معرفی ۴ نمونه بهترین قرص چربی سوز آمریکایی

فهرست مطالب

کاهش وزن یک سفر طولانی است که در برخی از موارد تنها به رژيم غذایی و فعالیت ورزشی ختم نمی‌شود و باید به روش‌های بیش‌تری برای کم کردن وزن متوسل شد؛ از خوردن مستمر بهترین قرص چربی سوز آمریکایی گرفته تا دمنوش‌ها و مواد غذایی خاص که متابولیسم بدن را کم‌تر می‌کنند. 

چربی‌سوزها از محبوب‌ترین مکمل‌هایی هستند که برای افزایش متابولیسم و کاهش جذب چربی ساخته شده‌اند. با این حال،‌ پیدا کردن مکمل‌های چربی‌سوزی خوب در بازار همواره فرایند سختی دارد و تعداد بالای گزینه‌ها باعث می‌شود که گاهی اوقات نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. 

 

در این مطلب از مجله سلامتی لیمومی قرار است به چندی از بهترین قرص چربی سوز آمریکایی اشاره کنیم‌، درباره ویژگی‌ها و مواد تشکیل‌دهنده‌شان حرف بزنیم و بگویم که چه مزایا و معایبی دارند. 

سوالات متداول

بهترین ساعت برای مصرف چربی‌سوز چه زمانی است؟
بهترین زمان برای مصرف چربی‌سوز صبح زود، قبل از صبحانه و حتی قبل از ورزش است. در ساعات اول روز، متابولیسم شما کند است و قرص‌های چربی‌سوز این فرایند را تسریع می‌بخشند. 
آیا قرص چربی‌سوز عوارض جانبی دارد؟
بسته به نحوه مصرف، ممکن است شما با عوارض جابنی‌ای مثل مشکلات خواب،‌افزایش فشار خون و حتی افزایش استرس مواجه شوید. به همین خاطر، بهتر است قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
آیا مکمل‌های چربی‌سوز، چربی شکم را هم از بین می‌برند؟
به‌طور کلی،‌ بله. چربی‌سوزها می‌توانند تمامی چربی‌های بدن از جمله شکم را هم حذف کنند اما این در صورتی است که رژیم غذایی و تمرینات ورزشی را هم در سبک زندگی‌تان داشته باشید.
هنگام مصرف چربی سوز از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟
از قهوه، نوشابه‌ها و هر مکملی که حاوی کافئین است اجتناب کنید.

قبل از هر چیزی، چربی‌سوز چیست؟

چربی‌سوزها (Fat Burners) مکمل‌های غذایی‌ای هستند که طبق ادعای محققان، می‌تواند متابولیسم را بیش‌تر کند، جذب چربی را کاهش دهد و لاغری را در حین فعالیت‌های ورزشی تسریع ببخشد. بهترین راه برای استفاده از چربی‌سوزها، ترکیب این مکمل‌ها با رژیم غذایی سالم و فعالیت‌های ورزشی است تا بتوانید روند چربی‌سوزی سریع‌تری را تجربه کنید. 

تنها در نظر داشته باشید که لیست ارائه شده از بهترین قرص چربی سوز آمریکایی، تنها پیشنهاداتی براساس ویژگی‌های محصول، نظرات کاربران و بررسی‌های انجام‌شده توسط محققان و متخصصان تغذیه هستند و براساس نتیجه‌شان در این مقاله قرار گرفته‌اند و برای این‌که بتوانید مطمئن شوید که باید از چه مکملی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با پزشک یا متخصص تغذیه‌تان مشورتی داشته باشید. 

قرص لاغری تمشک
بیشتر بخوانید:

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی: PhenQ

مکمل PhenQ به دلیل رویکرد چند وجهی‌ای که برای کاهش وزن دارد، به‌عنوان بهترین قرص چربی سوز آمریکایی شناخته می‌شود. این محصول دارای ترکیب چشم‌گیری از پودر کپسیمکس،‌ کافئین و ال کارنیتین است که هر کدام به شکلی روی کاهش وزن تأثیر می‌گذارند: 

  • پودر کپسیمکس: ترکیبی از فلفل دلمه، پیپرین، کافئین و نیاسین است که گرمای داخلی بدن را بیش‌تر می‌کند و به این شکل، چربی‌ها سریع‌تر می‌سوزند. 
  • کافئین: انرژی و هوشیاری را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا از تمرینات ورزشی‌تان بیش‌ترین بهره را ببرید. 
  • ال کارنیتین: اسید آمینه‌ای که به حرکت اسیدهای چرب در داخل سلول‌های بدن کمک می‌کند تا انرژی بیش‌تری برای بدن تأمین شود. 
قرص توپیرامات
بیشتر بخوانید:

این مکمل روی پنج حوزه کلیدی تمرکز دارد:

  • چربی‌سوزی: میزان متابولیک و ترموژنیک را در بدن افزایش می‌دهد و کم کمی‌کند تا کالری بیش‌تری بسوزانید. 
  • سرکوب اشتها: موادی مثل کافئین به سرکوب اشتها در بدن کمک می‌کنند و کالری دریافتی روزانه را کم‌تر می‌کنند. 
  • مسدود کردن تولید چربی: برخی مواد تشکیل‌دهنده مانع از تولید سلول‌های چربی جدید می‌شوند. 
  • تقویت انرژی: این مکمل عناصری دارد که به افزایش سطح انرژی کمک می‌کند و خستگی حین یا بعد از تمرین را از بین می‌برد. 
  • بهبود رفتار و خلق‌وخو: برخی از ترکیبات داخل PhenQ خواصی برای تقویت رفتار و خلق‌وخو دارند تا اطمینان حاصل شود که رژیم غذایی‌ که پیش گرفته‌اید، تأثیری روی شما نخواهد داشت. 

در نهایت، PhenQ یک گزینه عالی برای همه کسانی است که به‌دنبال مشاهده نتایج جامع در زمینه چربی‌سوزی هستند و با داشتن یک رویکرد هم جانبه، نیازهای طیف وسیعی از اشخاص را پاسخ می‌دهد و برای افرادی که به‌تازگی سفرِ کاهش وزن را شروع کرده‌اند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. 

با این حال، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع کردن این مکمل مشورتی با پزشک خود داشته باشید.

قرص لاغری فینک

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی برای مردان: Capsiplex Burn

قرص Capsiplex Burn به‌طور خاص برای مردان طراحی شده و روی چربی‌سوزی از طریق فرایندی به‌اسم ترموژنز (Thermogenesis) تمرکز دارد. این مکمل از ترکیب منحصربه‌فرد کپسایسین، کافئین، جنسینگ و عصاره فلفل سیاه تشکیل شده تا کاهش وزن و بهبود عملکرد تمرینات ورزشی را برای شما به‌همراه داشته باشد. مواد تشکیل‌دهنده این مکمل عبارت‌اند از: 

  • کپسیمکس (۱۰۰ میلی‌گرم): عصاره اختصاصی کپسایسین که برای تقویت چربی‌سوزی طراحی شده است. 
  • کافئین (۲۰۰ میلی‌گرم): انرژی لازم برای تمرین را فراهم می‌کند و روی سرکوب اشتهای شما به‌شکل خفیف هم نقش دارد. 
  • اینواسلیم (۲۵۰ میلی‌گرم): ترکیبی از جنسینگ و آستراگالوس که اثرات ضد چاقی را به‌همراه دارد. 
  • ید (۱۵۰ میکروگرم): برای عملکرد مناسب تیروئید و متابولیسم به این قرص اضافه شده است. 
  • کروم (۱۷۰ میکروگرم): به تنظیم قند خون و کنترل اشتها کمک می‌کند. 
  • عصاره قهوه سبز (۴.۵ میلی‌گرم) و عصاره چای سبز (۷۶ میلی‌گرم): متابولیسم و تمرکز را در بدن افزایش می‌دهد. 
  • ال-تیروزین (۸۰۰ میلی‌گرم) و ال-آرژنین (۵۰۰ میلی‌گرم): اسیدهای آمینه‌ای که خلق‌وخو را بهبود می‌بخشند و باعث ترمیم عضلات می‌شوند. 
  • ویتامین‌های B3 ،B6 و B12: ویتامین‌هایی که برای کاهش وزن ضروری هستند. 
  • عصاره فلفل سیاه (۲۰ میلی‌گرم): جذب مواد مغذی را بهبود می‌بخشد و روی لاغری بدن نقش دارد.

قرص چربی سوز

عوارض قرص Capsiplex Burn

قرص Capsiplex Burn عمدتاً از طریق ترموژنز عمل می‌کند، فرایندی که در آن گرمای بدن بیش‌تر می‌شود و چربی‌سوزی افزایش پیدا می‌کند. جدا از این موضوع، این قرص اثرات زیر را به‌همراه دارد: 

  • متابولیسم را بیش‌تر می‌کند: موادی مثل چای سبز و کافئین به‌طور قابل توجهی باعث افزایش متابولیسم می‌شوند.
  • عملکردتان در تمرین را بهتر می‌کند: سطح تستوسترون طبیعی را افزایش می‌دهد و عملکرد بهتر در تمرین و حفظ عضلات را به‌همراه دارد. 
  • خلق‌وخو و تمرکز را بهبود می‌بخشد: اسیدهای آمینه و مواد تقویت‌کننده خلق‌وخو به‌شما کمک می‌کند تا در فرایند کاهش وزن، تمرکز بهتری داشته باشید و شاداب بمانید. 

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این قرص به‌طور کلی برای مردان عوارضی ندارد، اما اگر به کافئین حساسیت دارید یا اثرات افزایش تستوسترون در بدن‌تان زیاد خوب نیست،‌ بهتر است پیش از مصرف این مکمل با پزشک مشورت کنید. 

adios pills
بیشتر بخوانید:

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی برای بانوان: Leanbean

مکمل Leanbean به‌طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای منحصربه‌فرد بانوان طراحی شده و توانسته بهترین گزینه برای بهبود لاغری بانوان باشد. تمرکز این محصول بیش‌تر روی کاهش اشتها و تعادل هورمونی است، دو عاملی که اغلب در کاهش وزن و دیگر محصولات چربی‌سوز نادیده گرفته می‌شود. Leanbean از مواد زیر تشکیل شده است: 

  • گلوکومانان: فیبری که در معده منبسط می‌شود و به کاهش اشتها کمک می‌کند. 
  • زردچوبه: یک عامل ضد التهابی که تنظیم قند خون را به‌همراه دارد. 
  • ویتامین B6 و B12: برای متابولیسم و تأمین انرژی بدن ضروری هستند. 
  • کروم پیکولینات: به تنظیم قند خون کمک می‌کند. 
  • عصاره دانه قهوه سبز: متابولیسم را در بدن افزایش می‌دهد و منبعی طبیعی برای تأمین انرژی است. 

قرص لاغری برای بانوان

این محصول با مکانیسم‌های مختلفی کاهش وزن را به‌همراه دارد، از جمله: 

  • سرکوب اشتها: گلوکومانان به ما کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید و کالری دریافتی غیرضروری را کم‌تر کنیم. 
  • تعادل هورمونی: موادی مثل زردچوبه روی متعادل کردن هورمون‌ها نقش دارند، موضوعی که می‌تواند در نهایت به کاهش وزن منجر شود. 
  • متابولیسم را افزایش می‌دهد: ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری به افزایش سرعت متابولیسم کمک می‌کنند و باعث می‌شوند تا کالری بیش‌تری بسوزانید. 
  • کنترل هوس غذایی: کروم پیکولینات و سایر مواد تشکیل‌دهنده به تنظیم سطح قند خون کمک می‌کنند و میل به غذاهای ناسالم را کاهش می‌دهند. 
قرص گیاهی لاغری
بیشتر بخوانید:

در نهایت، Leanbean برای بانوانی که با اختلالات خوردن احساسی یا عدم تعادل هورمونی برای کاهش وزن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بهترین گزینه است و می‌تواند مشکلاتی از این دست را از سر راه بردارد. چه مادر پرمشغله‌ای باشید و چه ورزشکار حرفه‌ای که تمرینات ورزشی سنگین و رژیم غذایی سخت‌گیرانه‌ای دارید، Leanbean یک راه‌حل مناسب برای کاهش وزن شما است. 

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی برای ورزشکاران: Instant Knockout

یکی از بهترین مکمل‌های چربی‌سوز که مخصوص ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب اندام طراحی شده است، Instant Knockout است که نه‌تنها فرایند کاهش وزن را تسریع می‌بخشد، بلکه با بهبود عملکردتان می‌تواند سطح انرژی و وضعیت عضلانی‌تان را تقویت کند. این چربی‌سوز از مواد زیر تشکیل شده است:

  • عصاره چای سبز: این ماده باعث تقویت متابولیسم می‌شود و روی بهبود انرژی بدن نقش دارد. 
  • دانه‌های فلفل کاین: این دانه‌ها به‌دلیل خواص ترموژنیک خود باعث می‌شوند تا چربی بیش‌تری بسوزانید. 
  • گلوکومانان: یک ماده فیبری که می‌تواند اشتها را در اشخاص کم‌تر کند. 
  • کافئین: انرژی و تمرکز شما در طول تمرینات ورزشی را بهبود می‌بخشد. 
  • ویتامین B6 و B12: به متابولیسم بدن کمک می‌کند و احساس خستگی را کاهش می‌دهد. 

قرص لاغری آمریکایی

این مکمل برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب اندام که به‌دنبال کاهش وزن هستند،‌ گزینه بسیار مناسبی است تا بتوانید عملکرد تمرینات خودتان را بهبود دهید، عضلات بهتری بسازید و بدنی لاغرتر داشته باشید. با این حال، جدا از آن، Instant Knockout برچسب قیمتی بسیار زیادی دارد و عموماً عده بسیار کمی در بازار به‌سراغ این مکمل می‌روند. 

قرص زردچوبه برای لاغری
بیشتر بخوانید:
سخن پایانی

قرص‌های چربی‌سوز می‌تواند یک راه‌حل بسیار خوب برای کاهش وزن شما باشد؛ آن‌ها روی افزایش متابولیسم نقش دارند، به کاهش اشتها کمک می‌کنند و جذب چربی را کم‌تر می‌کنند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که مصرف آن‌ها به تنهایی نمی‌تواند وزن ایده‌آل را برای شما به‌همراه داشته باشد و باید  در کنار مصرف این مکمل‌ها، رژیم غذایی خوب و تمرینات ورزشی درستی داشته باشید تا نتیجه‌ای که باید را احساس کنید. 

در نهایت همان‌طور که در ابتدای مطلب هم عنوان کردیم، این مطلب صرفاً برای معرفی بهترین چربی سوز آمریکایی نوشته شده و اگر می‌خواهید مکملی را برای کاهش وزن مصرف کنید، بهتر است قبل از هرچیزی از یک متخصص تغذیه و پزشک مشورت بگیرید تا با توجه به شرایط سلامتی و سبک زندگی‌تان، گزینه درست را انتخاب کنید. 

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و لیمومی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد. برای استفاده و اجرای آن، لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.

منابع:

Dallas Morning News

‌Bio Bean

SI Showcase

EH Project

 

 

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

4 نظر

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب