داستان کاهش وزن 12 کیلوگرمی در دوران شیردهی

داستان لاغری

فهرست مطالب

هر آدمی در زندگی‌اش یک خانواده دارد تا اینکه خودش هم مستقل شود و خانواده‌ای دیگر مختص به خودش تشکیل دهد؛ آنوقت با احتساب پدر و مادرش، حالا هم خودش صاحب خانواده‌ است و هم در خانواده‌ای دیگر سهم کوچکی دارد.

چندبار برای شما پیش آمده است که از بودن کنار تعدادی دیگر از آدم‌ها، احساس کنید در میان خانواده‌تان هستید؟ یکبار، دو بار یا شاید هم اصلا برایتان پیش نیامده باشد؛ اما برای نفیسه که می‌خواست خانواده خودش را بزرگ‌تر کند و طعم شیرین مادری را بچشد، این مورد پیش آمد و به قول خودش: پیش‌آمد شیرینی بود».

هر دختری که در شرف مادر شدن باشد خوب می‌داند که یکی از شرایط اصلی بارداری این است که بتوانی قبل از بارداری به وزن متعادلی برسی تا چالش‌ها و مشکلات دوران بارداری کمتر اذیتت کند. نفیسه هم از این قاعده مستثنی نبود، برای همین ته‌وتوی پزشکان تغذیه را درآورد تا بتواند از میان آن‌ها یکی را انتخاب کند.

حالا که او تصمیم گرفته بود مادر شود، باید قبل از هرکاری وزنش را کم می‌کرد. عددی که وقتی روی ترازو می‌ایستاد چیزی حدود 100 کیلوگرم را نشان می‌داد و این عدد برای بارداری کمی خطرناک محسوب می‌شد. نفیسه روزهای زیادی به دنبال یک راه مطمئن برای کاهش وزن بود تا اینکه بالاخره به برنامه غذایی دلخواهش رسید و فهمید که آنچه خوبان دارند، لیمومی یکجا دارد!

لیمومی برای من یک خانواده است؛ خانواده دومم!

برای همه ما که در فکر رژیم گرفتن هستیم، ورزش‌هایی مثل رفتن به باشگاه بدنسازی و انجام تمرینات هوازی و امثالهم، می‌تواند به همان اندازه‌ای سخت باشد که رعایت رژیم سخت است. تازه اگر قید انگیزه رفتن به باشگاه را بزنیم و تنبلی را کنار بگذاریم.

همه این شرایط را بگذارید کنار این مساله مهم که تو یک مادر خانه‌دار تمام‌وقت یا یک زن شاغل هستی که باید در کنار تمام کارها روزانه‌ات به فکر شام و نهار اعضای خانواده‌ات، خریدهای خانه و تمیزکاری آن هم باشی. عملا رفتن به باشگاه به جای اینکه راه‌حل لاغری‌ات باشد بیشتر به مته روی اعصابت تبدیل می‌شود که حالا باید برای آن وقت پیدا کنی و با هزار مصیبت به سراغش بروی و تازه در تمام طول مدت ورزش هم فکرت در خانه و پیش اهل منزل باشد.

نمونه موفق رژیم لیمومی
بیشتر بخوانید:

اما اگر به شما بگوییم رژیمی هست که در آن نیازی به هیچ ورزش خاص و سنگینی نیست، چه؟! این دقیقا همان موردی بود که نفیسه را به رژیم‌های لیمومی علاقه‌مند کرد؛ چون دیگر نیازی نبود برای باشگاه و ورزش‌های مختلف پول و زمان خرج کند و می‌توانست عصرها تا سر خیابان پیاده‌روی کند و خریدهای خانه را انجام دهد؛ اینجوری هم ورزشش را انجام داده بود و هم به کارهایش رسیده بود.

ما به شما می‌گوییم از هرچیز، چقدر بخورید!

چه چیزی برای یک مادر سخت‌تر از انتخاب غذا برای نهار ظهر و شام شب است؟ من که به هیچ جوابی نرسیدم و مطمئنم شما هم جواب دیگری نخواهید داشت. دلیل دیگری که نفیسه را مصمم کرد تا رژیم‌های لیمومی را دریافت کند، ارائه یک برنامه غذایی کامل با دستورپخت غذاهایی متنوع و خوشمزه بود.

چیزی که در سفره تمام خانواده‌های ایرانی جا داشت و دغدغه بزرگی را از او می‌گرفت. تا قبل از اینکه نفیسه با رژیم‌های لیمومی آشنا شود، با دکترهای مختلفی حرف زده بود و هیچکدام به او برنامه غذایی مشخصی نمی‌دادند و همین مورد هم نفیسه را آزار می‌داد.

او معتقد بود آدمی که می‌خواهد لاغر کند و رژیم بگیرد باید بداند که بدنش به کدام موادغذایی بیشتر نیاز دارد یا کدام خوراکی‌ها می‌تواند به چربی‌سوزی بیشتر کمک کند؛ برای همین لیمومی را نسبت به تمام رژیم‌های دیگری که از قبل می‌شناخت یا در جست‌وجوهایش پیدا کرده بود ترجیح می‌داد.

بیشتر بخوانید:

رژیم‌های لاغری لیمومی با ساده‌ترین چیزها آماده می‌شود و در برنامه‌های غذایی هفتگی هر دوره کاملا مشخص شده است که برای هر وعده و میان‌وعده چه چیزی را به چه مقدار باید بخورید تا هم لاغر شوید و هم گرسنه نمانید. این حرف را از نفیسه‌ای قبول کنید که خودش اعتراف کرده برای پیدا کردن رژیم‌ درست، تحقیق زیادی کرده است و در ابتدا هم با تردید به سراغ لیمومی آمد؛ اما بعد از یک دوره رژیم و دیدن نتیجه و رویه درست و اصولی‌اش حالا برای دومین سال متوالی، عضو خانواده لیمومی شده است.

من با رژیم‌های لیمومی مادر شدم!

نفیسه می‌گوید که اولین‌بار با هدف لاغری پیش از بارداری به سراغ لیمومی آمد و توانست با نظر تیم پزشکان متخصص رژیمی دریافت کند که بیشترین بازدهی و تناسب را با شرایط او داشته باشد. برای همین شروع لاغری‌اش را رژیم بارداری لیمومی همراه بود.

او که توانست با گرفتن این رژیم حدود 20 کیلوگرم وزن کم کند، برای مادر شدن برنامه‌ریزی کرد و توانست این رویای شیرین را در زندگی‌اش محقق کند و فرزندش را بعد از 9 ماه در آغوش بگیرد؛ اما این، سرانجام ماجرای نفیسه با لیمومی نبود!

او که حالا تجربه مادری را در زندگی‌اش دارد، بعد از زایمان هم دست از رژیم‌ نکشید و اینبار به سراغ رژیم شیردهی لیمومی رفت تا هم بتواند خیلی زود به وزن قبل از بارداری‌اش بازگردد و هم بدون دردسر و فشار جسمی و روحی، به تغذیه خودش و فرزندش برسد و وزن کم کند.

حالا این نقل‌قول را از زبان مادری می‌شنوید که به تازگی بچه‌دار شده است و در دوره شیردهی هم رژیم می‌گیرد: «من از رژیم‌های لیمومی بسیار راضی‌ام چون لیمومی قبل از بارداری و بعد از آن به من کمک کرد تا بدون احساس گرسنگی تمام ماجراها را پشت سر بگذارم. میان وعده‌ها عالی بود و من به‌عنوان مادری که فرزند شیرخواره دارد می‌گویم که گرفتن رژیم با لیمومی اصلا سخت نبود، مخصوصا برای مادران شیرده که ممکن است در این برهه از زندگی‌شان بیشتر احساس ضعف و گرسنگی داشته باشند اما تجربه من کاملا برخلاف این مورد بود».

از زبان لیمومی

نفیسه ، مادری است که کاهش وزنش را با گرفتن رژیم بارداری لیمومی آغاز کرد و توانست طی چند دوره رژیم بارداری و رژیم شیردهی از وزن حدود 100 کیلو گرم به وزن 82 کیلوگرم برسد. او که همچنان ادامه‌دهنده مسیر رسیدن به تناسب اندامش است، پرقدرت در این مسیر قدم برمی‌دارد تا به وزن ایده‌آلش برسد. اگر شما هم می‌خواهید نفر بعدی ما باشید که قصه‌اش با لیمومی الهام‌بخش بقیه افراد است، همین الان لیمومی را امتحان کنید و تا همیشه عضو خانواده ما شوید.

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

4 نظر

  1. باسلام راستش من ۱۰ ماه ازرژیم لیمومی استفاده کردم فقط ۲ کیلو کم کردم وکارشناسان برخورد خوبی نداشتن پشتیبلنش که همون هفته اول گفت من دیگه پشتیبان نیستم فقط میخان پول بگیرنمن بسیار ناراضی بودم

    1. سلام محبوبه عزیز، وقتت بخیر
      متاسفیم که تجربه خوبی نداشتی و بابت برخورد نامناسب پشتیبانی عذرخواهی می‌کنیم.
      اگر مایل بودی شماره تماست رو وارد کن، ما به بخش پشتیبانی ارجاع میدیم تا با شما تماس بگیرن و مشکل‌تون رو پیگیری کنن.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.