داستان لاغری الهه متولی زاده: کاهش وزن ۱۸ کیلوگرمی

نمونه موفق رژیم

فهرست مطالب

زندگی در شهرهای کوچک‌تر، هم ساده‌تر از زندگی در پایتخت و کلان‌شهرهاست و هم بسیار سخت‌تر. آسان است چون همه‌چیز به سادگی اتفاق می‌افتد و سخت است به خاطر اینکه همه‌چیز مقابل چشمت است و از هیچ‌چیز و هیچ‌کس راه فراری نیست. مخصوصاً وقتی زنی باشی که درحال بزرگ کردن فرزندش است و فقط ۴۹ سال دارد.

صبح که کارت را شروع می‌کنی تا شب که به خانه برگردی، سخت مشغول به کاری مخصوصاً اگر کارت حسابرسی و بررسی دفاتر مالی شرکت باشد. باید فاکتورها را یکی یکی نگاه کنی، اعدادشان را به خاطر بسپاری، ثبتشان کنی و پای همه آن‌ها امضای تایید بزنی.

وقتی کارت با اعداد و ارقام باشد، زندگی برایت سخت‌تر هم می‌شود؛ مخصوصا که خودت درگیر بزرگ‌ترین عدد زندگی‌ات باشی. یک عدد دو رقمی که فقط وقتی روی وزنه ایستاده باشی می‌بینی‌اش، اما همیشه جلوی چشمانت است. وقتی درآینه نگاه می‌کنی. وقتی لباس می‌خری. وقتی فشارخون و سایر مشکلات به سراغت می‌آید.

 

رویایی که الهه را لاغر کرد

الهه، نام مادری است که از او صحبت می‌کنیم. زنی ۴۹ ساله که با دخترش زندگی می‌کند و هم خانه‌دار است و هم شاغل. مادر مجردی که سخت مشغول زندگی است و در این بین باید حواسش به خیلی چیزها باشد، ازجمله سلامتی خودش. و شاید بهتر باشد بگوییم اول از همه سلامتی خودش.

شرایط کاری الهه را مجبور می‌کرد که در طول روز و درحین فعالیت مدام به خوردن خوراکی‌های مختلف و تنقلات مشغول باشد. همین شد که کم‌کم اضافه وزن به سراغش آمد و به دنبال آن، مشکلات بزرگ‌تری مثل استرس، عدم اعتماد به نفس و دور شدن از اندام سالم و زیبا.

آرزوی الهه پوشیدن لباسی زیبا در روز عروسی دخترش بود و شاید همین رویای شیرین، دلیل محکمی شد که به زندگی سالم بازگردد. این مادر پر تلاش درباره عادت‌های غذایی‌اش گفته بود که همیشه یک بطری نوشابه در دستش بوده و مشغول خوردن. وعده‌های غذایی‌اش را نامنظم می‌خورده است و چندان هم سالم نبوده‌اند.

اما بالاخره یک‌روز تصمیم خودش را می‌گیرد. تصمیمی که مسیر زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد از او تصویر زنی قوی، مصمم و خوش‌سیما می‌سازد. مادری که می‌تواند الگوی بسیاری از زنان دیگر باشد، ازجمله دختر خودش.

نمونه موفق لیمومی

لیمومی، دعوت‌کننده به زندگی سالم و اندام زیبا

سفر الهه برای تغییر مسیر آسان نبود، اما او تصمیم خودش را گرفته بود. حالا باید به سراغ راه درستش می‌رفت. طبق گفته خودش قبلا هم رژیم گرفته بود و با اینکه ۱۰ کیلوگرم کم کرده بود، اما نتیجه موردنظرش حاصل نشد و وزنش حتی بیشتر از زمان قبل از رژیم شد.

همین مورد باعث شد الهه از رژیم‌های غذایی متنفر شود. رژیم‌هایی که به یک مادر شاغل می‌گفتند امروز ظهر نهار باید این غذا بخوری و شب غذایی دیگر؛ بدون توجه به اینکه چگونه زنی که بیشترین ساعت‌های زندگی‌اش را در محل کار است باید به فکر درست کردن لیست بلندی از غذاها برای نهار و شام باشد.

روزها به ماه تبدیل می‌شد و الهه همچنان درحال تلاش برای پیدا کردن راه درست کاهش وزن بود. از این پیج اینستاگرام به آن یکی می‌گشت تا اینکه با لیمومی آشنا شد و رسیدن به همان یک پست، تمام زندگی‌اش را عوض کرد.

نمونه موفق لیمومی

غذای کارمندی، انگیزه‌ای برای ادامه دوران رژیم

رژیم‌های لیمومی دقیقا همان چیزی بود که این مادر به دنبالش می‌گشت. رژیمی که در آن مجبور نباشد هر وعده غذای به‌خصوصی را درست کند. رژیمی که نیاز به ورزش نداشته باشد و رژیمی که عادت‌های غذایی نادرستش را به مرور تغییر دهد.

با تغییرات کوچکی در رژیم غذایی‌اش شروع کرد. آرام آرام به سراغ قدم‌های بزرگ‌تر رفت. وعده‌های غذایی‌اش را سروقت می‌خورد و حتی با گرفتن رژیم، بیماری فشار خونش را تحت کنترل گرفت. لیمومی، ناجی الهه شد تا از زنی که خودش را دوست ندارد به زنی تبدیل شود که عاشقانه‌ خودش را در آغوش می‌کشد. لباس‌های زیبا و رنگارنگ بر تن می‌کند. روحیه‌اش تازه شده و احساس خوبی نسبت به خودش دارد.

داستان لاغری بخوانید: لاغری ۲۴ کیلویی محمد لطفی

همین تغییرات الهه را مطمئن‌تر کرد که باید به برنامه رژیم‌ لیمومی ادامه دهد. هرروز یک گام بزرگ‌تر برمی‌داشت و یک دوره دیگر به خودش اعتماد می‌کرد. برای 16 دوره با لیمومی همراه شد و تغییرات چشمگیری در بدن و سلامتی‌اش می‌دید. او احساس می‌کرد که سبک‌تر شده است، انرژی بیشتری دارد و عزت‌نفس‌اشمثل یک گل رشد کرده و شکوفا شده است.

یک روز، بعد از ماه‌ها تلاش سخت و مداوم، الهه روی ترازو قدم گذاشت. بالاخره بعد از سال‌ها، این عدد هم تحت کنترل اراده الهه درآمده بود. ترازو به‌جای عدد ۷۳ کیلوگرم، عدد ۵۵ کیلوگرم را نشان می‌داد. ۱۸ کیلوگرم کاهش وزن برای زنی که بی‌برنامه غذا می‌خورد و عمدتا هم ناسالم، نتیجه لذت‌بخش و غرورآفرینی بود.

الهه توانست به خودش یاد بدهد که درست غذا بخورد و غذای خوب بخورد. یاد گرفت می‌شود کارمند بود و سرکار رفت، اما رژیم گرفت بدون آنکه نیاز باشد هرروز برای پخت‌وپز وقت بگذاری و از دستورغذایی خاصی پیروی کنی.

رژیم گرفتن سخت نیست؛ فقط اراده می‌خواهد!

او وزن مورد نظرش را به دست آورده است. حالا خوشحالی از چشمانش سرازیر می‌شود و برای همه زنان و مردانی که مثل خودش هستند توصیه می‌کند که «فقط کافیست یک دوره رژیم بگیرید و سختی اولش را تحمل کنید؛ هرچند رژیم‌های لیمومی اصلا سخت نیست و فقط کمی همت می‌طلبد». الهه داستان ما اکنون نه‌تنها وزن خود را کاهش داده، بلکه یک دیدگاه جدید نسبت به خودش و زندگی پیدا کرده است. مسیر جدیدی که با سلامتی و زیبایی در آن قدم برخواهد داشت.

داستان لاغری بخوانید: کاهش وزن ۱۸ کیلویی زهرا امیری
از زبان لیمومی

الهه متولی زاده، مدیرمالی یک شرکت است که به‌عنوان یکی از نمونه‌های موفق رژیم لیمومی توانست در  طول ۱۶دوره رژیم، ۱۸ کیلوگرم وزن کم کند. توصیه‌های تیم پزشکان لیمومی به مادر کمک کرد تا بیماری فشارخون خود را کنترل کند و اضافه وزن قابل‌توجهی را از دست بدهد. حالا این مادر شاغل برای ما الگویی شده که با خواندن داستان لاغری‌اش در مسیری جدید قدم برداریم.

اگر شما هم می‌خواهید از تجربیات و قصه لاغری سایر نمونه‌های موفق لیمومی بیشتر بدانید، سری مصاحبه‌های کوتاه ما با این افراد را دنبال کنید. شاید نفر بعدی خود شما باشید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

9 نظر

    1. سلام امینه جان
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد لینک زیر شوید.

      https://limoo.me/blgcmnt

      لینک را در گوگل کپی کنید و وارد صفحه رژیم مزوبولیک شوید.

    1. سلام زهرا جان
      می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین لیمومی وارد لینک زیر شوید.

      https://limoo.me/blgcmnt

      این لینک را در مرورگر خود کپی کنید وارد سایت شوید.

    1. سلام کیانا جان برای گرفتن رژیم ابتدا از متخصصان لیمومی مشورت بگیرید.
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.