قرص لاغری ادیوس؛ خداحافظ اضافه وزن!

adios pills

فهرست مطالب

گاهی شدت اضافه وزن به حدی می‌رسد که برای تسریع فرایند لاغری، بهتر است مکمل‌هایی را در کنار رژیم لاغری و فعالیت‌های ورزشی مصرف کنیم. این قرص‌های لاغری عموما گیاهی هستند و یک کمک‌کننده طبیعی برای کاهش وزن‌اند. در میان قرص‌های مختلف، در این مطلب از مجله سلامتی لیمومی، به سراغ بررسی قرص لاغری ادیوس رفته‌ایم. یک مکمل گیاهی و طبیعی که در راه کاهش وزن همراه شما خواهد بود.

ادیوس و ادیوس مکس، هر دو قرص‌های گیاهی کاهش وزن هستند که یک راه موثر و کاملا طبیعی برای کاهش وزن ارائه می‌دهند. آنها با تمرکز بر متابولیسم و با سرعت بخشیدن به روال تبدیل چربی ذخیره شده به انرژی و سوزاندن کالری عمل می‌کنند. با این حال باید تاکید کرد که قرص لاغری ادیوس تنها زمانی نتیجه خواهد داد که با یک رژیم غذایی با میزان کالری کنترل شده و فعالیت‌های ورزشی ترکیب شوند. تنها تفاوت بین ادیوس و ادیوس مکس دوز ماده اصلی آنها است.

سوالات متداول

آیا ادیوس برای گیاهخواران و وگان‌ها مناسب است؟
 قرص لاغری ادیوس و ادیوس مکس برای وگان‌ها مناسب نیستند.  با این وجود هر دو محصول برای گیاهخواران مناسب هستند.
آیا ادیوس فاقد گلوتن است؟
 بله. نشاسته مورد استفاده در ادیوس از سیب‌زمینی (نه غلات) به دست می‌آید و بنابراین فاقد گلوتن است.
آیا این مکمل لاغری بدون عوارض است؟
خیر. ممکن است ادیوس هم عوارض جانبی را به همراه داشته باشد، البته که عموما این عوارض چندان جدی نیستند. با این وجود، حتما آن را تحت نظر پزشک مصرف کنید.
قبل از مصرف قرص ادیوس به چه نکاتی توجه کرد؟
اگر اختلال تیروئید دارید و حساسیت شدید دارید و زیر ۱۸ سال هستید از مصرف این قرص ادیوس خودداری و با پزشک مشورت کنید.

ماده اصلی قرص لاغری ادیوس چیست؟

ماده اصلی اضافه شده به ادیوس، نوعی جلبک دریایی با نام فوکوس است. فوکوس (fucus vesiculosus) یک جلبک قهوه‌ای است که قرن‌هاست در سراسر اروپا به عنوان یک درمان سنتی برای کاهش وزن و لاغری استفاده می‌شود. مطالعات اخیر همچنین نشان داده‌اند که فوکوس می‌تواند رشد بافت سالم را تقویت کند، سیستم ایمنی را تحریک کرده و سطح قند خون را متعادل نگه دارد.

جنبه کاهش وزن فوکوس از وجود ید ناشی می‌شود. مصرف ید به طور کلی برای تحریک غده تیروئید و به منظور تسریع متابولیسم پیشنهاد می‌شود. بنابراین این افزایش متابولیسم می‌تواند توانایی شروع کاهش وزن را داشته باشد.

قرص گیاهی لاغری
بیشتر بخوانید:

با تحریک و تقویت متابولیسم، تجزیه بافت‌های چربی صورت می‌گیرد که منجر به کاهش وزن ایمن و موثر می‌شود. جلبک دریایی فوکوس همچنین مملو از مواد معدنی طبیعی و عناصر کمیاب است که به کنترل اشتها، از بین بردن سموم کمک می‌کند.

فوکوس‌ها جلبکی‌هایی سرشار از فیبر هستند که در تماس با آب، حجیم شده، معده را پر و اشتها را کاهش می‌دهند. حتی می‌توانید فوکوس را به صورت مجزا نیز مصرف کنید. با مشورت پزشک یک قاشق چای‌خوری فوکوس را به فنجان چای یا قهوه‌تان اضافه کنید و روزانه ۳ مرتبه قبل از غذا میل کنید. البته توجه داشته باشید که مصرف بی‌رویه آن موجب مشکلات هورمونی خواهد شد و حتما باید این کار را تحت نظر پزشک انجام دهید.

قرص لاغری

چرا ادیوس؟

هنگامی که قرص لاغری ادیوس به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی با کالری کنترل شده همراه با ورزش مصرف شود، می‌تواند منجر به کاهش وزن شود. برای به دست آوردن بهترین نتایج در کاهش وزن، مطمئن شوید که مصرف ادیوس را به تنهایی دنبال نمی‌کنید. ادیوس حاوی یک محرک خفیف تیروئید است که سرعت متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر، ادیوس می‌تواند سرعت تبدیل ذخایر مواد غذایی را در بدن افزایش دهد. هدف دیگر مواد فعال این است که با هم کار کنند تا تاثیر کاهش وزن را از طریق تحریک کبد افزایش دهند.

چگونه قرص لاغری ادیوس را مصرف کنیم تا بهترین تاثیرگذاری را داشته باشد؟

نکته کلیدی برای کاهش وزن با ادیوس این است که مصرف آن را به صورت مرتب دنبال کنید. مانند هر برنامه کاهش وزن معقولی، باید سعی کنید و به یک رژیم غذایی و همچنین مصرف مکمل دارویی خود پایبند باشید. افزایش سطح فعالیت طبیعی و ورزش بیشتر نیز به کاهش وزن کمک می‌کند. خوب است نکات دیگری را نیز در هنگام طی کردن فرایند کاهش وزن خود رعایت کنید که نتایج بهتری بگیرید. این نکات عبارتند از:

  • سعی کنید در آشپزخانه وعده غذایی خود را میل کنید نه جلوی تلویزیون یا کامپیوتر. تمرکز روی غذا و لذت بردن از آن، و صرف زمانی مجزا، شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد و احتمال کمتری دارد که بین وعده‌های غذایی میان وعده بخورید.
  • اهداف کوچکتر تعیین کنید! به جای در نظر گرفتن اهداف بزرگ در کاهش وزن، مقادیر کمتر و البته منطقی را برای یک بازه زمانی در نظر بگیرید تا نتیجه بهتر حاصل شود. مطمئن باشید تاثیر مداومت خود را در هفته‌های بعد خواهید گرفت.
  • ورزش را فراموش نکنید. چربی تجمع یافته در برخی نواحی بدن، تنها با فعالیت‌های ورزشی از بین خواهد رفت.
  • تمام این فرایندها را تحت نظر پزشک متخصص دنبال کنید. ممکن است قرص لاغری ادیوس یا هر مکمل دیگری برای شما مفید نباشد؛ حتی تاثیرات منفی نیز به دنبال خود بیاورد. پس مراجعه به متخصص را فراموش نکنید.

لاغری با قرص

مکمل‌های لاغری برای چه افرادی مناسب هستند؟

اکثر داروهای کاهش وزن مانند قرص لاغری ادیوس برای بزرگسالان مبتلا به چاقی یا اضافه وزن و حداقل یک بیماری مرتبط با وزن مورد تایید هستند. چنین بیماری‌هایی عبارتند از:

  • دیابت نوع 2
  • فشار خون بالا
  • کلسترول بالا

در حقیقت این داروها برای افرادی طراحی شده‌اند که نتوانسته‌اند از طریق روش‌های دیگر، از جمله تغییر رژیم غذایی یا سبک زندگی، به وزن ایده‌آل خود برسند. اگرچه این داروها نباید به عنوان یک راه‌حل سریع در نظر گرفته شوند، این داروها می‌توانند ابزار مفیدی برای کمک به تنظیم وزن در صورت ترکیب با فعالیت بدنی منظم و یک رژیم غذایی مغذی باشند.

قرص لاغری هزال
بیشتر بخوانید:

به خاطر داشته باشید که داروهای کاهش وزن برای همه افراد، از جمله افرادی که باردار هستند، افرادی که شرایط سلامت خاصی دارند، یا افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند، مناسب نیستند.

پزشک متخصص تغذیه می‌تواند بسته به اهداف شخصی، سابقه پزشکی و وضعیت سلامتی شما، راهنمایی‌هایی را در مورد اینکه آیا ممکن است این مکمل‌ها برایتان مفید باشند یا خیر، در اختیار شما قرار دهند.

در بیشتر موارد، این داروهای لاغری معمولاً می‌توانند حدود ۵ تا ۱۰ درصد کاهش وزن را به همراه داشته باشند. با این حال، تاثیر آن می‌تواند بسته به عوامل مختلفی از جمله داروهای خاصی که مصرف می‌کنید، متفاوت باشد.

لاغری با ورزش و غذای کم کالری

قرص‌های لاغری چه عوارضی دارند؟

از شایع‌ترین عوارض جانبی مصرف طولانی‌مدت قرص‌های کاهش وزن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، که قرص لاغری ادیوس نیز از این عوارض مستثنی نیست:

  • یبوست
  • اسهال
  • سرگیجه
  • خشکی دهان
  • بیخوابی
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • افزایش فشار خون
  • افزایش ضربان قلب
  • آسیب دیدن کبد

اکثر این عوارض جانبی خفیف هستند. عوارض جانبی جدی برای این داروها بسیار نادر است. اما در مورد قرص‌های لاغری غیرقابل تجویز و بدون نسخه، عوارض می‌توانند بسیار خطرناک و غیرقابل جبران باشند. به عنوان مثال، هیدروکسی کات می‌تواند منجر به هپاتیت و زردی شود. فن فلورامین، ممکن است به آسیب قلبی و بیماری ریوی برسد. سیبوترامین نیز احتمال بروز حملات قلبی و سکته مغزی را به همراه دارد.

نکته قابل توجه این است که برخی از محصولات کاهش وزن برخی از مواد تشکیل‌دهنده خود را در لیبل روی محصول گزارش نمی‌کنند. این نکته باعث می‌شود عوارض جانبی آنها  بیشتر غیرقابل پیش‌بینی باشد و بررسی آن سخت‌تر شود.

قرص لاغری ادیوس، مکملی گیاهی برای کاهش وزن

هم‌گام با یک رژیم غذایی کم‌کالری مناسب برای لاغری و انجام فعالیت‌های ورزشی منظم، قرص‌های لاغری نیز می‌توانند مکمل‌های موثری باشند. قرص لاغری ادیوس که قرصی گیاهی بر پایه جلبک دریایی فوکوس است، می‌تواند تاثیرات خوبی در از دست دادن وزن داشته باشد. جلبک دریایی فوکوس با تنظیم متابولیسم، روند چربی‌سوزی را سرعت می‌بخشد و باعث تسریع لاغری خواهد شد. اما باید حتما توجه داشته باشید که این مصرف تحت نظر پزشک انجام شود. در صورتی که مصرف مکمل لاغری با تجویز پزشک باشد، می‌تواند تاثیر ۵ تا ۱۰ درصدی بر میزان کاهش وزن شما داشته باشد.

با این وجود نباید از عوارض احتمالی آن غافل شوید و حتما در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید. شما کدام مکمل‌های لاغری یا چاقی را پیشنهاد می‌کنید؟ با ما در میان بگذارید.

نکته 1: این مقاله برای آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و لیمومی در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.

نکته 2: اگر در حال اجرای رژیم لیمومی هستید، باید طبق برنامه‌تان عمل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. متخصصان لیمومی تمام موادغذایی لازم را در برنامه‌ غذایی‌تان لحاظ کرده‌اند.

منابع:

chemistdirect

pharmacyrequirements

healthline

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب