داستان کاهش وزن ۲۰ کیلویی پرستو جمشیدی

نمونه موفق لیمومی

فهرست مطالب

مادر شدن آرزوی دیرینه هر دختری است که از بچگی در رویاهایش آن را پرورش می‌دهد. از همان روزهای کودکی که عروسک‌هایت را در آغوش می‌گیری و برایشان مادری می‌کنی تا روزی که واقعا مادر شوی و فرزند خودت را با عشق در آغوش بکشی.

همه دخترها با خیال مادرانگی روزهایشان را سر می‌کنند، اما این آرزوی قشنگ برای برخی از آن‌ها کمی با دشواری و سختی همراه است؛ دخترانی که اضافه وزنشان اجازه نمی‌دهد با خیالی آسوده در فکر مادر شدن باشند. پرستو هم یکی از همین دخترهای خوش‌صحبت و پرانرژی است که برای چشیدن طعم مادری، باید وزنش را کم می‌کرد.

پرستو یک زن جوان و مهربان است که به عنوان همسری خانه‌دار زندگی می‌کند و برای زندگی زناشویی‌اش برنامه می‌ریزد. او و همسرش همیشه دوست داشتند که خانواده‌ای بزرگ‌تر داشته باشند، اما پرستو متوجه شده بود که برای بچه داشتن باید کمی بیشتر مراقب وضعیت جسمانی و وزن خودش باشد.

او در آغاز دوران ازدواج کمی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کرد و حالا همین مشکل، او را به دام انداخته است. اما پرستو با انگیزه عشق به فرزندانی که می‌خواست به دنیا بیاورد، تصمیم گرفت تا وزن خود را کاهش دهد.

 

احتیاط قبل از بارداری!

اول از همه، به سراغ متخصص رفت و با مشاوره پزشکی و تغذیه، یک برنامه رژیم غذایی گرفت. پرستو هر شب با امید به صبحی که چشمانش را در کنار فرزندش باز کند، به دقت رژیم غذایی‌اش را پیروی کرد و تمرینات ورزشی را انجام داد. بالاخره بعد از چند ماه تلاش، حدود ۱۲ کیلوگرم از وزن خودش را کم کرد. وضعیت جسمی‌ای برای بارداری آماده شده بود و نسبت به خودش هم احساس بهتری داشت. وقتش رسیده بود که پرستو مادر شود.

تا اینجای کار همه‌چیز خوب پیش رفته بود. نَه فقط پرستو، بلکه هر دختر دیگری که وضعیت مشابه پرستو را داشته باشد، خوب می‌داند که برای مادر شدن باید اول به وضعیت ثبات وزنی برسد بعد برای بارداری اقدام کند، وگرنه تمام تلاش چند ماهه‌اش با حاملگی از بین می‌رود و به وضعیت سابق بازمی‌گردد و حتی ممکن است بیشتر از قبل اضافه وزن پیدا کند.

بیشتر بخوانید: کاهش ۱۸ کیلویی الهه متولی زاده

بارداری خودبه‌خود اضافه وزن را برای مادر به همراه دارد. حالا اگر این مادر از قبل چاق باشد، باید حواسش را بیشتر جمع کند و این، همان چیزی بود که پرستو با آمادگی کامل به سراغش رفته بود. چاق شدن در بارداری او را اذیت نکرد، چون می‌دانست که نتیجه‌اش شیرین است و البته، حواسش به خوردوخوراکش بود تا بیش از اندازه چاق نشود.

پرستو در طول دوران بارداری‌اش هم با مشاوره پزشکی و توجه به تغذیه مناسب، آنچه را خودش و فرزند داخل شکمش نیاز داشت، تامین می‌کرد. مراقبت‌های پیش از بارداری و تغذیه درست، کارش را خوب انجام داده بود تا پرستو به رویایش برسد.

نمونه موفق لیمومی

رژیم شیردهی، چاره لیمومی برای لاغری مادران شیرده

۹ ماه بعد، فرزند دلربای پرستو به دنیا آمد و خنده‌های از ته دل این مادر را عمیق‌تر کرد. همه خوشحال از نوزاد تازه از راه رسیده، جشن می‌گرفتند و شادی می‌کردند. ۵ ماه بعد، پرستو در آینه نگاه می‌کرد و زنی را می‌دید که باید جانی تازه به خودش و بدنش هدیه کند. حالا که نوزادش کمی از آب و گل درآمده بود، وقت آن رسیده بود که پرستو به سراغ خودش برود.

اینبار اما به خاطر حضور کودک، رفتن از این مطب دکتر به آن یکی دکتر کمی سخت بود، برای همین تصمیم گرفت به سراغ رژیم‌های آنلاین برود. در گوگل جست‌وجو کرد و به لیمومی رسید. اولش کمی مردد بود، اما با خواندن نظرات دختران و زنانی که وضعیت مشابه او را داشتند، مصمم شد که یک دوره رژیم لیمومی را امتحان کند.

بیشتر بخوانید: کاهش ۱۸ کیلویی زهرا امیری

با این وجود، شرایط پرستو با دیگران کمی فرق داشت. او یک مادر شیرده بود که نمی‌توانست رژیم‌های سخت بگیرد یا غذاهای مخصوصی درست کند، برای همین وضعیت زندگی و جسمی‌اش را با مشاوران لیمومی در میان گذاشت و فهمید که می‌تواند رژیم اختصاصی شیردهی بگیرد؛ برنامه غذایی ویژه‌ای که مخصوص پرستو بود و با سبک زندگی و وضعیت فعلی‌اش همخوانی کامل داشت.

نمونه رژیم لیمومی

رژیم غذایی که هیچ سختی‌ نداشت

این موضوع، خبر خوشحال کننده‌ای برای پرستو بود که نمی‌توانست ورزش کند یا هر وعده، غذای متفاوتی بپزد. به امید اینکه برسد به وزن قبل از بارداری‌اش، با وزن ۷۵ کیلوگرم وزن، اولین دوره رژیم‌اش را گرفت. اوایل کمی برایش سخت بود که با برنامه غذایی هماهنگ شود.

آنطور که خودش گفته بود، از آن دست آدم‌هایی نبود که با همه‌جور غذایی بسازد و تنوع وعده‌های غذایی‌اش زیاد باشد. به قول معروف کمی بدغذا بود و میلش به همه‌چیز نمی‌کشید؛ اما رژیم‌های لیمومی همه‌چیز را تغییر داد.

میلش به شیرینی‌جات به صفر رسید و تا جایی پیش رفت که دیگر حتی هوس خوردن یک خوراکی شیرین هم نمی‌کرد. به مرور زمان تمایلش به خوردن وعده‌های غذایی سالم بیشتر شد و به سراغ غذاهایی می‌رفت که قبلا کمتر آن‌ها را می‌خورد. آرام آرام به وضعیت جدیدش عادت کرد تا مادر شادتری برای فرزندانش باشد و احساس رضایت عمیق‌تری نسبت به خودش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن ۲۴ کیلویی محمد لطفی

۲۰ کیلوگرم کاهش وزن پس از زایمان

بالاخره بعد از ۷ دوره رژیم، پرستو به وزن ایده‌آلش رسید. او توانست با عشق و تلاشی که داشت حدود ۲۰ کیلوگرم کم کند و به وزن 55 کیلوگرم برسد. این تجربه نشان داد که با تصمیم‌گیری عاقلانه و پشتکاری هدفمند، هرچیزی در زندگی ممکن می‌شود.

پرستو نشان داد که حتی اگر چالش‌های زیادی در مسیرش باشد، عشق به خود و خانواده‌اش، می‌تواند او را به تحقق آرزوهایش برساند. حالا توصیه پرستو به زنانی که می‌خواهند مادر شوند و همزمان وزن کم کنند این است که به سلامتی خودشان توجه بیشتری داشته باشند، چراکه هیچ‌چیز بالاتر از سلامتی نیست.

وقتی یک زن، روح و جسمش شاداب و سالم باشد، جریان سلامتی زندگی را در دستش می‌گیرد و عشق بیشتری به خانواده‌اش می‌بخشد. وقتی حال آدم با خودش خوب باشد، این حال خوب را با دیگران هم سهیم می‌شود.

از زبان لیمومی

پرستو جمشیدی مادر ۲۹ ساله‌ای است که از تجربه خودش با لیمومی برای ما گفت. تجربه‌ای که طی ۷ دوره رژیم توانسته بود او را از وزن ۷۵ کیلوگرم به ۵۵ کیلوگرم برساند و نشاط جسمی و روحی‌ای را بیشتر کند. پرستو یک زن خانه‌دار است که ۲ فرزند دارد و اراده‌اش برای رسیدن به تناسب اندام و سلامت جسمی، مثل‌زدنی است.

اگر این داستان برایتان جذاب بود، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بقیه داستان‌های لاغری لیمومی هم بروید تا انگیزه‌تان برای گرفتن رژیم و ادامه مسیر بیشتر شود. کافیست سری مصاحبه‌های کوتاه ما با این افراد را بخوانید؛ شاید نمونه موفق بعدی خود شما باشید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

4 نظر

  1. خیلی خوبه ولی باید اگر میشه رژیم ا ماهه بدن تا همه بتونن از هزینش بر بیان

    1. سلام دوست عزیز
      رژیم ۱ ماهه لیمومی هم داریم می‌توانید از طریق این لینک مشاوره رایگان دریافت کنید.

      https://limoo.me/blgcmnt

      این لینک را در مرورگر خود کپی کنید وارد سایت شوید.

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون که وقت گذاشتید و مطالعه کردید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.