هرآن‌چه باید درباره قرص لاغری ویکتوریا بدانیم

قرص ویکتوریا لاغری

فهرست مطالب

«با این قرص در ۳۰ روز بدن ایده‌آلت رو بساز!» جملات ویدیوهای تبلیغاتی‌ای که به معرفی مکمل‌های لاغری می‌پردازند، آن‌قدر تکراری شده که همه ما از آن‌ها خسته‌ شده‌ایم. یکی از این مکمل‌ها، قرص لاغری ویکتوریا اسلیم است که مدعی شده که می‌تواند واقعاً در بازه زمانی کوتاهی روی بهبود کاهش وزن ما نقش داشته باشد. 

البته که در نهایت و به‌لحاظ علمی، بهترین راه برای کاهش وزن دائمی و پایدار، پیروی از یک رژیم غذایی درست و برنامه ورزشی اصولی است که شاید بازدهی طولانی‌مدتی داشته باشد، اما ماندگاری‌اش بیش‌تر است و بدین ترتیب، شما می‌توانید یک سبک زندگی سالم بسازید.

با این حال، شنیدن نام قرص لاغری ویکتوریا به اندازه‌ لازم، کافی بود تا در این مطلب از مجله سلامتی لیمومی به‌سراغ این قرص برویم و ببینیم که چگونه در فرایند لاغری ما تأثیر می‌گذارد و چه عوارضی دارد. 

سوالات متداول

قرص لاغری ویکتوریا را چگونه مصرف کنیم؟
بهترین راه برای مصرف ویکتوریا اسلیم، این است که یک عدد از آن، بعد از صبحانه و با آب ولرم مصرف شود. 
قرص لاغری ویکتوریا چگونه باعث لاغری می‌شود؟
این قرص به‌سبب داشتن کلاژن، برگ چای سبز، عصاره کرفس و جلبک متابولیسم بدن را بیش‌تر می‌کند و با سرکوب اشتها، باعث لاغری می‌شود.
آیا قرص لاغری ویکتوریا عوارضی دارد؟
سرگیجه، افت فشار خون، بی‌خوابی و تپش قلب از جمله عوارضی است که برخی افراد پس از مصرف مداوم این قرص گزارش داده‌اند.
آیا می‌توان برای لاغری به قرص ویکتوریا اعتماد کنیم؟
از آن‌جایی که نمی‌توان درباره مکمل‌های لاغری مطمئن بود، پیشنهاد ما این است که قبل از مصرف با یک پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید تا آگاهی کاملی داشته باشید. 

قرص لاغری ویکتوریا چیست؟

قرص لاغری ویکتوریا اسلیم (Victoria Slim Multivitamin)، یک مکمل مولتی‌ویتامینی چربی‌سوز است که در کشور اسپانیا و در قالب بسته‌هایی با ۳۰ عدد کپسول به‌فروش می‌رسد. یکی از نکات مثبتی که این مکمل را نسبت‌به سایر داروهای لاغری متمایز می‌کند، حجم ویتامین‌های داخل آن است و به همین خاطر هم از نام Slim و Multivitamin در آن استفاده شده چون در عمل، هم ویتامین‌ها را در بدن جذب می‌کند و هم خاصیت کاهش وزن دارد. 

قرص جی سی
بیشتر بخوانید:

این قرص چگونه باعث لاغری می‌شود؟‌

این قرص حاوی ویتامین‌های D ،B12 ،B9 ،C ،B1 ،B3 و B6 است که می‌تواند کمبود ویتامین‌های مختلف در بدن را بهبود ببخشد و روی خلق‌وخوی ما تأثیر بگذارد. در جدول فرمولاسیون این قرص به قهوه، چای سبز و عصاره‌های جلبک و کرفس اشاره شده که همگی آن‌ها خواص زیادی برای لاغری دارند. 

 در تولید قرص لاغری ویکتوریا از بیوتین و کلاژن استفاده شده، دو ماده‌ای که به بهبود کیفیت پوست و مو کمک می‌کنند. 

مقاله‌ای منتشر شده در PubMed نشان دمی‌دهد که چای سبز می‌تواند به افزایش متابولیسم کمک کند و به‌خاطر داشتن کافئین کافی، نه‌تنها باعث افزایش انرژی و هوشیاری می‌شود، بلکه چربی‌سوزی را بهبود می‌بخشد. 

 دانشمندان معتقدند که عصاره جلبک و کرفس به‌عنوان عناصری شناخته می‌شوند که فرایند متابولیسم بدن را تسریع می‌بخشد و سوزاندن چربی را راحت‌تر می‌کند. با این حال، تحقیقات موثقی انجام نشده و نیازمند بررسی‌های بیشتر برای صحت‌سنجی است. 

افزایش متابولیسم بدن
بیشتر بخوانید:

مزایای قرص لاغری ویکتوریا اسلیم چیست؟

در زیرعنوان قبل درباره مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات این مکمل لاغری صحبت کردیم اما الان قرار است درباره مزایای اصلی و مهم مصرف این قرص اشاره کنیم: 

  • تقویت پوست و مو: کلاژن و ویتامین‌های گروه B که جفت‌شان در این مکمل وجود دارد، روی سلامت پوست و مو نقش زیادی دارند و به شما کمک می‌کند تا موهای پرپشت‌تر و پوستی شاداب‌تر داشته باشید. 
  • تقویت عملکرد مغز و حافظه: ویتامین‌ها و مواد تشکیل‌دهنده این قرص مثل چای سبز روی عملکرد مغز و حافظه شما تأثیر دارد و کمک می‌کند تا اضطراب و استرس کم‌تری در طول روز داشته باشید. 
  • بهبود عضله‌سازی و چربی‌سوزی: مصرف این قرص در کنار رژیم غذایی خوب و برنامه ورزشی، کمک می‌کند تا فرایند متابولیسم و چربی‌سوزی‌تان سریع‌تر شود و راحت‌تر به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید. 
  • بهبود سلامت قلب و عروق: یکی از علل شایع بیماری‌های قلبی و عروقی، تجمع چربی در بخش‌های مختلف بدن است. فواید چربی‌سوزی قرص لاغری ویکتوریا به‌شما کمک می‌کند تا احتمال ابتلا به چنین بیماری‌هایی هم کاهش پیدا کند. 

تاثیر قرص لاغری ویکتوریا

آیا این قرص عوارضی هم دارد؟

با وجود این‌که منبع دقیقی برای صحت‌سنجی این موضوع وجود ندارد، اما گزارشات و نظرات کاربرانی که از این قرص استفاده کرده‌اند، نشان می‌دهد که عوارض خفیفی بعد از مصرف مداوم این قرص برای برخی افراد به‌وجود می‌آید، عوارضی مثل:

  • سرگیجه 
  • افت فشار خون
  • بی‌خوابی
  • تپش قلب 
adios pills
بیشتر بخوانید:

جدا از این موضوع، شرکت سازنده این قرص هم عنوان کرده که مصرف ویکتوریا اسلیم برای این دسته از اشخاص ممنوع است: 

  • افرادی که زیر ۱۸ سال یا بالای ۵۵ سال سن دارند.
  • افرادی که با بیماری‌های مغزی و اعصاب (به‌جز میگرن) دست‌وپنجه نرم می‌کنند. 
  • افرادی که فشارخون بالایی دارند. 
  • خانم‌هایی که شیرده یا باردار هستند.

برای مصرف این قرص، ابتدا با پزشک و متخصص تغذیه دراین‌باره صحبت کنید تا دوزِ مناسبی از ویکتوریا اسلیم برای شما تجویز شود..

نحوه مصرف قرص لاغری ویکتوریا اسلیم چیست؟

بهترین راه برای مصرف ویکتوریا اسلیم، این است که یک عدد از آن، بعد از صبحانه و با آب ولرم مصرف شود. تا ۲ ساعت بعد از مصرف این قرص، مواد غذایی دیگری جز مایعات نخورید تا کلاژن و مواد تشکیل‌دهنده آن به شکل کامل در معده تجزیه شوند.

مصرف قرص لاغری ویکتوریا

سخن پایانی: آیا می‌توانیم به این قرص اعتماد کنیم؟

تبلیغاتی که در آن، شعارهایی مثل «قرص لاغری خیلی قوی» یا «در یک هفته لاغر شوید» دیده می‌شود، عموماً قابل اعتماد نیستند.  همان‌طور که قبلاً هم گفتیم، بهترین روش برای لاغری، پیروی از رژیم غذایی خوب و انجام تمرینات ورزشی به موازات آن است. 

قرص لاغری ویکتوریا گواهی‌ GMP دارد که یک گواهی‌نامه دارویی است و نشان می‌دهد که محصولات به‌ طور مداوم براساس استانداردهای روز، تولید و کنترل می‌شوند. با این حال، سایت شرکتِ تولید کننده، مدت طولانی‌ است که از دسترس خارج شده و روش درستی برای تشخیص اصل آن وجود ندارد. قبل از مصرف هر مکمل دارویی‌، با یک پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید تا بتوانید اطلاعات بهتری به‌دست آورید. 

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و لیمومی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد. برای استفاده و اجرای آن، لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.

منابع:

Slim Genics

Healthline

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

9 نظر

    1. سلام دوست عزیز
      ما توصیه ای به مصرف دارو نمی‌کنیم
      تنها اطلاع رسانی می کنیم

    2. عالی هستش من دو بسته استفاده کردم به شدت اشتها رو کم میکنه ۱۸ کیلو کم کردم البته همراه با ورزش انرژی بدن رو هم بالا میبره فقط بی خوابی میاره در کل من راضی بودم

      1. دوست عزیز سلام ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب