کاهش وزن 38 کیلوگرمی فاطمه لطفی با برنامه‌های غذایی لیمومی

کاهش وزن 38 کیلوگرمی

فهرست مطالب

یک مادر همیشه فرزندان و خانواده‌اش را در اولویت قرار می‌دهد، مخصوصا اگر پای سلامتی در میان باشد. همیشه مادرها را می‌بینیم که سر سفره اول به بقیه غذا می‌دهند، موقع بیماری حواسشان به همه هست و مراقب همه اعضای خانواده هستند، اما انگار هیچکس، حتی خودشان، به فکر آن‌ها نیست.

با اینحال من همیشه گفته‌ام که اگر مادری می‌خواهد واقعا برای فرزندانش مادری و برای شوهرش، همسری کند باید ابتدا به فکر سلامتی و شادابی خودش باشد. فاطمه نمونه‌ای است که از شهری دور از پایتخت، در این مسیر قدم گذاشت تا به ما نشان دهد باید اراده کرد تا به سلامتی رسید.

او که ساکن دزفول است، در سن 33 سالگی تصمیم گرفته رژیم بگیرد و تا زمان رسیدن به وزن ایده‌آل و سلامتی کامل، دست از رژیم گرفتن برندارد. فاطمه لطفی، مادر و همسری است که برای ما از تجربه لاغر شدنش با لیمومی گفت. مسیری که زندگی او را به‌طور کلی عوض کرده است.

با لیمومی، به زندگی جدیدی قدم گذاشتم

فاطمه از شروع تغییرش با لیمومی گفت. تغییری که نَه فقط روی ترازو اتفاق افتاده بود، بلکه زندگی‌اش را هم عوض کرده بود. او می‌گوید: رژیم لیمومی تاثیر زیادی در سبک زندگی من داشت. تا قبل از اینکه رژیم بگیرم، ساعت خواب و خوراکم بسیار متفاوت و نامنظم بود. شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌ماندم و دوست‌ داشتم خوراکی و تنقلات بخورم اما الان همه چیز تغییر کرده و بهتر شده است.

تا قبل از ینکه لیمومی وارد زندگی فاطمه شود، سلامتی انگار با او خداحافظی کرده بود. هرروز یک اتفاق تازه می‌افتاد و او با یک بیماری جدید روبه‌رو می‌شد. فاطمه به جز اضافه وزن مشکل سردمزاجی هم داشت و صبح‌ها با گلودرد از خواب بیدار می‌شد. به‌علاوه خلط پشت گلو هم او را آزار می‌داد و سینوزیت‌هایش مدام درگیر بود و عود می‌کرد.

داستان لیمومی
بیشتر بخوانید:

بعد از اینکه او تصمیم می‌گیرد وزن کم کند و به سراغ لیمومی می‌آید، کم‌کم مشکلات و بیماری‌های دیگرش هم بهبود پیدا می‌کند و حالش کاملا خوب می‌شود. حالا فاطمه مادری سرحال است که اول فقط می‌خواست لاغر شود، اما رژیم لیمومی به او کمک کرد به سلامتی کامل جسمانی هم برسد.

فاطمه برای ما از سرد مزاجی قبل از رژیمش گفت و اینکه طبع او بعد از گرفتن رژیم و رعایت برنامه غذایی‌اش کاملا تغییر کرد. برنامه فاطمه به نحوی طراحی شده بود که متناسب با وضعیت سلامت او باشد. انتخاب غذاها و میان‌وعده‌ها توسط پزشکان متخصصی انجام گرفته بود تا مزاج فاطمه را به سمت گرمی ببرد.

حالا او پس از چندین دوره همراهی با رژیم‌های لاغری لیمومی، توانسته است سلامتی‌اش را به طور کامل بازیابد. سینوزیت او درمان شده و دیگر خبری از سردی بیش از حد مزاج نیست و سعی شده طبع بدنش متعادل شود.

قبلا می‌گفتند رژیم بگیر، حالا می‌گویند رژیم‌ات را بیخیال شو!

برای هر آدمی که کمی اضافه وزن داشته باشد، سنگینی نگاه آدم‌ها بار مضاعفی است که روی چربی‌هاش بدنش قرار می‌گیرد. حتی گاهی این نگاه‌ها و حرف‌های ناخوشایند سنگین‌تر از تمام وزنه‌های دنیا روی روح و روان آن فرد فشار می‌آورد. فاطمه هم از این نگاه‌ها و طعنه‌ها دور نبود.

فاطمه در اینباره به ما گفت که تا قبل از گرفتن رژیم همه به او می‌گفتند «چرا به فکر خودت نیستی؟» و «چرا رژیم نمی‌گیری؟» درصورتیکه او قبل از آشنایی با لیمومی، هم باشگاه و هم رژیم‌های مختلف را امتحان کرده بود. متاسفانه هیچ‌کدام از این راه‌ها، نتیجه خوبی برای فاطمه به همراه نداشت.

داستان لاغری لیمومی
بیشتر بخوانید:

سنگینی نگاه اطرافیان و تلخی حرف‌هایشان، مثل زهر جان فاطمه را می‌خورد؛ اما از روزی که با لیمومی رژیم گرفت و توانست وزنش را کم کند، قصه عوض شد. فاطمه می‌گوید قبلا از طعنه‌های اطرافیانم بسیار اذیت می‌شدم. الان به لطف لیمومی حال روحی‌ام بهتر شده و اعتمادبه‌نفسم بالا رفته است.

جالب اینکه، بعد از 38 کیلو کاهش وزنی که داشتم، حالا همان آدم‌های منتقد چاقی‌ام به من می‌گویند که دیگر بس است.»، «چقدر رژیم می‌گیری!» و «رژیمت را ول کن و بیخیال شو». اما من تصمیم خودم را گرفته‌ام و در جوابشان می‌گویم تا آخرین دوره رژیم تثبیت وزنی و رسیدن به اندام ایده‌آلم، با لیمومی همراه خواهم بود.

کاهش وزن با لیمومی

38 کیلو کاهش وزن، رویایی که حتی فکرش را نمی‌کردم!

رویاپردازی خاصیت آدم‌هاست. هرچه نداشته‌هایتان بیشتر باشد، رویاهایتان هم بیشتر می‌شود. فاطمه هم مثل همه ما که روزی چاق بودیم، رویاپرداز بود. او هم مثل ما در تصوراتش غرق دنیای باربی‌ها می‌شد. با حسرت به لباس‌های رنگارنگ دکور مغازه‌ها نگاه می‌کرد. و همیشه غصه می‌خورد که چرا لاغر نیست.

به قول خودش، او بعد از 33 سال زندگی، به ریزه‌خواری عادت کرده بود. خوردن شیرینی، بیسکوییت، کیک، کلوچه و خرما بخش ثابت برنامه زندگی‌اش بود و یک روز بدون آن‌ها دوام نمی‌آورد. اما با آمدن لیمومی تصمیم گرفت عادت‌های بدش را کنار بگذارد.

هرچند برای فاطمه سخت بود که دست از خوردن شیرینی بردارد، اما ترک عادت که موجب مرض نیست. تازه باعث شد فاطمه سرحال‌تر و سالم‌تر از هر زمان دیگری باشد. او برایمان گفت که تنها سختی رژیم‌های لیمومی دست کشیدن از خوردن شیرینی بود.

رژیم لاغری 20 کیلویی
بیشتر بخوانید:

البته فاطمه توانست همین عادت را کنترل کند و طبق برنامه‌اش با روزی 4 خرما، به شیرینی محبوبش برسد. هرچند با اینکه 32 دوره رژیم لیمومی دریافت کرده، اما هنوز دلش در گروی طعم شیرینی است. با این حال فاطمه تصمیم گرفته بود به‌جای چربی و قند اضافه، به هر سختی‌ای که به برنامه غذایی‌اش بچسبد. خوشبختانه ثمره تلاش‌هایش را با کاهش وزن 38 کیلویی‌اش دید.

فاطمه با وزن 95 کیلوگرم همراه لیمومی شد و تقریبا طی 2 سال زمان توانست به وزن 57 کیلوگرم برسد. عددی که حتی در رویاهایش هم نمی‌دید، اما توانست در واقعیت به آن برسد. او می‌گوید که بسیار خوشحال است که توانسته به واسطه معرفی دوستش در این مسیر قدم بگذارد و جانی دوباره بگیرد.

نمونه موفق لیمومی

همراه با لیمومی، هر ساعت از شبانه‌روز!

فاطمه یکی از بهترین بخش‌های لیمومی را پیاده روی آن می‌داند. ورزشی سبک برای هر سن و سالی که هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد. او می‌گوید که بعد از گرفتن رژیم لیمومی، پیاده روی جزئی از زندگی‌اش شده است و خوشحال است که توانسته خودش و بدن‌اش را با شرایط جدید وفق بدهد.

درحال حاضر بسیاری از عادت‌های غذایی‌ بد فاطمه اصلاح و پیاده روی جزء روتین روزانه‌ام شده است. این موضوع به‌قدری برای او مهم شده که حتی اگر مسافرت برود، مهمان داشته باشد یا مهمانی برود، آخر شب پیاده روی می‌کند و بعد به خواب می‌رود.

او می‌گوید که حتی در رویاهایش هم نمی‌دید که به این وزن و اندام برسد؛ اما با اراده و تلاشش توانست آن را در واقعیت ببیند. حالا فاطمه به تمام آدم‌هایی که مثل گذشته او هستند می‌گوید: «حتما یکبار هم شده لیمومی را امتحان کنید چون هیچ رژیمی مثل لیمومی نیست.»

قبل و بعد لاغری
بیشتر بخوانید:

برنامه‌های غذایی لیمومی راحت‌تر از هر رژیم دیگری است و در هر سنی که هستید به هیچ عنوان کاهش وزنتان را عقب نیندازند، چون هرچه سن شما بالاتر برود، توان و حوصله شما هم کمتر می‌شود. یکبار امتحان کنید و با دیدن نتیجه، برای ادامه دادن یا ندادن رژیمتان تصمیم بگیرید.».

این مادر نمونه، نمادی از استقامت و پستکار است. مادری که می‌خواست زنی زیبا، سالم و تنومند باشد. برای همین سالم‌خوری، عادت امروز او شده است و پیاده‌روی، برنامه روزانه‌اش. فاطمه می‌گوید: «تیم لیمومی در هر ساعتی از شبانه روز کنار من بودند و هر سوال یا نگرانی داشتم به من جواب می‌دادند و دلگرمی بودند. مطمئن باشید اگر شما هم همراه لیمومی شوید، این همراهی را همیشه حس خواهید کرد.».

داستان لاغری
بیشتر بخوانید:

از زبان لیمومی

فاطمه لطفی، مادری اهل دزفول، 33 ساله و صاحب یک فرزند است. زنی که توانست طی 32 دوره رژیم و همراهی دو ساله‌اش با لیمومی، عادت ریزه‌خواری و شیرینی‌خوری خود را ترک کند. سردمزاجی و سینوزیت‌اش را بهبود بخشد و کاهش وزن 38 کیلویی را تجربه کند.

او با وزن 95 کیلوگرم شروع کرد و توانست به وزن 57 کیلوگرم برسد؛ اما این پایان مسیر فاطمه نیست و تا رسیدن به وزن ایده‌آلش هنوز به اندازه چند کیلوگرم فاصله دارد. فاصله‌ای که با لیمومی به آسانی پر می‌شود و سلامتی جایگزین آن خواهد شد. شما هم رژیم تست لیمومی را امتحان کنید و بعد از دیدن نتیجه اولیه، خودتان برای ادامه مسیر تصمیم بگیرید. شاید شما نفر بعدی باشید که روایت معجزه لاغری‌اش را برای ما نقل می‌کند.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

2 نظر

    1. سلام عسل جان
      ممنون که دغدغه خود را با ما درمیان گذاشتید برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصان لیمومی، لینک زیر را در گوگل کپی کنید و وارد صفحه شوید و درخواست مشاوره بدهید.
      https://limoo.me/blgcmnt

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.