخورید اصلا نخورید ،من هورمون هام بهم ریخت چاقی شکم و پهلو زشتی گرفتم و به دلیل اختلال هورمون استروژن که در بدنم ایجاد کرد متاسفانه دارای ریزش موی شدید افسردگی بی خوابی خشکی پوست و متأسفانه دچار پولیپ های رحم شدم که تحت درمانم و همه بعد از مصرف این قرص شروع شد

    3. سلام من مدتی هم پودر میخوردم از عطاری میگیرم رو خودم تاثیر خوب گذاشته به اطرافیانم هم دادم …رو اونا هم خوب جواب داده

    1. سلام دوست عزیز
      در متن هم اشاره کرده‌ایم که با مشورت دکتر حتما مصرف کنید.

  11. سلام قبل از نهار وشام استفاده شود یا بعد از ناهاروشام چون من ازعطاری گرفتم گفت ۱ساعت قبل از ناهارو۱ساعت قبل از شام لطف راهنمایی ام کنید ممنون

    1. سلام علی جان
      بهتر است با دکتر مشورت کنید برای مصرف قرص فت فست.

  12. سلام من قرص رو استفاده کردم نتیجه دلخوانگرفتم ازعطاری گرفتم اصلی ام بود ولی گفت ۱ساعت قبل از نهار و۱ساعت قبل از شام روزی ۲عدد استفاده کن ولی شما این جا میگید روزی ۳عددبعد غذا کدومش درسته لطفا راهنمای کنید

    1. سلام علی جان
      مطالب ما طبق مطالعات خارجی نوشته شده است و بهتر است قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

    2. سلام من مصرف کردم عوارض که مشاهده نشده ولی بعد از قط کردن قرص مجداد بدن لاقر میشه خود قرص که چاق نمیکنه قرص باعث میشه فعالیت بدن بره بالا زود گشنه بشی غذای بیشتری مصرف کنی، درکل اشتها اور هست اون چیزی که فک می کتید قرص خودش ادم و چاق میگنه اونجوری نیست

    1. سلام دوست عزیز
      چیزی تحت عنوان چاقی یا لاغری موضعی وجود ندارد
      تنها با فعالیت ورزشی می‌توانید عضله سازی کنید و فرم دهید

  13. سلام ، چگونه میشه این قرص رو تهیه کرد ، مطمئن باشیم اصل و ارجینال هست ؟راهنمایی بفرمایید …

  14. سلام خیلی در سایت های مختلف نوشتن خیلی عوارض بدی داره حالا موندم مصرف کنم یا ن؟

    1. سلام امیر عزیز
      توصیه می‌شود که با مشورت دکتر متخصص مصرف شود.

    2. داخل محصولات چاقی کورتون وجود داره که از سم بدتره باعث پوکی استخوان فشارخون کبد چرب و… میشه

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون که تجربتونو با ما درمیان گذاشتید

  15. من پارسال استفاده کردم روز دوم مصرفم حالم به شکل وحشتناکی بد شد خودبخود بدنم خیس عرق شد انگار که با شلنگ خیس شدم و بدنم تعادل نداشت در حد بیهوشی و تشنج
    هنوزم نمیدونم چرا اینجور شدم

      1. سلام اگه پیشه دکتر نریم روزی یک عدد بخوریم چی میشه

      2. سلام همراه عزیز

        مصرف هرگونه دارو بدون مشورت گرفتن از دکتر، عوارض خواهد داشت. ممکن است سیستم بدنی شما با دارو همخوانی نداشته باشد. پس لطفا خودسرانه مصرف نکنید.

    1. این قرص خیلی ضرر داره یا نه
      صورتم جوش میزنه ایا ضرر داره برام 14سالم هست

      1. سلام وقت شما بخیر
        لطفا با تجویز پزشک متخصص مصرف کنید عزیزم

      1. سلام من سال گذشته مصرفت کردم نزدیک به17کیلو اضافه وزن داشتمم البته چشمام آستیمال شد نمیدونم تاثیر این بود یا واکسن های کرونا البته من 3بسته کپسول فت فست مصرف کردم چی بگم والا

      2. سلام دوست عزیز
        ممنون که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید

  16. ایا این قرص برای افرادی که مشکلات گوارشی مثل رفلاکس معده دارن ضرر داره

      1. سلام من درحد ۵ الی ده عدد سال ۹۲ مصرف کردم کاملا داروی مزخرفیه،چاقی غیر طبیعی میده، وپشتش اثرات وحشتناک زیانباری بهمراه داره،،، لطفا نخرید، نخرید و نخرید،،،،، ریزش شدید مو میاره، بیشتر ب کبد آسیب میزنه، ورم میکنی ن چاق

      2. سلام محمد جان
        مرسی که تجربه‌ات را با در میان گذاشتی

  17. سلام قرص فت فست آب رنگ با پودر عالی اما کپسول زیاد تعریفی نیست

    1. سلام مهدی عزیز
      افزایش وزن بدون داشتن رژیم غذایی مناسب نمی‌تواند ماندگار باشد

      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

      1. با سلام
        دوستانی که نظرات رو مشاهده میفرمایند لطفا لطفا لطفا قبل از خرید هر گونه قرص چاقی و لاغری ابتدا کلیپ های تهیه شده از مضرات قرص های چاقی از جمله قرص ذکر شده و مابقی قرص های مشابه رو حتما ببینید!!!
        به هیچ وجه بدون تجویز پزشک و غیر از مراجعه به داروخانه معتبر اقدام به خرید نفرمایید.

      2. نظر شما کاملا درست است. هیچگونه قرص و داروی لاغری نباید بدون تجویز پزشک مصرف شود.

    1. سلام دوست عزیز
      برای اینکه چاقی دائمی داشته باشید رژیم غذایی سالم باید داشته باشید می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان وارد این لینک شوید.

      https://limoo.me/blgcmnt

      این لینک را در مرورگر خود کپی کنید وارد سایت شوید.

    1. علی عزیز
      طبق نظر تولیدکننده، بین 6 تا 15 کیلو وزن اضافه خواهید کرد

    1. سلام دوست عزیز
      ما این قرص رو نداریم و از داروخانه‌ها باید تهیه کنید. ولی توصیه می‌کنیم بدون مشورت پزشک، از قرص استفاده نکنید.

    1. سلام زینب عزیز
      ما این قرص رو نداریم و از داروخانه‌ها باید تهیه کنید. ولی توصیه می‌کنیم بدون مشورت پزشک، از قرص استفاده نکنید.

  18. ممنون از مطلب شما
    اکثر این قرصا به خاطر دگزا که سرکوب کننده سیستم ایمنی هست نباید زیاد مصرف کرد چونکه به کلی سیستم ایمنی نابود و باعث پوکی استخوان میشود ….

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از نظرتون. طبیعتا هر قرصی یک سری عوارض داره. به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم حتما قبل از استفاده، با پزشک مشورت کنید

    2. اتفاقا من مصرف کردم سیستم ایمنی ام عالی بود،. همه آنفولانزا گرفتن من هیچیم نبود

    1. سلام احسان عزیز
      ما این قرص رو نداریم و از داروخانه‌ها باید تهیه کنید. ولی توصیه می‌کنیم بدون مشورت پزشک، از قرص استفاده نکنید.

      1. سلام داروخانه ها ندارن من رفتم گفتن ما نداریم

    1. سلام سالار عزیز
      ما این قرص رو نداریم و از داروخانه‌ها باید تهیه کنید. ولی توصیه می‌کنیم بدون مشورت پزشک، از قرص استفاده نکنید.

  19. کاش یه چیزی باشه بدون اینکه کبد رو خراب کنه من رو چاق کنه

    1. اصلاح سبک تغذیه، بهترین راه برای چاقیه.
      میتونید وارد لینک زیر بشید و شماره تون ور بذارید تا مشاوران ما رایگان بهتون مشاوره بدن
      https://limoo.me/blgcmnt

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب