چربی‌سوزی 35 کیلویی در 8 ماه! داستان لاغری وهاب چیست؟

داستان لاغری و چربی‌سوزی 35 کیلویی وهاب

فهرست مطالب

زندگی همیشه پر از تغییر و چالش‌های جدید است. اتفاقاتی که غیرقابل‌ پیش‌بینی هستند و تو را به سمت یک زیست جدید دعوت می‌کنند. شغل من هم از آن دست کارهایی است که مدام با آدم‌های مختلف سروکار داری و شنونده قصه‌های زیادی هستی.

من آرایشگرم. آرایشگاه من همیشه مکانی برای روایت داستان‌های زندگی مشتریانم بوده است. مشتریانی که گاهی اوقات بعد از چندبار اصلاح و کوتاهی مو، به بهترین دوستانت تبدیل می‌شوند. با عادت‌هایشان آشنا می‌شنوی، سبک زندگی‌شان و اتفاقات هیجان‌انگیزی که تجربه کرده‌اند.

هر روز مشتریان جدید و قدیمی با داستان‌های مختلفشان وارد مغازه‌ام می‌شدند. اما دیدار با رضا، برگ جدیدی به دفتر زندگی من اضافه کرد. قصه رضا با آن حجم از تغییراتی که در ظاهرش پیدا شده بود، تاثیرگذارترین داستانی بود که شنیدم.

لیمومی را از آرایشگاهم پیدا کردم!

رضا یکی از همان آدم‌های غریبه‌ای بود که یک روز وارد مغازه‌ام شد و زندگی‌ام را زیر و رو کرد. اوایل آشنایی، زود به زود به آرایشگاه سر می‌زد و همین باعث شد با همدیگر صمیمی شویم؛ اما چند وقت پیش رفت و برای چند ماهی دیگر هیچ خبری از او نشد.

رضا، هم‌سن و حتی می‌توانم بگویم تقریبا هم‌وزن خودم بود. پسری تپل و بامزه که وقتی به همدیگر می‌رسیدیم، شوخی‌ها تمام نداشت و صدای خنده‌هایمان قطع نمی‌شد. با هم رفیق شده بودیم که دیگر خبری از او نشد، تا اینکه یک روز، در آرایشگاه باز شد و پسری خوش‌تیپ، خوش‌هیکل و جذاب شبیه غول چراغ جادو ظاهر شد.

اول نشناختمش، اما کمی که دقت کردم از روی لبخندش فهمیدم همان رضای قدیمی است. استایل و اندامش حسابی تغییر کرده بود. بهش گفتم: «رضای قبلی کو؟» که با خنده پاسخ داد: «اون رضا رو فراموش کن، حالا دیگه این شکلی درخدمتیم».

اصلا نمی‌فهمیدم چطور در عرض چند ماه انقدر تغییر کرده و لاغر شده است. از او پرسیدم برای کاهش وزنش چه کرده که انقدر سریع به نتیجه رسیده است و پاسخ او مرا متعجب کرد. فقط یک جمله گفت: «با رژیم مزوبولیک لیمومی آشنا شدم».

اولش فکر می‌کردم عاشق شده و به خاطر یک دختر حاضر شده اینهمه چربی را در چند ماه بسوزاند، اما برایم توضیح داد که لیمومی یکی از آن برندهایی است که برنامه رژیم غذایی می‌دهند؛ البته نَه مثل بقیه!

چربی‌سوزی 35 کیلویی وهاب

چربی‌سوزی 35 کیلویی به سبک لیمومی!

دیدن رضا من را هم ترغیب کرد تا به سراغ سایت و پیج اینستاگرام لیمومی بروم. هرچند چندان مطمئن نبودم که واقعا بتواند انقدر تاثیرگذار باشد، اما با دیدن سوالات و نمونه‌ واقعی رضا شانسم را امتحان کردم و به جامعه لیمومی پیوستم تا ببینم برای چربی‌های من چه برنامه‌ای ارائه می‌کند.

تا برنامه‌ رژیمم آماده شود، دوگانگی در من همچنان ادامه داشت.از یک طرف تصویر لاغرشده رضا جلوی چشمانم بود و از طرف دیگر تجربه بارها شکست رژیم‌های قبلی خودم آزارم می‌داد. رژيم‌هایی که کلی بخور و نخور داشت و به محض اینکه برنامه‌ات را کنار می‌گذاشتی دوباره به وزن سابقت برمی‌گشتی.

دلم را به دریا زده بودم و انتظار رسیدن برنامه‌ غذایی‌ام را می‌کشیدم. وقتی به دستم رسید کاملا شوکه شدم که چقدر آسان، با همه غذاهای معمولی و حجم مناسب بود. روزی که برنامه‌ام را گرفتم وزنم ۱۱۵ کیلوگرم بود و حالا که دارم تجربه‌ام را با شما به اشتراک می‌گذارم در وزن ۸۰ کیلوگرم هستم.

رژیم، نَه! بگویید سبک زندگی!

همه ما می‌دانیم که ترک هر عادت غلطی که داشته باشیم بسیار سخت است و رژیم گرفتن هم از این قاعده استثنا نیست. همه ما عادت‌های اشتباهی داریم که برای اصلاح آن‌ها مدتی زمان لازم است. حالا فکرش را بکنید این عادت قرار باشد روی خوشمزه‌ترین قسمت زندگی‌تان تمرکز کند؛ یعنی تغذیه!

راستش را بخواهید من آدم بسیار خوش خوراکی هستم. همه غذاها را دوست‌ دارم و زیاد غذا می‌خورم؛ برای همین هیچوقت نتوانستم در رژيم‌های سختی که برایت محدودیت غذایی ایجاد می‌کرد موفق باشم.

وقتی پای لیمومی به زندگی‌ام باز شد تصمیم گرفتم نگاهم را به رژيم را عوض کنم چون این برنامه‌ هم با تمام آنچه قبلا دیده بودم فرق داشت. با لیمومی، همه عادت‌های اشتباهم را کنار گذاشتم و جور دیگر خوردن و آشامیدن را تمرین کردم.

با خودم قرار گذاشتم که به جای استفاده از کلمه رژیم، بگویم لایف استایل و تغییر عادت‌های زندگی. همین تغییر نگاهم باعث شد حالم در طول دورانی که برنامه غذایی دارم بهتر باشد و به بقیه توصیه می‌کنم با همین فرمان وارد دوران طلایی زندگی‌شان شوند.

لاغری 35 کیلویی در 8 ماه وهاب

وعده آزاد غذایی؛ رویایی که به حقیقت پیوست!

برخلاف تمام آنچه قبلا تجربه کرده بودم، رژیم لیمومی اصلا برای من سختی نداشت. اگر از من بپرسند کدام قسمت رژيمت را بیشتر دوست داشتی؟ حتما وعده آزاد در صدر جواب‌ها قرار می‌گیرد.

اوایلی که رژیم لیمومی را شروع کرده بودم، وقتی که به وعده آزادم رسیدم همراه خانواده‌ام رفته بودیم به فست‌فودی که من سه تا ساندویچ و یک پیتزا را تنهایی خوردم. خانواده‌ام از تعجب شاخ درآورده بودند و بهم می‌گفتند: «بسه دیگه… با خودت چیکار می‌کنی؟» که در جوابشان گفتم: «این اولین وعده آزادمه و باید درست رعایت کنم».

همه از خنده دل‌درد گرفتیم و بعدها به مرور با رژیم، حجم وعده‌های غذایی‌ام کم شد و الان دیگر برای وعده‌های آزاد هم مثل بقیه وعده‌ها غذا می‌خورم و نمی‌توانم زیاده‌روی کنم.

سادگی، رمز موفقیت لیمومی است!

نمی‌دانم چطور، اما همیشه اینطور است که تو وقتی رژیم می‌گیری، سروکله‌ی همه مهمانی‌ها و غذاهای خوشمزه پیدا می‌شود. من هم وقتی استارت رژیم لاغری را زدم، تازه دوستانم یادشان افتاد که دست‌ودل‌باز شوند.

مدام به مهمانی‌های مختلف و رستوران دعوت می‌شدم و چون همیشه عادت داشتم غذای زیادی بخورم، برای همه عجیب بود که چقدر به برنامه غذایی‌ام پایبندم. من با کمک لیمومی، به راحتی توانستم این عادت غلطم را حذف کنم. هرچند مدتی زمان برد اما خدا را شکر از پس آن برآمدم.

سادگی غذاها و حجمی که برای هر دوره رژیم در نظر گرفته شده، کاملا متناسب با نیاز بدن شما تعیین می‌شود و این دقیقا همان چیزی است که باعث تغییر عادت‌ها و پایبندی شما به برنامه رژیم‌تان می‌شود.

پس‌انداز با رژيم غذایی!

کمردرد یکی از ابتدایی‌ترین دردهایی است که با اضافه وزن به سراغ آدمیزاد می‌آید. من هم به خاطر شغلم باید ساعت زیادی روی پا می‌ایستادم و وزن زیادم باعث می‌شد فشار دو برابری را تحمل کنم. همیشه شب‌ها کمردرد داشتم و حتی گاهی در طول روز هم درد این قسمت خسته‌ام می‌کرد.

وقتی که با رژیم لیمومی وزنم کم شد، آن کمردردهای آزاردهنده هم از بین رفت. حالا راحت سر کار می‌روم و انرژی بیشتری برای فعالیت‌های روزانه دارم. حتی به نظرم رژیم باعث می‌شود شما پس‌انداز بیشتری هم داشته باشید. می‌پرسید چگونه؟ برایتان توضیح می‌دهم.

داستان چربی سوزی 35 کیلویی وهاب 1

وقتی که شما از برنامه غذایی سالمی پیروی نکنید، برایتان تفاوتی نمی‌کند که چقدر غذا و چه چیزی بخورید. برای مثال شما حجم زیادی غذای رستورانی می‌خورید یا فست‌فود زیاد می‌خورید، اما وقتی رژیم بگیرید تمام این هزینه‌ها از مخارجتان کم می‌شود.

یا مثلا می‌توانید لباس‌هایی از قبل در کمدتان هست و برایتان تنگ شده را دوباره بپوشی و لازم نیست مدام برای خرید لباس‌های سایز بزرگ با قیمت زیاد هزینه کنید. همه این‌ها به مرور زمان باعث می‌شود خیلی به نفع جیبتان شود.

لاغری 35 کیلویی وهاب

با تشکر از همه آن‌هایی که می‌گفتند لاغر نمی‌شوی!

حالا که من توانسته‌ام ۳۵ کیلوگرم از وزنم را کم کنم می‌خواهم از همه کسانی که به من باور و اعتقاد نداشتند، تشکر کنم. شاید خودشان خبر نداشته باشند اما تمام آن حرف‌های منفی انگیزه بیشتری به من داد تا به اهدافم برسم.

تمام آن‌ها نگاه‌ها و مسخره‌کردن‌ها برایم انگیزه شد تا به خودم ثابت کنم که می‌توانم و کافیست اراده کنم و بخواهم. هیچ مانعی برای تغییر در زندگی انسان وجود ندارد، به جز خودش. همه چیز با اراده و تصمیم ما شروع می‌شود، از کوچک‌ترین قدم‌ها تا بزرگ‌ترین‌های آن.

از زبان لیمومی

وهاب وفایی یکی از نمونه‌های جوان و موفق ماست که توانست طی 8 ماه از وزن ۱۱۵ کیلوگرم به وزن ۸۰ کیلوگرم برسد. او همچنان پر قدرت مسیر کاهش وزنش را ادامه می‌دهد تا به وزن ایده‌آلش برسد و برای همه ما از تجربه شیرین لاغری‌اش بگوید. اگر شما هم می‌خواهید هم‌مسیر وهاب شوید، کافیست یکبار لیمومی را امتحان کنید تا برای همیشه زندگی‌تان تغییر کند.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.