داستان لاغری 15 کیلوگرمی زهرا مرادی با برنامه‌ های غذایی لیمومی

داستان لیمومی

فهرست مطالب

اگر همه ما در زندگی‌مان یک چوب جادو داشتیم و می‌توانستیم از یک دوره از زندگی‌مان مثل برق و باد عبور کنیم، آن دوره حتما نوجوانی نام داشت. تغییرات فیزیکی و روحی هر دختر و پسری را در این بازه زندگی‌اش به زمین می‌زند و کاری با او می‌کند که از همه‌چیز و همه‌کس متنفر شود.

حالا کافیست این وسط کمی هم مشکلات حاشیه‌ای دیگری پیدا کنی؛ مثلا کمی چاق‌تر از بقیه هم‌سن‌و سال‌هایت باشی. آن وقت است که دیگر ابر و ماه و خورشید و فلک دست در دست هم می‌دهند تا هیچ روز خوشی نبینی. خودت را با بقیه مقایسه کنی و هرروز بیشتر از روز قبل از خودت ناامید شوی!

من، زهرا مرادی هستم. 17 ساله‌ام و تقریبا از یک سال پیش با برنامه های غذایی لیمومی همراه شدم. قبل از اینکه سبک زندگی‌ام را برای همیشه تغییر دهم فقط به این فکر می‌کردم که بسیاری از دوستان و هم‌کلاسی‌هایم می‌توانستند استایل خاص خودشان را بزنند و من به خاطر اضافه وزنی که داشتم، نمی‌توانستم.

اعتماد به نفسم کاملا از بین رفته بود و همیشه در عذاب بودم. این دوره خودش کم چالش دارد و اطرافیانت مدام تو را با دیگران مقایسه‌ می‌کنند، تازه حتی خودم هم خودم را قضاوت می‌کردم اما اراده اینکه از شیرینی و کاکائو دل بکنم را نداشتم. موقع درس خواندن یا تماشای فیلم و سریال، فرقی نمی‌کرد. همیشه درحال خوردن تنقلاتی بودم که نه‌تنها کمکی به من نمی‌کرد، بلکه روزبه‌روز بیشتر چاق می‌شدم.

در طول این دوران علاوه بر مشکل اضافه وزن، یبوست و سردرد هم به سراغم آمده بود و هرروز باید با ‌آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردم. تا کار به جاهای باریک کشیده نشده بود، باید فکری به حال خودم می‌کردم، برای همین به سراغ رژیم رفتم.

زندگی در محاصره سلامتی با لیمومی

لیمومی را بعد از تحقیق و جست‌وجوهای پی در پی پیدا کرده بودم. تا قبل از آن هم یکبار رژیم گرفته بودم، اما مگر می‌شود نامش را رژیم گذاشت. باید به جای برنامه غذایی به آن می‌گفتی برنامه خرج بیشتر و گشنگی مداوم.

رژیمی که قبل از لیمومی گرفته بودم، به هیچ عنوان قابل اجرا نبود و رعایت آن برای من غیرممکن بود. به علاوه مساله فقط برنامه غذایی سخت آن نبود، بلکه تمرینات و حرکات ورزشی بسیار شدید و دشواری هم داشت که برای برای اینکه بتوانی انجامشان دهم باید وسیله‌های ورزشی گران‌قیمتی را می‌خریدم.

استرس مدرسه کم بود، اضطراب برنامه غذایی و رژیم سخت هم به آن اضافه شد و ریزه‌خواری من را بیشتر از قبل کرد. بعد از چند هفته دیگر مطمئن شده بودم که من آدم رعایت کردن این برنامه با آن‌همه غذای خاص و تمرینات سخت نیستم. نمی‌توانستم هیچکدامشان را رعایت کنم، برای همین آن برنامه را کنار گذاشتم.

15 کیلو کاهش وزن در 9 دوره

در همین زمان از طریق بسیاری از دوستانم که قبلا از لیمومی، رژیم لاغری گرفته بودند با این برند آشنا شدم و زندگی‌ام از این رو به آن رو شد. با رژیم لیمومی توانستم بیش از 10 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم و مشکل یبوست و سردردم کاملا رفع شده است.

حالا که چند ماه از همراهی من و لیمومی می‌گذرد از تصمیمی که گرفتم بسیار خوشحالم. باید اعتراف کنم که الآن دل کندن از سالم‌خوری و لیمومی برایم بسیار سخت است و به این برنامه غذایی سالم شدیدا وابسته هستم. لیمومی کاملا زندگی من را محاصره و عوض کرده است. حالا روز به روز انگیزه و علاقه‌ام برای انجام کارها و رعایت رژیم برای رسیدن به وزن ایده‌آلم بیشتر می‌شود.

داستان لاغری
بیشتر بخوانید:

وقتی به سراغ لیمومی رفتم 89 کیلوگرم بودم. اعتمادبه‌نفسم پایین آمده بود. بیماری‌های مختلفی را تجربه کرده بودم و نمی‌توانستم خوشحال باشم. اما بعد از آشنایی با رژیم‌هی لیمومی شادی و نشاط دوباره به زندگی من برگشت. حالا با لبخند و افتخار و اعتمادبه‌نفس بالا از دوران رژیم و برنامه غذایی‌ام برای همه تعریف می‌کنم.

من توانستم در بازه 9 دوره رژیم، 15 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم و به وزن 74 کیلوگرم برسم. البته رعایت رژیم من به همین جا ختم نشده و مسیر رسیدن به تناسب اندام و سلامتی کامل برای من ادامه دارد. قرار نیست به این زودی‌ها دست از لیمومی و سلامتی بردارم.

لاغری بدون باشگاه، فقط با پیاده‌روی!

بچه مدرسه‌ای باید سرش در کتاب و دفتر باشد و اگر نزدیک کنکور باشی هم تاکیید روی این مورد بیشتر و بیشتر می‌شود. نبود فعالیت‌های زیاد و وقت‌گیر بخش خوب لیمومی برای من بود. فقط کافی بود روزانه 35 تا 40 دقیقه را به خودم اختصاص می‌دادم و پیاده‌روی می‌کردم که می‌توانست در هر زمان و مکانی انجام شود.

من از آن آدم‌هایی هستم که فعالیت‌های دسته جمعی را خیلی دوست دارم. همیشه دلم می‌خواهد در جمع باشم و کارهای گروهی انجام بدهم. تنها چیزی که در برنامه‌های لیمومی وجود داشت و کمی مرا اذیت کرد، پیاده‌روی تنهایی بود.

هرموقع از روز که می‌توانستم به پیاده‌روی می‌رفتم و برای اینکه مجبور نباشم از دوستان و نزدیکانم بخواهم کارهایشان را تعطیل کنند و با من به پیاده‌روی بیایند، در آن زمان موزیک تنها سرگرمی من شده بود. بعد از چند هفته که نتیجه و تاثیر همین پیاده‌روی ساده در کاهش وزنم را دیدم، علاقه‌ام به آن بیشتر شد و نگاهم را به خودم تغییر داد. در طول مسیر به خودم و کارهایم فکر می‌کردم و برنامه زندگی‌ام را قدم به قدم می‌چیدم.

با لیمومی خبری از گرسنگی نیست!

اگر لغت‌نامه ذهن آدم‌ها را باز کنید حتما معادل کلمه رژیم نوشته‌اند: لاغر شدن با محرومیت از خوراکی‌ها. اما در رژیم‌های لیمومی اصلا خبری از گرسنگی نیست و همه تعریف‌هایی که تا پیش از این از رژیم لاغری شنیده‌اید را عوض می‌کند.

با برنامه غذایی لیمومی به‌هیچ‌عنوان از خوردن هیچ خوراکی محروم نخواهید شد. بلکه یاد می‌گیرید به جای خوراکی‌هایی که به بدن ما آسیب می‌رساند و باعث بروز مشکلات و بیماری‌ها در آینده می‌شود، چ غذاهایی بخورید تا سالم و لاغر بمانید.

بیشتر بخوانید:

خود من هم از آن آدم‌هایی بودم که رژیم گرفتن را کم خوردن غذا می‌دانست، اما حالا فهمیده‌ام که کم خوردن غذا به معنای سالم بودن و کاهش وزن نیست. اگر می‌خواهید بدنمان را زیبا و سالم نگه داریم، باید بدانیم از هر خوراکی چقدر بخوریم.

آشنایی با غذاهای متنوع و میان‌وعده‌های سالم و خوشمزه بخش محبوب برنامه‌ های غذایی لیمومی برای من بود. البته نباید از وعده آزاد آن و لذتی که در خوردن غذاهای موردعلاقه‌ات هست، چشم پوشید. من با گرفتن هر دوره رژیم لیمومی، برای رسیدن به وعده آزاد ثانیه‌شماری می‌کردم تا بتوانم غذایی که دوست‌ دارم را به هر اندازه‌ای که دلم می‌خواست بخورم.

تو اراده کن؛ لاغر شدنت با لیمومی!

شاید با خودتان بگویید یک نوجوان را چه به نصیحت‌های بزرگانه؛ اما نمی‌توانم تجربه خوبی که با لیمومی داشتم را با شما درمیان نگذارم. همیشه در طول زندگی‌ام یک جمله من را نجات داد؛ اینکه اگر تو بخواهی، شروع کنی و تلاش کنی، محال است که به آن نرسی.

من این حرف را با تک‌تک سلول‌هایم زندگی کرده‌ام و نتیجه آن را هم در زمینه درسی، هم سلامتی و هم کاری دیده‌ام. مطمئنم شروع کردن و تلاش کردن شما را به مقصد می‌رساند. همه مسیرها پستی و بلندی دارد، ناامیدی دارد؛ اما آن رسیدن آخر بسیار شیرین و زیباست.

اضافه وزن برای همه رنج‌آور است مخصوصا هنگامی که افرادی را می‌بینید که اندام زیبا و متناسبی دارند. البته این واقعیت هم وجود دارد که حتی در دوره رژیم هم خودتان را قضاوت می‌کنید. حتی ممکن است انگیزه‌ای برای شروع دوباره یا ادامه مسیر نداشته باشید، اما اگر وارد این مسیر شوید و فقط کمی اراده کنید و اولین دوره رژیم را بگذرانید، خودتان مشتاق گرفتن دوره‌های بعدی می‌شوید. با لیمومی دنیای شما برای همیشه تغییر خواهد کرد.

قبل و بعد لاغری
بیشتر بخوانید:

از زبان لیمومی

زهرا مرادی، نوجوان 17 ساله‌ای است که توانست کاهش وزن 15 کیلوگرمی را در دوران تحصیلی‌اش با لیمومی تجربه کند. دختری که از مقایسه خودش با هم‌سالانش برای ما گفت و تجربه لاغری ساده و دلنشینی که برنامه‌ های غذایی لیمومی طی 9 دوره به او بخشیده بود. زهرا با تغییر سبک زندگی‌اش و رعایت رژیم لیمومی توانست از 89 کیلوگرم به وزن 74 کیلوگرم برسد و بیماری‌های یبوست و سردرد خود را درمان کند. به دعوت زهرا، همین الان اولین دوره رژیم تست لیمومی را دریافت کنید و برای همیشه زندگی‌تان را تغییر دهید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.