داستان لاغری یاسمین و رهایی‌اش از ریزه‌خواری با لیمومی

کاهش وزن یاسمین پیراسته

فهرست مطالب

در اعماق وجود هر فرد، یک آرزوی معمولی اما همیشگی وجود دارد؛ آرزویی که پیش‌تر و بیشتر از هر چیز، رویای لاغری و زیبایی است. رویایی که برای به دست آوردن و تبدیل آن به یک واقعیت شگفت‌انگیز باید تلاش زیادی کرد.

اما من اینطور فکر نمی‌کنم. به نظر من لاغری یک سفر است. سفری که از تلاش‌ و اندازه‌گیری‌های بی‌شماری تشکیل شده، قدم اولش سخت‌ است؛ اما در نهایت، وقتی به مقصد می‌رسی، انگار تمام دنیا را به تو بخشیده‌اند. انگار پا در بهشت گذاشته‌ای و تو زیباترین موجود جهان هستی.

البته من هم تا چند ماه پیش اینطور فکر نمی‌کردم. جهانم به یک دنیای تاریک و جهنمی تبدیل شده بود. از خودم راضی نبودم و بهم ریختگی سراسر وجودم را گرفته بود. تا اینکه به یکباره همه‌چیز عوض شد. به رویایم رسیدم و از آن به بعد نه‌فقط خودم، بلکه همه‌چیز زیباتر شد.

 این حرف‌های یاسمین پیراسته است از تجربه‌ای که برای او کاهش وزن سالم را به همراه داشته. با ما همراه باشید تا در این داستان مجله سلامتی لیمومی تجربه کامل یاسمین را از کاهش وزن موفقش بخوانیم.

کابوسی به نام خرید لباس!

حتما شما هم تجربه این را دارید که لباس موردعلاقه‌تان را پشت ویترین مغازه ببینید. با کلی ذوق و شوق برای پرو آن وارد مغازه شوید. لباس را بپوشید و جلوی آینه مبهوت خودتان شوید. اما راستش این تجربه شیرین برای من چندان قابل لمس نبود.

هیچ وقت نمی‌توانستم راهی را برای پیدا کردن اندازه‌ دقیق لباسم پیدا کنم. وقتی می‌خواستم خرید کنم، همیشه مشکل داشتم. نه می‌توانستم لباس مورعلاقه‌ام را پیدا کنم و نه می‌توانستم سایز مناسبم را پیدا کنم.

در حالتی هم که هر دوی این مسائل حل شده بود، تنخور لباس در بدنی که میلیون‌ها چربی‌اش روی هم انباشته شده است، به جای اینکه صحنه‌ای دلپذیر ایجاد کند، تصویری بدمنظر داشت و اصلا چنگی به دل نمی‌زد.

گاهی پیش می‌آمد برای پیدا کردن یک شلوار ساده یک هفته تمام راسته‌ها و مغازه‌های بازار را می‌گشتم. همه جا را زیر و رو می‌کردم تا بتوانم چیزی بخرم که اندازه‌ام باشد و اکثر مواقع هم انقدر لباس‌ها و شلوارها را دوست نداشتم که اشکم درمی‌آمد.

قبل یاسمین پیراسته

غم بزرگ را به کار بزرگ تبدیل کردم!

همیشه با همسرم به خاطر این موضوع به مشکل می‌خوردیم. خرید لباس برای من تبدیل به کابوسی شده بود که ذره ذره من را به همراه اعتمادبه‌نفسم و تمام احساسات خوبم می‌خورد. وقتی که با خانواده یا دوستانم بودم و می‌خواستم یک لباس شیک بپوشم، همیشه کسی بود که به من بگوید: « چقدر چاق شدی!»، «چقدر بد لباسی…» و خیلی حرف‌های دیگر.

خودم هم قبول دارم که هر لباسی به آدم‌های تپل نمی‌آید، اما قبول کنید وقتی چنین حرفی بشنوی دنیا روی سرت خراب می‌شود. این حس را شاید فقط کسی بفهمد که خودش هم یک روزی با مشکل چاقی درگیر بوده است.

این حرف‌ها برای من داغون‌کننده بودند، اما راستش را بخواهید همین حرف‌ها در ذهنم به چیزی تبدیل شد که من را بیشتر به تامل درباره خودم وادار می‌کرد. کم‌کم همین‌ حرف‌ها باعث شد قوی‌تر شوم و تصمیم بگیرم مسیر زندگی‌ام را تغییر دهم.

کاهش وزن ۱۵ کیلوگرمی در 4 دوره!

یک روز که داشتم در اسنپ می‌گشتم، ناگهان با لیمومی مواجه شدم. برندی که تمرکزش را گذاشته بود روی تناسب اندام و سلامتی. کاملا بدون هیچ پیش‌زمینه و آشنایی قبلی، تصمیم گرفتم دوره اول رژیم را به صورت امتحانی دریافت کنم.

با اینکه فکرش را نمی‌کردم که نتیجه بگیرم اما در پایان همان دوره اول ۶ کیلوگرم وزن کم کرده بودم. این اتفاق برایم شبیه به معجزه‌ای بود که به راحتی اتفاق افتاد. همین موضوع باعث شد مصمم‌تر رژیم را ادامه دهم و در ۴ دوره بتوانم ۱۵ کیلوگرم از وزنم را کم کنم.

قبل از رژیم لیمومی هیچ رژیم دیگری نگرفته بودم و فقط باشگاه می‌رفتم که متاسفانه از آن هم نتیجه برعکس گرفتم. به جای اینکه کاهش وزن داشته باشم، تازه وزنم بیشتر ‌شد و بعد از مدتی ثابت ماند.

به طور کلی در طول ۴ ماهی که باشگاه رفتم فقط وزن اضافه کردم. این درحالی است که بعد از ورود لیمومی به زندگی‌ام، همه‌چیز به کلی تغییر کرد. هم لاغر شدم و هم وضعیت سلامتی‌ام بهتر شد.

درمان دیابت و کم‌خونی فقط با رژیم!

من به جز اضافه وزن، دیابت لب مرز داشتم. یبوست شدید، ریزش مو، سردردهای سنگین، کم‌خونی و پوست چرب فقط بخشی از داشته‌های قبل از رژیم من بود که خدا را شکر الان همه آن‌ها کاملا برطرف یا کنترل شده است.

لیمومی کمکم کرد خیلی آرام و آهسته سبک زندگی و عادت‌های غذایی‌ام به طور روزانه را اصلاح کنم. رژیم و داروهایی که در کنار برنامه غذا می‌خوردم به من کمک زیادی کرد که از هر نظر بهتر شوم. انرژي‌ام بیشتر شده بود و حس خوبی نسبت به خودم داشتم.

برای عید، بعد از کاهش وزنم هر لباسی می‌پوشیدم، کاملا اندازه‌ام بود و راضی بودم. در هر مهمانی همان‌هایی که مدام من را جراحی و لاغر کردن از راه‌های سخت دعوت می‌کردند بهم ‌گفتند: «چقدر زیبا شدی و این لباس خیلی بهت میاد».

بعد یاسمین پیراسته

رژیم من را ریزه‌خواری نجات داد!

یکی از عادت‌های بد من قبل از آشنایی با لیمومی این بود که همیشه فست‌فود می‌خوردم و ریزه‌خواری داشتم. وقتی هم غذا نمی‌خوردم مدام درحال تناول تنقلات، بستنی و شکلات بودم. همین موضوع هم یکی از اصلی‌ترین دلایل چاقی‌ام را تشکیل می‌داد.

جالب است که بعد از گذشت ۴ دوره، الان هیچ علاقه‌ای به شیرینی‌جات ندارم. قبلا منِ عاشق شیرینی و شکلات و کاکائو، همیشه در حال خوردن این خوراکی‌ها بودم چون احساس ضعف و گرسنگی داشتم، اما از وقتی که رژیم لیمومی را گرفتم اصلا چنین حسی ندارم چون جای آن‌ها را میان‌وعده‌های سالم و سیرکننده گرفته است.

در طول این مسیر هیچ مشکلی نداشتم. حتی وقتی مسافرت می‌رفتم و کمی پرهیز می‌کردم. چون لیمومی فکر همه‌چیز را کرده بود و حتی برای این زمان‌ها نیز توصیه‌های بسیار خوبی داشت. با وجود اینکه کمی در مسافرت ناپرهیزی می‌کردم اما کاهش وزنم را داشتم.

حالا هم به شما توصیه می‌کنم این تغییر جادویی را به چشم یک مسیر نگاه نکنید. رژیم آنقدری که برایمان تعریف کرده‌اند سخت و طاقت‌فرسا نیست. اما شرط سادگی آن در سالم و اصولی بودن دستورات است. یکبار برای همیشه حس خوب لاغرشدن را با لیمومی تجربه کنید.

از زبان لیمومی

یاسمین پیراسته ۲۷ سال سن دارد و برای ما از تجربه سفرش با لیمومی در مسیر لاغری گفت. این دختر خوش‌انرژی توانسته با ۴ دوره رژیم لیمومی از وزن ۸۹ کیلوگرم به ۷۴ کیلوگرم برسد و بیماری‌هایش را درمان کند. شما هم می‌توانید قصه‌گوی بعدی ما باشید، به شرط اینکه یکبار رژيم لاغری لیمومی را تست کنید و بعد از دیدن نتیجه به ما پیام بدهید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

4 نظر

  1. سلام برای افراد دارای اضافه دو مشکل وجود دارد اول کاهش وزن و دوم ثابت نگه داشتن وزن ایده آل بعد از کاهش وزن،آیا شما علاوه بر ارائه راهکار برای کاهش وزن، راهکار برای ثابت ماندن وزن ایده آل بعد از کاهش وزن برای همیشه ارائه میدهید؟

    1. سلام و وقت بخیر. گفته شما کاملا درسته و به نکته خوبی اشاره کردید. بله در رژیم‌های لیمومی به تثبیت وزن و برنامه غذایی برای تثبیت وزن توجه شده. می‌تونید با خواندن داستان‌های مراجعین دیگه لیمومی از این لینک در مورد تجربه‌شون راجع به بازگشت وزن مطالعه کنید.https://limoome.com/blog/category/stories/
      همچنین می‌تونید از رژیم‌های لیمومی هم کمک بگیرید.
      رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

  2. سلام من خانمی هستم ۵۵ سالهکبدم گری٣ وشکم خیلی بزرگی دارم لطفا راهنمایی کنین که وزن کم کنم

    1. سلام وقت بخیر رژیم لیمومی رژیم مزوبولیک هست که در اون با توجه به طبع، ژنتیک و ویژگی‌های جسمی و سلامتی شما برنامه غذایی تنظیم میشه. برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.