عملکرد و فواید قرص اسلیم کوئیک را بر بدن خود بشناسید

عملکرد و فوابد قرص اسلیم کوئیک برای لاغری

فهرست مطالب

امروزه کاهش وزن زیاد با خوردن یک قرص آرزوی افراد زیادی است؛ اما متأسفانه هرگز به این آسانی نیست. "SlimQuick" یا همان «قرص اسلیم کوئیک» یک مکمل کاهش وزن است که به‌طور خاص برای زنان طراحی شده و شرکت سازنده آن ادعا می‌کند که می‌تواند با افزایش متابولیسم، افزایش انرژی، کاهش احتباس مایعات و کنترل اشتها به کاهش وزن کمک کند.

در حالی که SlimQuick ممکن است به کاهش وزن کمک کند؛ اما تاثیر آن با دوام نیست و گاهی اوقات با عوارض جانبی ناخوشایندی مانند بی‌خوابی، اضطراب، حالت تهوع، سردرد و ناراحتی معده همراه است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره قرص اسلیم کوئیک به دست‌آورید با مجله سلامتی لیمویی همراه باشید.

سوالات متداول

طریقه مصرف قرص اسلیم کوئیک به چه شکل است؟
پیشنهاد می‌شود روزانه سه بار، هر بار یک قرص روکش‌دار اسلیم کوئیک را با آب فراوان مصرف کنید. در صورت لزوم و با توجه به وزن بدن خود می‌توانید مصرف دارو را به سه بار در روز و هر وعده دو قرص افزایش دهید. توصیه می‌شود که استفاده از این دارو را تا سه ماه ادامه دهید تا به وزن مطلوبتان برسید.
قرص اسلیم کوئیک در ماه چه قدر لاغر می‌کند؟
این مکمل در کاهش اشتها مؤثر است و بلافاصله پس از مصرف، فرایند چربی سوزی را آغاز می‌کند. تأثیر قرص Slim Quick در زمان انجام تمرینات و فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است و نباید آن را نادیده بگیرید. بدون شک هرچه تحرک بیشتری داشته باشید وزن بیشتری نیز کم می‌کنید و نمی‌توان برای این سوال عدد خاصی را مشخص کرد.
بهترین زمان مصرف قرص اسلیم کوئیک چه موقع است؟
طبق نظر متخصصان، بهتر است قرص اسلیم کوئیک، نیم ساعت پیش از وعده‌ی غذایی مصرف شود. این کار کمک می‌کند تا در زمان غذا خوردن اشتهای کاذب شما کنترل شود و از مصرف بیش از حد مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه کالری کمتری دریافت می‌کنید.
ارتباط قرص اسلیم کوئیک با کبد چرب چیست؟
ترکیبات این قرص شامل عصاره‌ی بذر کرفس، شوید و چای سبز می‌شود. این ترکیبات می‌توانند با کاهش اشتها، آنزیم‌های مسئول تولید چربی را مهار کنند. ترکیبات گیاهی این مکمل می‌توانند به افزایش کاتکولامین‌ها و متابولیسم چربی کمک کرده و در فرایند لاغری مؤثر باشند. مصرف این مکمل به کاهش سطح چربی و کلسترول خون کمک می‌کند و به همین دلیل برای افراد مبتلا به کبد چرب می‌تواند مفید واقع شود.

قرص اسلیم کوئیک چیست؟

SlimQuick از انواع قرص گیاهی برای کاهش وزن زنان است. چای سبز و کافئین مواد اولیه این قرص هستند. برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که ترکیب چای سبز و کافئین ممکن است متابولیسم را افزایش دهد و به سوزاندن چربی کمک کند.

طبق مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۲ که در پایگاه «داده‌های سیستماتیک کاکرین» منتشر شد، تأثیر این دو ماده بر کاهش وزن، ناچیز است. این مکمل حاوی مواد دیگری از جمله ید، ال تیروزین، فلفل دلمه‌ای، عصاره رودیولا و زردچوبه است.

 اسلیم کوئیک روی اثر انسولین در بدن تأثیر مثبت دارد و از تجمع چربی در ناحیه شکم جلوگیری می‌کند. این مکمل توانایی کاهش احتمال ابتلای به دیابت را دارد و در کنترل ساخت اسید‌های چرب بدن تأثیرگذار است. وجود چای سبز در این محصول، منجر به افزایش انرژی مصرفی در سلول‌های چربی شده و تأثیر قابل‌توجهی در کاهش وزن افراد دارد.

فواید قرص اسلیم کوئیک برای لاغری

عوارض قرص اسلیم کوئیک چیست؟

با وجود اینکه SlimQuick ممکن است به شما نتایج مثبتی در کاهش وزن نشان دهد؛ اما گاهی اوقات عوارض جانبی در پی دارد. اصولاً قرص لاغری اسلیم کوئیک به‌عنوان یک قرص بدون عارضه جانبی شناخته می‌شود؛ اما ممکن است تأثیرات ناخواسته‌ای به‌دلیل ترکیبات آن نیز داشته باشد.

اساساً عصاره چای سبز و فیتوزوم از مواد اصلی قرص لاغری اسلیم کوئیک هستند که عوارض جانبی خاصی دارند. ماده دیگری که مشکوک است و در اکثر مکمل‌های کاهش وزن دیده می‌شود «کافئین» است.

این ماده ممکن است علائم ناخواسته‌ای را در افرادی که حساسیت دارند ایجاد کند. به‌عنوان‌مثال، می‌توان به احساس نگرانی، بی‌قراری، عصبانیت یا حتی اختلال در خواب اشاره کرد. اگر شما به مصرف روزانه چای و قهوه ادامه دهید در حالی که این مکمل را مصرف می‌کنید، ممکن است سطح بالایی از کافئین را دریافت کنید و دچار مشکلات زیر شوید:

  • سردرد
  • ناهنجاری در ضربان قلب

مواد دیگری که معروف به ایجاد عوارض جانبی خاص هستند عبارت‌اند از عصاره درخت چاست و عصاره Rhodiola Rosea؛ که Rhodiola ممکن است باعث خشکی دهان و سرگیجه و عصاره درخت چاست باعث افزایش درد شکم، سردرد، جوش و اسهال شود.

چه افرادی نباید قرص اسلیم کوئیک مصرف کنند؟

به افرادی که حساسیت به دارو‌های گیاهی دارند یا از دارو‌های کاهش فشار خون استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود که این دارو را با دقت و زیر نظر پزشک مصرف کنند. ضمنا این دارو را حتماً دور از دسترس کودکان نگه دارید. چراکه مصرف این قرص لاغری روی کودکان عوارض غیرقابل جبرانی دارد.

تداخل اسلیم کوئیک با داروهای دیگر

قرص اسلیم کوئیک با چه دارو‌هایی تداخل دارد؟

بهتر است قبل از مصرف مکمل‌هایی حاوی جینکو بیلوبا، جینسینگ، سیر، سویا، کافئین، آهن و کلسیم یا سایر دارو‌ها و محصولات مشابه با پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر از دارو‌های کنترل فشار خون یا دارو‌هایی که برای مشکلات کبدی، اختلالات انعقاد خون یا اضطراب تجویز شدند استفاده می‌کنید، حتماً قبل از شروع مصرف قرص اسلیم کوئیک با پزشک صحبت کنید.

تأثیر قرص اسلیم کوئیک بر قاعدگی چیست؟

به نظر می‌رسد مصرف این قرص تأثیر مستقیم بر قاعدگی ندارد و تنها زمانی که وزن به‌صورت ناگهانی و زیاد کاهش یابد، ممکن است تغییراتی در سطح هورمون‌ها ایجاد شود که به تبع آن، دوره قاعدگی تغییر می‌کند. معمولاً این تغییرات موقتی هستند و با اثبات وزن به حالت عادی باز می‌گردند.

آیا لیمومی قرص اسلیم کوئیک را پیشنهاد می‌کند؟

لیمومی مصرف قرص اسلیم کوئیک را پیشنهاد نمی‌کند. چراکه راه‌هایی که می‌توانند به شما کمک کنند تا لاغر شوید بسیار متنوع و مؤثرتر از مصرف این قرص هستند. رژیم غذایی سالم، تغذیه مناسب و ورزش منظم از جمله راه‌هایی هستند که باعث می‌شوند تا به‌طور طبیعی و پایدار وزنتان را کنترل کنید.

یک رژیم غذایی سالم باید شامل میزان مناسبی از مواد غذایی متنوع اعم از میوه‌ها، سبزیجات، محصولات کامل غله، منابع پروتئینی و چربی‌های سالم مثل روغن‌های گیاهی باشد. همچنین توجه به میزان مصرف کالری و مدیریت غذا‌های مصرفی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ورزش برای لاغری و حفظ سلامت بدن بسیار حیاتی است. فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله پیاده‌روی، دوچرخه ‌سواری، شنا و تمرینات مقاومتی به شما کمک می‌کنند تا سوخت کالری را افزایش داده و عضلات خود را تقویت کنید.

به‌طورکلی رعایت یک سبک زندگی فعال و سالم با تغذیه مناسب و فعالیت ورزشی منظم، راه بهتر و مطمئن‌تری نسبت به مصرف قرص برای لاغری است.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از قرص اسلیم کوئیک استفاده کنند؟

همواره به یاد داشته باشید که از مصرف این دارو در دوران بارداری خودداری کنید و در صورت نیاز حتماً با پزشک خود مشورت کنید. استفاده از این  قرص لاغری در دوران شیردهی باید تحت نظارت پزشک متخصص باشد تا تحت هیچ شرایطی برای نوزاد مشکل ایجاد نکند.

کلام آخر

قرص اسلیم کوئیک حاوی ترکیبات منحصربه‌فردی است که روی احساس گرسنگی تأثیر‌ دارد و توانایی مهار اشتهای کاذب را دارد. این مکمل علاوه بر افزایش سوزاندن چربی‌ها، به کاهش چربی خون و پیشگیری از جذب چربی‌ها در روده کمک می‌کند.

اگر قصد مصرف این قرص را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با یک متخصص مشورت کنید تا هیچ خطر احتمالی سلامتی شما را تهدید نکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و لیمومی هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد. برای استفاده و اجرای آن، لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.

منابع:

livestrong

highya

dietspotlight

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب