قرص گلوریا چیست؛ آیا قرص‌های لاغری معجزه می‌کنند؟

فهرست مطالب

اگر از آن دسته افراد تپلی باشید که دست به دامن همه روش‌های لاغری شده‌اند، اما نتیجه چندانی نگرفته‌اند یا از آن مدل آدم‌هایی که حوصله برنامه غذایی و حال ورزش ندارند و می‌خواهند با آسان‌ترین‌ روش‌ها لاغر شوند، حتما نام داروی گلوریا به گوشتان خورده و در گوگل نوشته‌اید قرص گلوریا چیست.

بسیاری از افرادی که به‌دنبال لاغر شدن سریع و بی‌دردسر هستند برای یکبار هم که شده به خودشان گفته‌اند “تا وقتی قرص هست، رژیم چرا؟!” و بعد هم به توصیه خانم همسایه و دوست دخترعموی پدری به سراغ داروها و قرص‌های لاغری رفته‌‌اند.

قرص‌های لاغری در انواع و رنگ‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد که گلوریا یکی از معروف‌ترین آن‌هاست. این قرص‌ها عمدتاً بر پایه مواداولیه گیاهی تولید می‌شوند، اما نوع شیمیایی آن نیز پیدا می‌شود. برخی اوقات پزشکان تغذیه برای اثربخشی بهتر برنامه‌های رژیم، این قرص را در برنامه مراجعانشان قرار می‌دهند.

برای اینکه بدانید قرص گلوریا چیست و آیا مصرف این قرص تاثیری در نتیجه رژیم و لاغر شدن شما دارد یا خیر، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله از «مجله سلامتی لیمومی» همراه ما باشید و با عوارض و فواید قرص گلوریا آشنا شوید.

قرص گلوریا چیست؟

قرص گلوریا چیست؟

در چند سال اخیر قرص لاغری گلوریا در بین رژیم‌بگیرها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این افراد برای کاهش وزن اضافه و رسیدن به اندامی زیبا و سلامتی پایدار، از این قرص استفاده می‌کنند. قرص گلوریا یک داروی وارداتی است که به ادعای سازندگانش در تولید آن هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نشده و کاملاً گیاهی است.

قرص گلوریا با افزایش متابولیسم بدن، کاری می‌کند که چربی‌سوزی بیشتر اتفاق بیفتد، البته با این تفاوت که مولکول‌های چربی به انرژی تبدیل شوند! با استفاده از این قرص بدن شما یاد می‌گیرد از چربی‌ها برای تامین انرژی استفاده کند و کمری باریک برایتان بسازد.

این قرص با استفاده از یک گیاه هندی به نام لوتوس تهیه می‌شود و عملکردی شبیه به سایر داروهای لاغریدارد. تولیدکنندگان این قرص می‌گویند که با مصرف گلوریا می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی، برای مثال طی چند هفته، کاهش وزن 3 الی 5 کیلویی را تجربه کنید.

این درحالی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان قرص‌های لاغری از عدم قطعیت و نتیجه‌بخشی این داروها در کاهش وزنشان صحبت می‌کنند و حتی در برخی موارد از اثرات سوء مصرف قرص‌های لاغری گله و شکایت کرده‌اند.

قرص گلوریا چیست؟

فواید قرص لاغری گلوریا

حالا که فهمیدیم قرص گلوریا چیست، بهتر است به سراغ فواید این دارو برای لاغری برویم. همانطور که شرکت سازنده دارو اعلام کرده است قرص گلوریا با تاثیر بر افزایش سوخت‌وساز بدن به شما کمک می‌کند چربی‌سوزی بیشتری داشته باشید و این یعنی لاغری بیشتر و اندام زیباتر.

در ادامه فواید قرص گلوریا را برای شما لیست کرده‌ایم تا از اثر این قرص بیشتر اطلاع پیدا کنید.

  • کاهش اشتهای کاذب در افراد چاق
  • کاهش سایز چشمگیر به‌خصوص در ناحیه شکم، پهلو و ران‌ها
  • کاهش کلسترول خون
  • کاهش توده‌های چربی انباشته شده در تمام قسمت‌های بدن
  • بالا بردن سطح انرژی بدن
  • تاثیر مثبت در شکست استپ وزنی با افزایش سوخت‌وساز بدن
  • بهبود هضم غذا

قرص گلوریا چیست؟

عوارض قرص لاغری گلوریا

از آن‌جایی که قرص‌های لاغری زیادی در بازار آزاد و داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و نمی‌توان با قطعیت درباره مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها صحبت کرد، به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید و مصرف هر داروی شیمیایی و گیاهی با هدف لاغری، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و از عوارض جانبی دارو اطلاعات به دست آورید.

در رابطه با عوارض قرص لاغری گلوریا باید گفت که تا حدی شبیه به سایر داروهاست و اگر کسی پیش شما آمد و ادعا کرد که این قرص هیچ عوارضی ندارد، بهتر است گول حرف‌های بی‌پایه‌ و اساسش را نخورید و خودتان را به دام خطرات احتمالی مصرف قرص‌ها نیندازید.

سازندگان قرص گلوریا در ارتباط با عوارض این دارو، موارد زیر را برشمرده‌اند:

  • بی‌خوابی به‌ علت بالا رفتن سطح انرژی و کافئین موجود در محصول
  • سردرد
  • سرگیجه
  • بی‌حالی و ضعف غیرمعمول
  • تشنگی
  • تپش قلب
  • ریزش مو
  • اختلال در تیروئید
  • بدن درد
  • سرفه و عطسه

قرص گلوریا چیست؟

اگر این عوارض به سراغتان آمد، فوراً به پزشک نیاز دارید!

قرص لاغری گلوریا برای لاغری تاثیر خوبی دارد، اما ممکن است این قرص به بدن شما نسازد و علاوه‌بر عوارض گفته شده در بالا، برخی عوارض نادر و خطرناک را برایتان به ‌همراه داشته باشد. اگر بعد از مصرف قرص گلوریا این نشانه‌ها بروز پیدا کرد، هرچه سریع‌تر خودتان را به دکتر برسانید.

  • قرمزی، خارش، درد و تورم شدید چشم
  • مشکلات بینایی و تاری دید
  • ورم شدید در ناحیه اطراف چشم
  • ترشح چشم
  • افزایش حساسیت به نور

قرص گلوریا چیست؟

چه کسانی نباید از قرص لاغری گلوریا استفاده کنند؟

مصرف قرص لاغری گلوریا نیز مثل خیلی از قرص‌های دیگر برای برخی افراد ممنوع است، پس اگر شما جزء این دسته هستید، لطفا به سلامتی خودتان اهمیت بدهید و از روش‌های دیگری برای لاغر شدن استفاده کنید تا خدایی ناکرده مشکلات حادی برایتان به‌ وجود نیاید.

موارد ممنوعه مصرف قرص گلوریا را در ادامه می‌خوانید:

  • افرادی که بیماری مغزی و اعصاب دارند به‌ هیچ عنوان نباید از قرص لاغری گلوریا مصرف کنند. البته استفاده از این دارو برای آن‌هایی که میگرن دارند، اشکالی ندارد.
  • کلیه افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی و ریوی مانند آسم، باید از مصرف قرص گلوریا اکیداً خودداری کنند.
  • استفاده از قرص لاغری گلوریا برای بیماران با فشار خون بالا غیرمجاز است.
  • بیماران دیابتی که انسولین تزریق می‌کنند، اصلاً نباید از این قرص استفاده کنند.
  • مصرف قرص گلوریا برای افراد زیر 18 سال و بالای 55 سال ممنوع است.
  • چنانچه در دوران بارداری یا شیردهی هستید، به هیچ عنوان از این قرص استفاده نکنید؛ حتی اگر در ماه‌های آخر شیردهی بوده و روزی یک وعده به نوزاد شیر می‌دهید؛ چراکه تاثیرات منفی برای فرزندتان دارد.

قرص گلوریا چیست؟

نکات مهم مصرف قرص گلوریا

اگر قصد رژیم گرفتن ندارید یا می‌خواهید همراه با رژیمتان از قرص لاغری گلوریا استفاده کنید، باید بدانید که این قرص را چه زمانی استفاده نکنید!

مصرف قرص گلوریا برای خانم‌هایی که قصد بارداری دارند، ممنوع است. این افراد باید حداقل از یک ماه قبل از اینکه برای بارداری اقدام کنند، مصرف قرص را قطع نمایند.

همچنین اگر می‌خواهید چکاپ سالیانه یا هرگونه آزمایش پزشکی انجام دهید، حتما حداقل از یک ماه قبل از موعد آزمایش، مصرف این قرص را قطع کنید.

این دارو را می‌توانید تا سه دوره متوالی مصرف کنید، اما اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری از قرص گلوریا بخورید حتما باید پس از یک دوره سه ماهه، حداقل یک ماه بین مصرف قرص برای دوره بعدی فاصله بیندازید تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

قرص گلوریا چیست؟

جمع بندی

در توضیح اینکه قرص گلوریا چیست، باید بگوییم این دارو یکی از قرص‌هایی است که سازندگان آن ادعا دارند بر پایه ریشه گیاه لوتوس ساخته شده و تاثیر زیادی در کاهش وزن و سایز افراد چاق دارد. این قرص با کاهش اضافه وزن 3 تا 5 کیلویی به شما کمک می‌کند در زمان کوتاه‌تری لاغر شوید.

یکی از موضوعات مهم هنگام مصرف قرص‌های لاغری ازجمله قرص گلوریا، عوارض ناشی از مصرف این داروهاست. قرص گلوریا می‌تواند عوارض جانبی مثل سردرد و سرگیجه، ضعف بیش از حد، بی‌خوابی، ریزش مو، سرفه و عطسه را به‌همراه داشته باشد.

اگر هنگام مصرف این قرص با عوارضی مثل قرمزی و سوزش بیش از حد چشم، ترشح چشم، درد و تورم در ناحیه چشم، حساسیت به نور و تاری دید مواجه شدید حتماً سریع خودتان را به پزشک برسانید؛ چراکه این عوارض جزء موارد نادر محسوب شده و سلامتی شما را تا حد زیادی در معرض خطر قرار می‌دهد.

تداخل دارویی ناشی از مصرف قرص گلوریا در افرادی که به بیماری‌های گفته شده در این مقاله مبتلا هستند، ممکن است جان این افراد را به خطر بیندازد. مادران باردار و شیرده، افراد زیر 18 سال و بالای 55 سال، بیماران کلیوی، ریوی، دیابتی و مغز و اعصاب به هیچ عنوان نباید از قرص گلوریا استفاده کنند.

 

نکته 1: این مطلب برای آگاهی شما عزیزان تهیه شده و لیمومی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

نکته 2اگر در حال اجرای رژیم لیمومی هستید، باید طبق برنامه‌تان عمل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. متخصصان لیمومی تمام توصیه‌های لازم را در برنامه‌ غذایی‌تان لحاظ کرده‌اند.

منابع:

spaingloria

ndrugs

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

84 نظر

  1. سلام من این قرص رو استفاده میکنم وزن بالایی ندارم کلا ۶۷ بودم و الان به به ۶۳ رسیدم در کنارش ورزش میکنم و سردرد و بی خوابی تا چند روز اول کاملا طبیعی است و ادرار زیاد هم به خاطر خوردن آب بیش از اندازه در روزه که باعث دفع چربی از بدن میشه ، اگر کنارش پیاده روی و ورزش کنید عالی جواب میده فقط سعی کنید اصلش رو خریداری کنید

  2. سلام من یک هفته دارم از گلوریا درب بنفش استفاده میکنم یک کیلو کم کردم عالیه پر انرژی، شدم و هیچ عوارضی هم نداشت

  3. من وزنم ۹۷بود الان چهاردوره مصرف میکنم گلوریا والان وزنم به ۷۶رسیده خیلی کم کردم اشتها به غذا خوردن نداری ولی صبحانه میخورم شب هم شام سبک پیاده روی میکنم بعضی شب ها وعالیه ولی باید اصلش وبخری

    1. بله. فقط به این نکته توجه کنید که مصرف تمام قرص‌های لاغری باید زیر نظر پزشک متخصص باشه. ممنون از دیدگاهتون

      1. سلام وقت بخیر. نه نه به هیچ عنوان! چون خیلی از این قرص‌های می‌تونن برای صرع عامل محرک باشن. لطفا اگر صرع دارید و قصد دارید که لاغر شید، از رژیم‌های غذایی مخصوص بیماری صرع استفاده کنید. https://limoome.com/landing/disease/epilepsydiet/ لطفا روی این لینک کلیک کنید و باز اگر سوالی داشتید، حتما از ما بپرسید.

    1. سلام دوست عزیز
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  4. با عرض سلام
    من چجوری میتوم اصلش رو پیدا کنمو
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      اطلاعی در این مورد نداریم اما قبل مصرف با پزشک تغذیه مشورت کنید

  5. سلام من ۳روزه از کپسول قرمز و امروز ازمشکی استفاده کردم حالم خیلی خوبه تا حالا من یک استامینوفن هم نخوردم حتی از درد بمیرم از اعتیاط میترسم فقط می‌خوام ۵ کیلو کم کنم چند عدد بخورم سبک بشم بقیه رو با ورزش کم میکنم پایان تو این مدت کوتاه هم امکان خماری دارو میشم بدن درد خوب شده خوایم هم مرتبه

    1. سلام مرجان عزیز
      برای مصرف داروهای کاهش وزن با دکتر تغدیه مشورت کنید

  6. سلام من ۶ روزه ک مصرف میکنم اشتهام کلا از بین رفته اما هیچ تغییری ن تو سایز ن وزنم به وجود نیومده
    خیلی ناامید شدم😔

    1. سلام دوست عزیز
      در کنار مصرف مکمل‌های لاغری باید رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی داشته باشید

    2. حالا بزلر برسه به معده ببینه باید چکار بکنه بعد قرص بیچاره آخه تو شش روز چکار میشه کرد اونم این همه چربب

  7. خواهش میکنم قرص گلوریا رو نخورین من سه روز افتاده کردم فشارم رفته بود بالا ظربان قلبم همینطور سرگیجه سردرد شدید تروخدا نخورید ب فکر سلامتیتون باشید

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون تجربه خود را با ما در میان گذاشتید

    2. سلام
      من الان خودم یدونه گلوریا خوردم
      دوستم مربی باشگاه هست و از اون میگرم
      البته پارسال یک ما اسفاده کردم و در یک ماه هفت کیلو لاغر شدم بدون عوارض
      کسانی هم که میگن اثر نمی کنه قرص تقلبی خریدن منی که اندازه پنج نفر غدا میخورم گلوریا کاری میکنه اندازه یه بچه هم نمی تونی غذا بخوری فقط باید اصل بخری

      1. سلام علی عزیز
        ممنون که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید

      2. سلام من یک هفته اسنفاده میکنم اشتهام از بین رفته فقط صبونه و شام میخورم وسط روز فقط آب میخورم ولی هیییچ تغییری ن وزنم ن سایزم بوجود نیومده عصبی شدم
        مشکل کجاست 😔😔😔😔

      3. سلام ازکجاخرید کردین؟ببخشیدمن الان پیامتون رو دیدم وبلدنیستم دوباره این سایت رو پیداکنم میشه من ایدی تلگرام بزارم وشمابرام پیام بدین تابگیک ازکجاقرص خریدی

      4. سلام ببخشید اصلش چه رنگی بود و از کجا تهیه کردید ممنون میشم پاسخ بدید تا ماهم اصلش رو تهیه کنیم

      1. سلام من یک هفته دارم از گلوریا درب بنفش استفاده میکنم یک کیلو کم کردم عالیه پر انرژی، شدم و هیچ عوارضی هم نداشت

  8. این قرص عالیه.فقط در کنارش میوه زیاد بخورید به جای پرخوری.من استفاده کردم و به خیلی‌ها توصیه کردم و همه راضی هستن.ممنون از مشاوران عزیز.فقط کاش یه نشونه.یا لوگوی خاص یا بارکد قابل پیگیری برای اصل بودن محصول می‌داشت.اگه داره بیزحمت راهنمایی کنید

    1. سلام جناب شیخ زاده عزیز
      ممنون که با ما تجربتونو به اشتراک گذاشتید
      می‌توانید از داروخانه های معتبر اصلشو خریداری کنید

      1. متاسفانه ما هم فقط محصول را معرفی کردیم و اطلاعی از خریدش نداریم

  9. من استفاده کردم و به خیلی‌ها توصیه کردم و همه راضی هستن.فقط در کناره مصرف باید هواستون به رژیمتون باشه و این قرص کمک زیادی می‌کنه به کم اشتهایی و سایز کم کردن.عالیه البته اگه اصلشو گیر بیارید چون قلابی هم داره و داخلش مواد شیمیایی داره..ممنون از توضیحات مشاوران عزیز

    1. سلام دوست عزیز
      مرسی از اینکه تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید
      دقیقا رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی بسیار مهم است.

  10. سلام من استفاده کردم این سه روز کی بدن درد دارم بی خوابی هم چکارکنم ولی اشتهام بسته شد وبی حالم

    1. سلام دوست عزیز
      بهتر است داروهای این چنینی را با مشورت پزشک استفاده کنید

      1. دوستانی که نظرات مثبت داشتین باید بگم این قرص اورجینالش تو ایران وجود نداره امکان وارد کردنش نیست با این قیمتهای پایین قطعا اینجا پر میشه و فیک هست ضمن اینکه تمام کسانی که گفتن پر انرژی میشن مشتقات امفتامین داخلش هست همون شیشه و عوارض شدیدی به همراه داره من خودم استفاده کردم بسیار وزن کم کردم و متاسفانه بعدا متوجه شدم که اورجینال تو ایران نیست لطفا دوستان سعی کنین حذر کنین

    1. سلام ونوس
      ممنون که تجربتونو با ما اشتراک گذاشتید

      1. من ۳ روز مصرف میکنم یکی از چشامام اذیت میشه ایا ماندگاره؟

      2. سلام دوست عزیز
        هرگونه عوارضی که از مصرف این دارو تجربه کردید بهتر است با پزشک مشورت کنید

  11. سلام ببخشید من ۱۰۴ کیلو هستم راهای زیادی امتحان کردم لاغر می شم ولی بر می گرد از اول وزن به نظر شما خوب من این قرص رو بخرم وزنم بر نمی گرده بد ا
    از کجا تهیه کنم این قرص رو اصل باشه

    1. سلام دوست عزیز
      می‌توانید از داروخانه تهیه کنید اما بهتر است با مشاوران لیمومی مشاوره‌ای رایگان داشته باشید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

      1. سلام میشه بفرمایبن از کجا از چه طریقی تهیه کردین

      2. او چند وقت به این وزن رسیدی من تازه خریدم از امروز شروع کردم

    1. سلام مارابل عزیز
      از داروخانه‌های معتبر می‌توانید تهیه کنید

      1. سلام دوست عزیز
        برای مصرف این قرص با پزشک تغذیه مشورت کنید

    1. سلام دوست عزیز
      تمامی داروهای موجود بدون داشتن فعالیت ورزشی و رژیم غذایی سالم اثری نخواهند داشت
      ممنون که نظرتونو گفتید

  12. سلام وقتتون بخیر من هم بیخواب میشم وهم سردرد شدید میشم وتکررادارا دارم احساس میکنم هر نیم ساعت باید سرویس برم میشه راهنماییم کنید لطفا

    1. سلام دوست عزیز
      تکرر ادرار می‌تواند نشانه فشار پایین باشد، اگر رژیم هستید سعی کنید از غذاهایی که فیبر بالایی دارند استفاده کنید تا احساس گرسنگی از بین برود. برای سردرد هم آب به میزان لازم بنوشید.
      ممنون که با ما در میان گذاشتید

    2. سلام من هم استفاده کردم یک ماه توصیح شده آب باید زیاد بخورید و وقتی آب میخوری بایدم تکرر ادرار داشته باشی

  13. سلام
    برام سوال پیش اومد که چرا زیر ۱۸ سال نمیتونه استفاده کنه؟؟
    باعث کاهش سرعت رشد میشه؟؟؟؟
    یا دلیل دیگه ای داره؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      احتمال بروز عوارض برای افراد زیر 18 سال داشته باشد
      پس لطفا قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

    2. داخلش شیشه داره من خوردم میخواستم سکته کنم نخوردین همشون قلابیه

      1. سلام.از چی درست میشه رو نمیدونم دقیق ولی انرژیتو خیلی زیاد میکنه باید فعالیت کنی وگرنه تپش قلب میگیری

      2. آیا واقعیت دارد که دارای تی اچ سی میباشد؟؟؟

  14. سلام وقت بخیر حتما از داروخانه های معتبر تهیه کنید . خییییلی عااالیه مخصوصا وقتی کارتون زیاده انرژی بسیار زیاد همراه با بی اشتهایی میاره که باعث سوخت و ساز و شکستن چربی ها میشه

    1. اولین روز استفاده کردم بی اشتها ولی پرانرژی، یه سردرد خفیف هم دارم و دهنم خشک میشه، زود به زود آب می خورم

      1. سلام به نظرتون خوب هستش اخه من قبلا یه قرص گرفتم هیچ اثر نداشت خیلی هم پرخور وچاق هم نیستم کلا 63کیلوام با قد163 اما نمیدونم چرا اثر نداشت البته فرصت ورزش هم ندارم کارم پشت میز نشستنه بنظرتون بگیرم کلا 3 کیلوئ اینامیخوام کم کنم گفتم ازشما که مصرف کردین بپرسم؟

    1. سلام هنگامه جان
      مرسی از نظر ارزشمندت
      دقیقا همینطوره با فعالیت بدنی بیشتر تاثیرگذاری بالاتر می‌روذ

      1. سلام من الفاخوردم حالامیخام اینوبخورم به نظر شما خوبه

      2. سلام دوست عزیز
        این مطلب تنها معرفی قرص لاغری است برای توصیه مصرف بهتر از پزشک تغذیه مشورت بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب