داستان کاهش وزن ۲۳ کیلوگرمی علیرضا نامداری

علیرضا نامداری رژیم لیمومی

فهرست مطالب

خوش اشتهاها دو دسته‌اند؛ آن‌هایی که هرچه می‌خورند هیچ گرمی به وزنشان اضافه نمی‌شود و معلوم نمی‌کند آن همه غذا در کجای شکمشان جا گرفته است و دسته دوم آن‌هایی که حتی با خوردن یک لیوان آب هم چاق می‌شوند. برای آدم‌های خوش اشتهای دسته دوم، نخوردن غذا سخت‌ترین کار دنیاست و برای فردی که عاشق غذا است و دچار اضافه وزن شده، گرفتن رژیم به همان اندازه چالش‌برانگیز است.

علیرضا نیز جزء دسته دوم بود. هر وعده غذایی برای او یک جشن بزرگ محسوب می‌شد که باید حسابی از خجالتش در می‌آمد و تا دانه آخر برنج‌های ته بشقاب را می‌خورد. این وضعیت برای سال‌های سال ادامه داشت و هرروز به تعداد شیرینی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای که به زندگی علیرضا وارد می‌شد، اضافه می‌شد.

با اینکه فقط ۳۹ سال داشت، اما به خاطر چاقی مفرط حالت بدنی‌اش بهم خورده بود و به قول معلوم از ریخت و قیافه افتاده بود و خیلی بیشتر از سنی که داشت، نشان می‌داد. همیشه اطرافیانش به او می‌گفتند «تو هنوز جوانی.. چرا این کار رو با خودت می‌کنی؟!». و او با هر حرف این جملات از درون عذاب می‌کشید و آب می‌شد و از بیرون، چاق و پرواتر.

لباس‌ها اندازه‌اش نبودند و برای پیدا کردن سایز مناسب و طرح موردعلاقه‌اش باید روزها و ماه‌ها راسته بازار را می‌گرفتن و تمام مغازه‌ها را در جست‌وجوی لباس اندازه‌اش زیر و رو می‌کرد. حتی کار به جایی رسیده بود که کلسترول خون، تری‌گلیسیرید بالا و کبد چرب به فهرست دارایی‌های علیرضا اضافه شدند؛ آن هم به لطف اضافه وزنی که داشت!

جرقه‌ای به نام لاغری!

یک روز عادی مثل همه روزهایی که در طول 30 سال قبلش گذشته بود، علیرضا جلوی آینه ایستاد و نگاهی به تصویر خودش انداخت. متوجه شد که وزن اضافی‌اش به حدی رسیده که نه‌تنها بر روی ظاهر او تاثیر منفی گذاشته، بلکه بر روی سلامت روح و سلول‌های بدنش هم اثر کرده است؛ از آن اثرهایی که باید برای درمانش مطب دکترهای مختلف را بگردی و دست آخر با کلی دارو از داروخانه خارج شوی.

اما این چیزی نبود که ععلیرضا انتظارش را داشت؛ برای همین در همان لحظه از خودش پرسید که آیا می‌خواهد زندگی‌اش را به این شکل و با این شکل ادامه دهد یا نَه؟! چند دقیقه گذشت و سکوت سنگینی در ذهن علیرضا حاکم شد. تصویر هم سن و سال‌هایش در تیشرت‌های خوش طرح و رنگ و دویدن بدون نفس نفس زدن از جلوی چشمانش گذشت و جرقه‌ای در زندگی علیرضا زده شد.

همانجا بود که تصمیم گرفت یکبار برای همیشه برنامه زندگی‌اش را تغییر دهد و رژیم بگیرد؛ اما از کجا و چگونه، هنوز نمی‌دانست! خودش می‌گوید غصه‌ام شده بود که هربار مغازه‌ای حراج می‌زد و لباس‌های تک سایز یا سایز کوچکش را می‌فروخت نمی‌توانستم هیچکدام از آن‌ها را بخرم یا حتی خودم را در آن لباس‌ها تصور کنم.

کاش همه پیشنهادها، لیمومی بود!

همه ما در زندگی‌مان لحظاتی را داریم که برای همیشه ما را متحول کرده است؛ هم‌ صحبتی با یک دوست، مشاور یا حتی افراد غریبه. مهم‌ترین تغییر زندگی علیرضا نیز به دست یکی از همین آدم‌ها رقم خورد؛ خواهرش. خواهری که وقتی فهمید برادرش قصد لاغری کرده، با یک پیشنهاد فوق العاده به نام لیمومی به دیدارش رفت.

تا قبل از این لحظه طلایی، علیرضا چندان احساس خوبی نسبت به رژیم گرفتن نداشت. مثل بقیه آدم‌های چاقی که همه عمرشان را درحال رژیم گرفتن هستند، از اینکه به نتیجه نرسد می‌ترسید و حتی گاهی با دیدن افرادی که رژیم گرفته بودند اما بعد از اینکه به برنامه رژیمشان ادامه ندادند دوباره چند برابر از رژیمشان وزن اضافه کرده بودند، می‌ترسید.

حتی نمی‌دانست که می‌تواند به برنامه غذایی رژیمش پایبند باشد یا نَه؛ چراکه دسته دیگری از آدم‌های رژیم‌بگیر را دیده بود که نتوانستند دوام بیاورند و بیخیال لاغر شدن و کم‌خوردن شده‌اند. با این حال، این ترس‌ها نتوانست جلوی اراده علیرضا را بگیرد و او بدون اینکه بداند چرا و چطور می‌شود به یک برنامه درست غذایی پایبند بود و چه چیزی در انتظارش است، به سراغ لیمومی رفت.

برنامه رژیم که به دستش رسید کمی تعجب کرد. هیچ خبری از گرسنگی‌های طولانی مدت و حذف وعده‌های غذایی نبود و اتفاقا کاملا برعکس تصوراتش، برای تمام وعده‌های صبحانه، نهار و شام به علاوه میان‌وعده‌ها، پیشنهادات جذابی داشت.

اوایل کمی مردد شروع کرد و با اینکه مسافرت‌های وسط دوره رژیمش کمی او را از برنامه عقب انداخت، اما کاهش وزنی که در همان یکی دو دوره اول پیدا کرده بود، برایش بسیار امیدبخش بود. باورش نمی‌شد که حتی عادت‌های غذایی ناسالمش دارد با برنامه لیمومی تغییر می‌کند و این تغییر او را به سمت یک سبک زندگی دیگری هدایت خواهد کرد.

حال خوب با لیمومی

حالا او با کمک لیمومی توانسته است کلسترول خون، تری‌گلیسیرید بالا و کبد چربش را تا حد مطلوبی درمان و کنترل کند. بعد از غذای وعده شب، میوه نمی‌خورد و می‌داند که این کار قبلا به چرب‌ شدن کبدش کمک می‌کرده و حالا همین یک قدم کوچک توانسته چه تاثیر بزرگی در بهبود سلامت جسمی‌اش داشته باشد.

البته، هر شکمویی، آدم خوش خوراکی نیست و علیرضایی که تا قبل از دوران رژیمش لب به بادمجان و پیاز غذا نمی‌زد، حالا این دو ماده خوراکی را به راحتی میل می‌کند و در تعریف و تمجید از برنامه غذایی‌اش، حتما به اینکه چقدر یک رژیم می‌تواند در یک نفر تاثیر بگذارد و زندگی‌اش را زیر و رو کند، اشاره می‌کند.

او توانسته بعد از 8 دوره رژیم از وزن 104 کیلوگرم به وزن 81 کیلوگرم برسد و تا حد قابل توجهی با چربی‌های ناحیه شکم، ران و پهلوهایش برای همیشه خداحافظی کند. البته مسیر علیرضا به همین جا ختم نشد و با یک وقفه کوتاه، دوباره به سراغ لیمومی آمده است تا مابقی چربی‌هاش اضافه بدنش را هم آب کند.

کاهش وزن ۷ کیلویی در اولین دوره رژیم

چه چیزی می‌تواند یک انسان را معتاد چیزی دیگر کند؟ عشق؟ تعصب؟ عادت؟ یا وابستگی؟ همه ما در زندگی‌مان چیزهایی داریم که به آن‌ها معتاد شده‌ایم؛ از گوشی موبایلمان گرفته تا عادت به کتاب‌خوانی. علیرضا نیز بعد از آشنایی با لیمومی به رژیم‌های این برند علاقه زیادی پیدا کرد.

او که در اولین دوره رژیمش توانسته بود 7 کیلوگرم از وزنش را کم کند، حالا به همه افراد شبیه به خودش می‌گوید که حتما برای یکبار هم که شده رژیم‌های لیمومی را امتحان کنند و خودشان متوجه تاثیر شگفت انگیز آن در زندگی‌شان شوند.

علیرضا برای شروع، وزن دلخواهش را روی کاغذ نوشت و آن را به در یخچال خانه‌اش چسباند تا هرروز به آن نگاه کند و انگیزه‌اش برای ادامه مسیر بیشتر شود. با حمایت و همراهی همسرش، غذاهایی که در برنامه رژیمش بود را آماده می‌کرد و به سمت لاغری رهسپار می‌شد. لیمومی توانست آدمی را که همیشه درحال خوردن بود، تغییر دهد؛ آن هم بدون گرسنگی و همراه با تنوع غذایی و بازدهی بالا در کوتاه مدت.

حالا او به آدمی تبدیل شده که اعتماد به نفس بالایی دارد و دیگر از خودش خجالت نمی‌کشد. از خوردن غذاهای سالم، احساس سبکی می‌کند و صبح‌ها به راحتی بیدار می‌شود و در طول روز هم احساس خستگی نمی‌کند و همه این‌ها به لطف لیمومی است.

 از زبان لیمومی

علیرضا نامداری، 39 سال سن دارد و یکی از همراهان پروپاقرص رژیم‌های لیمومی است. او توانست طی 8 دوره رژیم لاغری، 23 کیلوگرم وزن کم کند و شکل دیگری از زندگی را به خودش هدیه دهد. اگر خواندن این داستان از نمونه واقعی لیمومی برایتان الهام‌بخش بود، حالا نوبت شماست که یکبار برای همیشه، مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید و نفر بعدی لیمومی باشید که داستان لاغری‌اش را از زبان خودش می‌شنویم.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

42 نظر

  1. من هم چند سال پیش رژیم لیمومی گرفتم ماه اول 5 کیلو کم کردم خیلی خوب پیش میرفتم ولی متاسفانه نتونستم ادامه بدم، در حال حاضر دوباره رژیم گرفتم، به شما هم پیشنهاد میدم حتما امتحان کنید نتیجه ی خوبی خواهید گرفت

    1. سلام مرجان جان
      خوشحالم که لیمومی را برای مسیر کاهش وزن خود انتخاب کرده‌اید. حتما می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

    1. سلام مژده جان
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  2. من خواهر تغذیه خونده با کمک خواهرم تونستم خودم از 98به78کیلو برسونم در طول8ماه

    1. سلام فاطمه جان
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  3. به نظرمن بهترین روس برای لاغر شدن کارکردن روی ذهن منظورم جراحی ذهن تااز پرخوری وریزه خواری دست برنداریم هیچ وقت به تناسب اندام ماندگار نمی رسیم

    1. سلام دوست عزیز
      دقیقا تغییر رویکرد ذهنی در کاهش وزن بسیار تاثیر گذار است
      ممنون از نظر ارزشمندتون

    1. سلام ساحل عزیز
      چون باید به صورت شخصی و با پزشکان متخصص لیمومی انجام شود
      این مطلب فقط در حد اطلاع رسانی و ارائه تجربیات افراد است

    1. سلام کلثوم عزیز
      امکان بهبود بسیار وجود دارد تنها با داشتن رژیم غذایی سالم و دقیق که متناسب با شخص شما شخصی سازی شده باشد.

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید . می‌توانید شانس خود را با لیمومی امتحان کنید.
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

    1. سلام مریم عزیز
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  4. من از برج ۲ امسال فقط شیرینی و نان حذف کردم تا الان ۱۷ کیلو کم کردم باور کنید فقط اراده میخاد

    1. سلام عماد عزیز
      مرسی از اینکه تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید
      بله اراده خیلی مهم است

    1. می‌تونید برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصان لیمومی تماس بگیرید و کاهش وزن سالمی داشته باشید.

      1. سلام رقیه عزیز
        برای مشاوره، شماره تماستون رو از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید تا باهاتون تماس بگیریم.
        https://limoo.me/blgcmnt

    1. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با این شماره [021] 91090110 تماس بگیرید.

  5. من هم از لیمومی رژيم گرفتم خوب لاغر شدم ولی دوباره برگشتم تازه ثسبیت وزن هم نمیدن جوابسوالهم نمیدن

    1. دوست عزیز
      رژیم تثبیت وزن، به شما کمک میکنه بازگشت وزن نداشته باشید. اگه نیاز به مشاوره بیشتری دارید، وارد لینک زیر بشید و شماره تون رو وارد کنید تا مشاوران ما باهاتون تماس بگیرن
      https://limoo.me/blgcmnt

      1. سارای عزیز
        هزینه رژیم‌ها کاملا معقول و به صرفه است و در ازای آورده‌ای که برای شما داره، خیلی ناچیزه. اگر تمایل داشتید میتونید از طریق لینک زیر، تست رایگان پیش ار رژیم رو انجام بدید و بعد درخواست رژیمتون رو ثبت کنید.
        https://limoo.me/blgstck6

      2. مهشید عزیز
        از طریق لینک زیر شماره تماس‌تون رو برای ما وارد کنید تا مشاوران ما باهاتون تماس بگیرن
        https://limoo.me/blgcmnt

      3. با سلام با حذف شکر(نوشابه،دلستر،شیرینی و…)ماهی یک ونیم تا دوکیلو کم مییکنید،غداتونو نصف کنید ونصف دیگه ش سالاد بدون سس،و پیاده روی داشته باشید،بنده در کمترازچهارماه،بیست کیلو کم کردم

      4. سلام مریم عزیز

        برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  6. چیز نشودنی نداریم اراده لازم است اگه باشه چاقی چیه داغ جا به جا اولار

  7. چیز نشودنی نداریم اراده لازم است اگه باشه چاقی چیه داغ جا به جا اولار

  8. عالی بود اگه واقعا اینطور باشه و هزینه ای دریافت نکنم من هم آماده ام که لاغر شم.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.