داستان رژیم لاغری 20 کیلویی ندا تیموری

رژیم لاغری 20 کیلویی

فهرست مطالب

وارد شدن به دنیای میانسالی، از همان لحظه‌ای که کم‌کم به دهه چهارم زندگی‌ات می‌رسی، چالش‌های مختلف و زیادی را پیش رویت می‌گذارد. تحقیقات پزشکی در طول سال‌های مختلف نشان داده که با بالا رفتن سن و رسیدن به 30 سالگی، روند افزایش وزن ما هم رو به صعود می‌رود و از 40 سالگی بیشتر هم می‌شود.

برای همین خیلی از ما که شاید در سنین نوجوانی و جوانی هم وزن مناسبی داشته‌ایم، حتی اگر چاق نبوده باشیم، با رسیدن به این دهه از زندگی‌مان قطعا اضافه وزن را تجربه خواهیم کرد. ندا تیموری، مادری است که دقیقا در سن 32 سالگی با چالش اضافه وزن روبه‌رو شد.

 

ندا مادر دو فرزند و ساکن اردبیل است. احتمالا مثل همه مادرها یکی از دلایلی که باعث شده بود او در این سن، در دسته افراد چاق قرار گیرد، زایمان‌هایش بود. مادر شدن برای همه دختران، تجربه‌ای شگفت‌انگیز است که نمی‌توان از افزایش وزن بارداری و بعد از آن چشم‌ پوشید. هرچند که پس از زایمان با تغذیه درست و ورزش‌های سبک به‌راحتی می‌شود به وزن قبلی رسید.

فرار از دست چربی‌های اضافه!

زمانی که ندا تصمیم گرفت به سمت لاغری قدم بردارد، 107 کیلوگرم بود. همیشه مجبور بود به سراغ فروشگاه‌هایی برود که لباس‌های سایز بزرگ داشتند و معمولا هم دست خالی بیرون می‌آمد، چون لباس زیبایی پیدا نمی‌کرد.

در دنیایی که همه‌چیز تحت محاصره مد و فشن، آن هم برای خوش‌اندام‌های سایز 36 و 38 است، کسی چندان به فکر پلاس‌سایزها نیست. این موضوع درد مشترک همه افرادی است که از اضافه وزن رنج می‌برند و لباس‌های دوست‌داشتنی را فقط از ویترین مغازه‌ها نگاه می‌کنند.

ندا هم از این قاعده استثنا نبود. مادری که سنی نداشت و در جوانی‌اش باید لباس‌هایی به تن می‌کرد که هیچ علاقه‌ای به مدل، رنگ و طرحش نداشت. ندا هم مثل بقیه مجبور بود برای تهیه لباس موردعلاقه‌اش به خیاط مراجعه کند؛ اما این کار برای مادری که همسری خانه‌دار است و هزار و یک کار روی سرش ریخته، مشکلات خاص خودش را دارد.

علیرضا نامداری رژیم لیمومی
بیشتر بخوانید:

به‌علاوه عدم توان انتخاب و خرید انواع‌ لباس‌ها، تنها ناراحتی ندا نبود. او در سنی بسیار کم به بیماری فشارخون مبتلا شده بود و باید از مصرف بسیاری از خوراکی‌ها خودداری می‌کرد. همیشه باید مراقب خودش می‌بود. برای کنترل بیماری‌اش دارو می‌خورد و به دکتر می‌رفت.

همه این‌ها ندا را به مرحله‌ای رساند که دیگر از چاقی و چربی‌هایی که به دور بدنش چسبیده بودند، خسته شود. یک روز تصمیم گرفت که رژیم بگیرد و همه آن چربی‌های اضافه را بسوزاند.

نمونه لاغری لیمومی

رژیم لاغری 20 کیلویی در 7 دوره

ندا برای اینکه مطمئن شود از راه درستش وارد می‌شود، جست‌وجوهای زیادی کرد. از اطرافیانش سراغ دکترهای متخصص را می‌گرفت. سرانجام با لیمومی آشنا شد و برای اولین بار در زندگی‌اش رژیم لاغری را شروع کرد.

اولین کاری که برای گرفتن رژیم لیمومی باید انجام می‌داد، جواب دادن به هفتاد سوال بود. سوالاتی که پزشکان لیمومی را در جریان وضعیت جسمی، سلامتی، عادت‌های غذایی و سبک زندگی‌اش قرار می‌داد تا بتوانند متناسب با جسم و روح ندا برایش برنامه غذایی آماده کنند.

دوره اول تمام شد. دوره دوم و سوم و چهارم هم به دنبالش آمدند. هربار که 21 روز برنامه غذایی لیمومی تمام می‌شد و ندا روی ترازو می‌رفت مصمم‌تر می‌شد که به سراغ دوره بعدی برود. هربار عدد روزی ترازو چند کیلو کمتر شده بود و همین امید خالصانه بود که اراده و انگیزه ندا را قوی‌تر می‌کرد.

بالخره بعد از 7 دوره رژیم و همراهی با لیمومی، ندا توانست به وزن 87 کیلوگرم برسد. وزن این زن با اراده از 3 رقم روی ترازو به 2 رقم رسیده بود و نشان می‌داد رعایت‌ کردن برنامه غذایی‌اش یه چند دوره باعث شده بود 20 کیلوگرم وزن کم کند.

نمونه موفق لاغری
بیشتر بخوانید:

لیمومی یعنی حس سرزندگی

ندا که تا آن روز حتی فکرش را نمی‌کرد بتواند اینقدر وزن کم کند، حالا وارد دوره هشتم شده و قصد ندارد به این زودی‌ها دست از سر لیمومی بردارد. او با خوشحالی برای ما گفت که با لیمومی حس زندگی را فهمیده است و سبک زندگی‌ام سالم‌تر و مفیدتر شده است.

به‌علاوه تغییر عادت‌های غذایی و توصیه‌های پزشکی موجود در رژیم ندا باعث شده بود طی این مدت بیماری فشار خون او هم درمان شود. لیمومی دوباره سلامتی را به زندگی ندا بازگردانده بود. دیگر خبری از چربی و چاقی نبود و حالا می‌توانست هر لباسی که دلش می‌خواهد را از هر مغازه‌ای که دوست داشت، بخرد.

در طول این مدت حس سرزندگی و تندرستی، به واسطه لیمومی وارد زندگی ندا شده است. خودش می‌گوید که تنوع غذایی رژیم‌های لیمومی دست او را برای تهیه غذا برای خانواده‌اش باز می‌گذاشت و همین باعث شده بود این رژیم جذابیت‌ ویژه‌ای برای او داشته باشد.

البته وعده آزاد هم دومین ویژگی مثبت برنامه غذایی لیمومی است که انگیزه ندا و هرکسی که به سراغ این رژیم‌های این برند می‌رود را بالا می‌برد. فکرش را بکنید درحالیکه رژیم هستی، می‌توانی هر غذایی دوست داری را هرچقدر دلت می‌خواهد در وعده آزاد نوش جان کنی.

لاغری در 7 دوره لیمومی

از زبان لیمومی

ندا تیموری، مادر 2 فرزند است و از اردبیل با ما همراهی می‌کند. زنی که در آستانه دهه چهارم زندگی‌اش به وزن 107 کیلوگرم رسیده بود و تصمیم گرفت جلوی بیشتر شدن این عدد را بگیرد. او توانست طی 7 دوره رژیم لاغری 20 کیلویی از وزن خود را کم کند. اکنون ندا با 87 کیلوگرم وزن در هشتمین دوره رژیم خود قرار دارد و تا رسیدن به سلامتی و کامل و وزن ایده‌آلش همراه ماست.

همچنین این مادر توانمند که در زمان چاقی‌اش به فشارخون بالا مبتلا شده بود توانست با برنامه غذایی لیمومی هم کاهش وزن داشته باشد و هم بیماری‌اش را کنترل و درمان کند. اگر شما هم در وضعیت مشابه ندا هستید کافیست یکبار رژیم لاغری لیمومی را امتحان کنید و پس از دیدن نتیجه آن، خودتان برای ادامه مسیر سلامتی زندگی‌تان تصمیم بگیرید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.