روایتی از کاهش وزن ۱۱ کیلویی نگین با پشتیبانی مادرش!

داستان لاغری نگین نصر

فهرست مطالب

ورود به سرزمین لاغرها همیشه سخت نیست. گاهی فقط باید یک نفر باشد که مدام به شما تلنگر بزند و حواسش به چربی‌های اضافه بدنتان باشد. این نقش را مادرم برای من اجرا می‌کرد. تا قبل از اینکه مادرم اصرار کند لاغر شوم، از وزنم راضی بودم و هیچ مشکلی با آن نداشتم؛ اما امان از غرهای مادرانه!

اینکه یک نفر همیشه در گوشتان یادآوری کند که باید وزنتان را کم کنید، خیلی ترسناک و ناخوشایند به نظر می‌رسد. باور کنید من هم همین حس را داشتم، برای همین چندان به حرف‌های مادرم توجهی نداشتم؛ اما حالا که وزن اضافه‌ام را از دست داده‌ام می‌فهمم که چقدر تک‌تک حرف‌هایش موثر بود و کمک کرد لاغر شوم.

این صحبت‌های نگین نصر است. او توانست قبل از شروع یک بحران با توجه به استعداد چاقی که در خانواده‌اش بود کاهش وزن 11 کیلویی داشته باشد. ادامه داستان را از زبان خود او بشنویم.

مادرم بهانه لاغری را دستم داد!

من 76 کیلوگرم بودم. شایداین عدد چندان زیاد به نظر نرسد که آدم بخواهد خودش را در مهلکه رژيم‌های لاغری و مطب این دکتر تغذیه و آن باشگاه ورزشی بیندازد؛ اما برای ما که خانوادگی احتمال چاق شدنمان وجود داشت، مثل یک زنگ خطر عمل می‌کرد.

برای همین به محضی کم‌کم چربی‌های بدنم روی هم انباشت شد و لپ‌هایم گل ‌انداخت، زمزمه‌های مادرم هم شروع شد. اوایل چندان توجهی به حرف‌هایش نداشتم چون خودم را آدم چاقی نمی‌دیدم.

همین موضوع باعث شد که از فکر رژیم بیرون بیایم؛ اما از آن طرف خواهرم همیشه جلوی چشمم بود که مدام رژیم‌اش را عوض می‌کرد تا نتیجه بهتری بگیرد و برخلاف انتظارش به نتیجه‌ای که می‌خواست نمی‌رسید. تا اینکه یک روز بالاخره تصمیم گرفتم به حرف مادرم گوش کنم، رژیم بگیرم و کاهش وزن 11 کیلویی را تجربه کنم.

کاهش وزن 11 کیلویی نگین نصر قبل

کاهش وزن 11 کیلویی در ۶ دوره!

لیمومی را هم به لطف مادرم شناختم. یکی از همکارانش که او هم از مشکل چاقی رنج می‌برد توانسته بود طی مدت زمان کوتاهی با رفتن رژیم‌های لاغری لیمومی مقدار قابل توجهی وزن کم کند. همین موضوع مادرم را تحریک کرد تا سراغ دکترش را از او بگیرد و به یک اسم رسیده بود؛ لیمومی!

ظهر که به خانه برگشت چهره‌اش مثل همیشه نبود. صدایم زد و گفت: «نگین بیا که راه لاغریت رو پیدا کردم». برایم با ذوق و آب و تاب تعریف کرد که چقدر همکارش لاغر شده و به چشم امتحان هم که شده یکبار رژیم این برند را امتحان کنم.

من هم استارت کار را زدم. چون نمی‌خواستم وزن زیاد کم کنم برنامه‌ای سبک برایم نوشتند و همین موضوع باعث شد هیچ سختی و احساس گرسنگی در طول مدت رژیمم نداشته باشم. برایم عجیب بود که لاغر شدن هم می‌تواند بی‌دردسر باشد؛ چون خواهرم را دیده بودم که چقدر ضعف و گرسنگی را تحمل می‌کرد تا گرم‌ گرم از چربی‌هایش آب شود.

به علاوه، این‌ها را شنیده بودم که باید حتما ورزش کنی و باشگاه بروی تا بتوانی لاغر کنی و خوش اندام به نظر برسی؛ اما در برنامه لیمومی به جز توصیه پیاده‌روی روزانه، آن‌ هم فقط ۳۰ دقیقه، هیچ خبری از برنامه‌های ورزشی نبود.

سالم خوردن مهم‌تر از کم خوردن است!

رژيم لیمومی اصلا برای من سختی نداشت. همین موضوع باعث شد کم‌کم وزن کنم تا به ۶۵ کیلوگرم برسم. وقتی خودم را بدون هیچ چربی اضافی دور شکم و پهلو در مقابل آینه دیدم، لبخند زدم. دختری که در آینه بود نه‌تنها زیباتر بلکه سالم‌تر و خوشحال‌تر هم شده بود.

من که خودم به‌عنوان مشاور پوست فعالیت می‌کنم، همیشه روی تغذیه در شادابی پوست و مو تاکید داشتم و حالا می‌دیدم که نتیجه همه آن رعایت کردن‌ها نه‌تنها لاغرم کرده، بلکه احساس خوبی نسبت به خودم پیدا کرده بودم.

قطعا یکی از بهترین دستاوردهای لیمومی برای من، تغییر عادت‌های غذایی بدم بود. منی که عادت داشتم اکثر مواقع فست‌فود بخورم، حالا آن را با غذاهای خانگی خوشمزه جایگزین کرده‌ام. سالم‌خوری باعث شده در طول روز انرژی بیشتری داشته باشم و احساس سنگینی نکنم.

کاهش وزن 11 کیلویی نگین نصر بعد

حالا خوب می‌فهمم که خوردن موادغذایی سالم مثل میان وعده رژیمی  بشقاب کامل از سبزیجات، پروتئین و کربوهیدرات چقدر می‌تواند روی زیبایی ظاهری تو اثر بگذارد و نشاط بیشتری به تو بدهد. اینکه لیمومی هیچ دستورپخت خاصی نداشت و غذاهایش همه خانوادگی بودند، از جذاب‌ترین قسمت‌های این رژیم برای من و خانواده‌ام بود.

خواهرم قبل از من تجربه رژيم از جای دیگری را داشت و من دیده بودم که چقدر غذاهای خاصی دارد و تهیه کردنشان سخت بود. همین موضوع باعث می‌شد در ادامه مسیر دلسرد شود و رژیم‌اش را رها کند؛ اما به جرات می‌گویم لیمومی هیچکدام از این‌ها را نداشت و همین دلیل ادامه دادن من با این برند بود.

از زبان لیمومی

نگین نصر اصفهانی، دختر ۲۴ ساله‌ای است که به مدت 6 دوره همراه لیمومی شده و توانسته است از وزن ۷۶ کیلوگرم به وزن ۶۵ کیلوگرم برسد. قصه لاغری این دختر با تاکید مادرش برای کاهش وزن او شروع شد و بعد به دلخواه خودش ادامه پیدا کرد.

حالا می‌گوید که قرار است تا رسیدن به وزن ۶۰ کیلوگرم این همراهی را ادامه بدهد و همینقدر خوش انرژی و شاداب زندگی‌اش را پیش ببرد. اگر شما هم به دنبال بهانه‌ای برای ورود به دنیای سلامتی و تناسب اندام هستید، یکبار رژیم لیمومی را امتحان کنید تا برای همیشه زندگی‌تان عوض شود.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

16 نظر

  1. سلام من یک خانم ۶۳ساله هستم دیابت دارم کمر درد وپا درد هم دارم با وزن ۸۰ کیلو طبع سردی هم دارم دوست دارم به وزن ۶۵ کیلو برسم آیا امکان دارم اضافه وزن من از شکم و پهلو هست با تشکر از شما هما قیمت هم برای من مهم است بتوانم پرداخت کنم

    1. سلام وقت بخیر. بله حتما امکان کم کردن وزن شما وجود داره. رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2
      برای هزینه هم حتما با کارشناس مطرح کنید تا بهترین شرایط رو خدمتتون عرض کنن. راستی خوادن این لینک هم خالی از لطف نیست تا ببینید کاهش وزن برای شما کاملا امکان پذیره https://limoome.com/blog/stories/diet-case-study-21/

    1. سلام وقت بخیر. امیدوارم خوب باشید. رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

      1. سلام هزینه گرفتن برنامه رژیمی چقدر میشه من تقریبا باید ۴۰ کیلو کم کنم

      2. سلام وقت بخیر رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2
        در ادامه می‌تونید این داستان رو هم بخونید. https://limoome.com/blog/stories/diet-case-study-23/ ایشون هم تونستن 35 کیلو کم بکنن.

    2. سلام وقت بخیر. امیدوارم خوب باشید. رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

  2. سلام من رژیم لیمو می رو قبلاً. امتحان. کردم واقعا. حرف ندارن اصلا. آدم گرسنگی. می‌کشه

  3. سلام من خانم هفتاد ساله ای هستم که میخواهم ۱۰ کیلو کم کنم ولی موفق نمی شوم درضمن پیاده روی وورزش نمی توانم بکنم چون کمر وپاهایم درد می کند آیا ممکن است کم کنم

    1. سلام وقت بخیر رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2
      پیشنهاد می‌کنیم که این لینک هم مطالعه کنید https://limoome.com/blog/stories/diet-case-study-21/ در هر سنی با رژیم‌های لیمومی می‌تونید وزن کم کنید.

  4. با سلام خانمی هستم ۶۸ساله که با وزن ۱۰۰کیلو وهمیشه از درد کمر ودرد زانو رنج میبرم و مقداری هم فشار خون وقند هم دارم ونمیتونم پیاده روی کنم از شدت درد زانو یکبار هم رژیم گرفتم وزن خود را تا ۸۲رسوندم ولی دو باره چاق شدم تا اینکه رژیم لیمومی را در اینترنت دیدم وخیلی خوشحال شدم ایا میتونم وزن کم کنم ممنون

    1. سلام وقت بخیر. ممنون از پیامتون. رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2
      پیشنهاد می‌کنیم که این لینک هم مطالعه کنید https://limoome.com/blog/stories/diet-case-study-21/ در هر سنی با رژیم‌های لیمومی می‌تونید وزن کم کنید.

      پاسخ

    2. سلام خوبین منم می‌خوام وزن کم کنم 88 کیلو هستم می‌خوام بشم 60 کیلو لطفاً کمکم کنید من نمیتونم فقط زیاد هزینه کنم ممنون میشم کمکم کنید

      1. سلام وقت بخیر. ممنون از اینکه برای کاهش وزنتون از لیمومی کمک می‌گیرید. رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.