داستان لاغری ۱۷ کیلوگرمی احمد چهرازی در ۵ دوره رژيم لیمومی

نمونه موفق لاغری

فهرست مطالب

هرروز صبح، آفتاب زیبای اهواز طلوع می‌کرد و نور آن به خانه کوچک احمد می‌تابید. در خارج از خانه، صدای پرندگان از بلندترین شاخه‌ها به گوش می‌رسید. اما داخل اتاق، یک مرد جوان با چهره‌ای خسته و دلگیر نشسته بود. او به آینه دیواری اتاقش نگاه می‌کرد و ناامیدانه خود را می‌دید. بازنمایی پسری که وزنش بیش از حد زیاد شده بود و این وزن اضافی، او را به شخصیتی تنها تبدیل می‌کرد.

کافی بود پایش را از اتاق بیرون بگذارد تا همهمه‌ حرف‌ها پشت سرش شروع شود. حرف‌هایی که تا بیخ گوشش می‌آمد و ذکر دائمی ناخودآگاهش شده بود از بس که اطرافیانش گفته بودند: «خیلی چاق و زشت شدی!». البته مشکلات از همان داخل اتاق شروع می‌شد. از کمدی که لباس‌هایش که هرروز تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شدند و احمد را مجبور می‌کردند سایز بزرگ‌تری انتخاب کند.

عدد روی ترازو هرروز بالاتر ار روز گذشته خود می‌رفت و احمد غمگین‌تر از قبل به زندگی‌اش ادامه می‌داد. یکی از روزهایی که درحال رفت و آمد به محل کارش بود، تصمیمش را گرفت تا یک تغییر اساسی در زندگی‌اش ایجاد کند. این تصمیم بزرگ بود، زیرا وزن بیش از حد احمد، از دهه‌ها پیش با او بود و حالا باید آهسته آهسته آن را کم می‌کرد.

چند روزی به هوای پیدا کردن یک راه حل سریع در اینترنت پرسه می‌زد و سراغ دکترهای مختلف را از این و آن می‌گرفت تا اینکه بالاخره برادرش یک راه جلوی پای احمد گذاشت. راهی که قرار بود مسیر زندگی‌اش را تا ابد تغییر دهد و او را از شر چربی‌های اضافه خلاص کند.

 

لیمومی؛ پیشنهادی که نمی‌توان رد کرد!

برادرش به او گفت «اگر میخواهی لاغر کنی به سراغ رژیم‌های لیمومی برو» و احمد برای اولین‌بار بود که این اسم را می‌شنید و برای نخستین بار بود که تصمیم داشت رژیم بگیرد. ترس همراه او شده بود که مبادا نتیجه دلخواهش را نگیرد. مبادا اول راه جا بزند و حتی به وسط مسیر هم نرسد چه برسد به وزن ایده‌آل آخرش!

با این حال اما احمد تصمیم گرفت از مشاوره آنلاین لیمومی کمک بگیرد و برنامه یک دوره رژیم تست را دریافت کند. نشست پشت کامپیوتر شخصی‌اش و یکی یکی به سوالات لیمومی جواب داد. چند روز بعد، برنامه رژیم غذایی احمد آماده شد و وقتش رسیده بود اولین قدم را بردارد.

احمد برنامه رژیمش را دانلود کرد. برنامه‌ای که وقتی به دستش رسید او را کاملا شوکه کرد! برنامه‌ای که لیمومی به احمد داده بود برخلاف تصور و شنیده‌هایش، هیچ چیز چیز سختی نداشت. نَه خبری از ورزش‌های نفسگیر بود و نَه غذاهای عجیب و غریب.

برنامه  رژیم لیمومی را مواد غذایی سالم و میان وعده‌هایی تشکیل می‌داد که همیشه در خانه‌اش پیدا می‌شد و برای او که باید در محل کارش حاضر می‌شد و نمی‌توانست به همسرش بگوید فلان غذا را درست کن بهترین راه حل بود.

داستان لاغری بخوانید:کاهش وزن ۱۸ کیلویی زهرا امیری

وعده‌هایی که منظم شد!

چالش‌های زیادی در انتظار احمد بود. شیرینی‌ها، پیتزاها و غذاهای فست فود از او دعوت می‌کردند تا به سراغشان برود و دست از سر غذاهای خانگی و سالم بردارد؛ اما او به تصمیم خود پایبند بود. اوایل رژیم برای احمدی که همیشه زمان مشخصی برای خوردن نهار و شامش نداشت، بسیار سخت گذشت؛ اما اراده خودش و تشویق‌های خانواده‌اش اجازه نداد از تصمیم خود برگردد.

ادمی که وعده‌های غذایی‌اش را سر موقع نمی‌خورد حالا به آدم منظمی تبدیل شده بود که سر ساعت نهار و شام، ظرف غذایش را باز می‌کرد و از غذایی که همسرش با عشق برای او آماده کرده بود، به اندازه‌ای که در برنامه رژیم‌اش مشخص شده بود، نوش جان می‌کرد.

در بین ساعت‌های ظهر و شب هم اگر گرسنگی به سراغش می‌آمد، می‌دانست که نباید به سمت تنقلات برود و به جای آن از میان‌وعده‌های سبک و سیرکننده برنامه رژیم غذایی‌اش می‌خورد؛ خوراکی‌هایی مثل میوه، آجیل‌های ساده و سبزیجات خام و بخارپز.

داستان لاغری بخوانید:کاهش وزن ۱۸ کیلوگرمی الهه متولی زاده 

تغییرات بزرگ در کاهش وزن

هفته‌ها به سمت جلو حرکت کردند و احمد تغییرات بزرگی را در خودش و در زندگی‌اش می‌دید. لباس‌های قدیمی‌اش دوباره یکی یکی سایزش شده بودند و با هر تغییر کوچک وزنی، گویی یک سال به سن او اضافه می‌شد.

احمد در شروع رژیم ۱۱۶ کیلوگرم بود و بعد از ۵ دوره‌ای که با برنامه‌های لاغری لیمومی پیش رفت توانست به به وزن 99 کیلوگرم برسد. این عدد حالا برای او چیزی شبیه به معجزه بود؛ معجزه تناسب اندام و بدنی سالم که به لطف توصیه‌های لیمومی محقق شده بود.

داستان لاغری بخوانید: داستان لاغری ۲۴کیلویی فاطمه سلیمانی

حالا احمد به جایی در زندگی‌اش رسیده است که می‌داند به آدم‌های شبیه به خودش چه بگوید. آدم‌هایی که شبیه احمد چند سال قبل بودند و رویای لاغر شدن، شب و روزشان را گرفته است. مسیر این مرد جوان به همین جا ختم نشده و می‌خواهد تا وزن ایده‌آلش که ۷۹ کیلوگرم است به برنامه‌های رژیم پایبند باشد. او می‌خواهد به همه افرادی که اضافه وزن دارند بگوید که سالم‌خواری، بهترین لطفی است که می‌توانند در حق خودشان و بدنشان بکنند.

احمد خوب‌تر از هرکسی می‌داند که داشتن وزن مناسب، زندگی را چقدر راحت‌تر می‌کند. برای همین یک قانون را سرلوحه زندگی‌اش کرده است و همیشه به اطرافیانش یادآور می‌شود که: «کم بخورید، همیشه بخورید!».

از زبان لیمومی

داستان لاغری احمد چهرازی یک داستان موفقیت بود که نشان داد با اراده و تصمیم می‌توان هرچیزی را تغییر داد. او توانست طی ۵ دوره رژیم ۱۷ کیلوگرم از اضافه وزنش را کم کند و با انتخاب مسیری درست، زندگی‌اش را بهتر کرد. احمد به ما نشان داد که تصمیم، انگیزه و پشتکار می‌تواند هرکسی را به نسخه بهتری از خودش تبدیل کند. اگر شما هم می‌خواهید در این مسیر قدم بگذارید، کافیست به سوالاتمان پاسخ دهید. شاید داستان لاغری بعدی، معجزه شما بود.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

18 نظر

  1. سلام من۱۵۵کیلو بودم باپیاده روی وکم خوردن وبه موقع خوردن وعدهای غذایی خودمورسوندم به۱۰۰کیلو ظرف ۳ماه شماهم بخواین میتونید

  2. سلام وقتتان بخیر وشادی من بیماری کولیت اولسروز دارم قرص ودارو کورتن زیاد میخورم وزن من 86کیلو است امکان داره لاغر شوم البته من زیاد غذا نمیخورم یک وعده ظهر شب وصبح بین وعدها چیزی نمیخورم ولی چاقم وعدهام ظهر 5ت6 قاشق برنج شب هم 4تا5 قاشق ولی لاغر نمیشوم البته پاهام ورم کرده اتروز روماتیسم دارم راه رفتن برام سخت ولی بااین روزی نیم ساعت پیاده روی میکنم حالا نظر شما چیست چکار کنم لاغر شوم متشکرم

    1. سلام زهرا جان

      برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین لیمومی می‌توانید وارد لینک زیر شوید.

      https://limoo.me/blgcmnt
      لینک را در صفحه گوگل کپی کنید و وارد شوید.

    2. سلام زهرا جان
      برای دریافت رژیم لیمومی و مشاوره رایگان وارد لینک زیر شوید و با متخصصان لیمومی مشورت بگیرید.

      https://limoo.me/blgcmnt

      این لینک را در گوگل کپی کنید و سپس وارد صفحه شوید.

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون که تجربه تونو با ما در میان گذاشتید
      آفرین به اراده شما

  3. سلام سنم۲۰ هست قدم ۱۶۵ هست وزنم ۸۵ هست میخایم یک راهی درستی برای لاغری به من نشان بدی میخایم اضافه وزن داشته باشم

    1. سلام مریم جان

      برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین لیمومی می‌توانید وارد لینک زیر شوید.

      https://limoo.me/blgcmnt
      لینک را در صفحه گوگل کپی کنید و وارد شوید.

      1. سلام مرضیه جان

        موفق باشید و احسنت به اراده شما. اما کاهش وزن باید طبق اصول پیش بره تا بازگشت کمی داشته باشد.

      2. حمیده عزیز
        اگه تمایل دارید، میتونید از طریق لینک زیر شماره تماس‌تون رو برای ما وارد کنید تا مشاوران ما باهاتون تماس بگیرن.
        https://limoo.me/blgcmnt

      3. سلام
        تبریک میگم بهتون و ای کاش میگفتید چجوری تونستید انقد با اراده باشید و از چه رژیمی استفاده کردید

  4. سلام خیلی اراده قوی وتبریک میگم ک برای خودشون ارزش واهمیت دادن تبریک میگم

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.