کاهش وزن 18 کیلوگرمی نمونه موفق رژیم لیمومی

داستان لیمومی

فهرست مطالب

هرکسی زیبایی را در یک چیز می‌بیند، من هم در سلامتی و نشاطی که آدم می‌تواند با داشتن لباس‌های رنگی و پوستی شاداب به اطرافیانش نشان دهد. البته اگر مثل من دچار اضافه وزنی باشید که همه‌چیز زندگی‌تان را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد قطعا کمی به مشکل می‌خورید.

مثلا وقتی می‌خواهید مانتوی رنگی بخرید، در اتاق پرو متوجه خواهید شد که شما را دو برابر چاق‌تر از حالت معمول نشان می‌دهد، درنتیجه کمد لباستان می‌شود ترکیب دل‌مرده‌ای از رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای. یا درست وقتی که بهترین لوازم آرایش را تهیه کرده‌اید، متوجه خواهید شد که هرچقدر کرم‌پودر بزنید عمرا غبغب و لپ‌های گرد شما را از بین نمی‌برد.

همه این‌ ناراحتی‌ها به کنار، وقتی شاغل باشی انگار تمام این مصیبت‌ها چند برابر برایت سنگین‌تر می‌شود. به مرور زمان اعتماد به نفست را زیر سوال می‌بری و باورت به زنی که می‌تواند سالم، قوی و مصمم باشد را از دست می‌دهی.

البته همه این‌ها تا وقتی در زندگی‌ام وجود داشت که هنوز با لیمومی آشنا نشده بودم. آن زمان که در بحبوحه شغلی‌ام بودم و ریزه‌خواری جای خوردن میوه و خوراکی‌های مفید را گرفته بود فهمیدم که همه‌چیز درحال تغییر کردن است.

 

با اینکه سنی نداشتم، وزنم به عدد 90 کیلوگرم رسیده بود و هربار که روی ترازو می‌رفتم بیشتر و بیشتر می‌شد. برای اینکه بتوانم وزن کم کنم راه‌های مختلفی را امتحان کرده بودم و هربار یک شکست دیگر به پل‌های خراب‌شده پشت سرم اضافه می‌شد.

از رژیم‌های بی‌جواب تا لیمومی معجزه‌گر

یکبار به خاطر محدودیت‌ها و سختی بیش از حد رژیم، من کم می‌آوردم. یکبار رژیم هیچ تاثیری در کاهش وزنم نداشت. و بار دیگر هم به خاطر هر دو دلیل، مجبور می‌شدم رژیم را کنار بگذارم. تقریبا زمانی که دیگر مطمئن بودم هیچ برنامه غذایی وجود ندارد که با آن لاغر کنم، خواهرم رژیم لیمومی را به من معرفی کرد.

اول به خاطر تجربه بدی که قبلا داشتم، چندان مطمئن نبودم، اما بعد از اینکه تاثیر برنامه غذایی‌ لیمومی را در لاغر شدن خواهرم دیدم، به خودم گفتم این یکی را هم امتحان می‌کنم. و حالا بسیار خوشحالم که لیمومی همراه زندگی‌ام شد تا به سلامتی و تناسب اندام برسم.

بعد از گرفتن رژیم لیمومی کم‌کم متوجه تاثیرات آن در بدنم شدم. وقتی می‌گویم تاثیر نَه اینکه فکر کنید فقط کاهش وزن، ابداً! لیمومی سبک زندگی من را هم به چالش کشید و همه‌چیز را برایم تغییر داد. تا قبل از اینکه برنامه غذایی‌ام را رعایت کنم، میوه و لبنیات در زندگی من جایی نداشت و اصلا این دو ماده غذایی را نمی‌خوردم.

کاهش وزن 2 کیلویی
بیشتر بخوانید:

به محض اینکه برنامه لیمومی به دستم رسید و دیدم در وعده‌های غذایی‌ام باید لبنیات مصرف کنم و میوه هم به‌عنوان میان‌وعده گذاشته شده، کمی دلسرد شدم، اما به خودم گفتم باید هرجور هست این برنامه را رعایت کنم.

بعد از گذراندن چند روز به برنامه‌ام عادت کردم و حالا لبنیات و میوه جزء ثابت روتینم شده است. من توانستم با رژیم لیمومی به وزن 72 کیلوگرم برسم و از این بابت بسیار خوشحالم. هرچند هنوز چند کیلویی تا وزن ایده‌آلم فاصله دارم، اما اینکه مسیر کاهش وزنم بدون گرسنگی و ورزش‌های سخت بوده و در کنار آن سلامتی نسبی هم به دست آوردم، برایم لذت‌بخش است.

کاهش وزن 18 کیلوگرمی

پوستی شفاف و مویی درخشان، با تغییر تغذیه

جالب است بدانید که من قبل از دوران رژیم دچار مشکلات گوارشی، کم‌خونی و ضعف شدید هم بودم. اما همه این موارد به خاطر تغذیه ناسالمم بود، چراکه بعد از گذراندن دوره رژیمم تمامی این مشکلات به راحتی رفع شد. دیگر خبری از ضعف‌های شدیدم نبود. پوستم شفاف‌تر و موهایم بسیار درخشان‌تر  سالم‌تر از قبل شده بود.

با اینکه من دیسک کمر داشتم حتی پیاده‌روی که به‌عنوان ورزش در برنامه رژیمم بود هم برایم سخت نبود و کمک کرد یبوستم بهتر شود. در طول 35 دقیقه‌ای که راه می‌رفتم اصلا بدنم اذیت نمی‌شد و حتی به خاطر تغییر سبک زندگی‌ام، بیماری‌هایم درمان شدند.

کاهش وزن 38 کیلوگرمی
بیشتر بخوانید:

لیمومی از اعتیاد به قهوه نجاتم داد

آن‌هایی که کارمند هستند می‌دانند که خوردن قهوه، مخصوصا اول صبح چقدر می‌تواند در تامین انرژی آن‌ها تاثیر بگذارد. من هم ازجمله زنانی بودم که تقریبا به قهوه اعتیاد داشتم و تنها چیزی که در رژیم لیمومی من را اذیت می‌کرد، حذف قهوه بود.

به خاطر اینکه سال‌های زیادی بود مصرف قهوه را در برنامه زندگی‌ام گنجانده بودم، حذف کردنش برایم مشکلاتی مثل افت فشارخون و قند خون را به همراه داشت، اما خوشبختانه به خاطر جایگزین‌های مفیدی که در رژیمم پیشنهاد شده بود از این مرحله سخت هم به راحتی گذشتم.

البته دروغ نیست اگر بگویم دلم برای خوردن قهوه هرروزه تنگ می‌شود و دوست‌داشتم این نوشیدنی را به همراه یک مسهل مصرف کنم، اما سلامتی از هرچیزی برایم مهم‌تر است. پس تا زمانی که می‌دانم مصرف این خوراکی برایم مضر است، به سراغش نمی‌روم.

رژیمی بگیرید که به سلامت شما اهمیت می‌دهد نَه لاغری‌تان!

من به‌عنوان زنی که میانه‌های دهه چهارم زندگی‌اش است. شاغل، همسر و مادر است، به شما می‌گویم که تنها چیزی که در زندگی‌تان مهم است خودتان هستید. اگر شما نسبت به خودتان حس خوبی نداشته باشید، اصلا نمی‌توانید به اطرافیانتان احساس خوبی بدهید.

توصیه‌ام به تمام کسانی که شبیه من بودند این است که قطعا رسیدن به تناسب اندام، بزرگ‌ترین گامی است که می‌توانند برای سلامتی روح و جسمشان انتخاب کنند. البته نباید گول تبلیغات غیرواقعی را بخورند و خودشان را به سختی بیندازند.

لاغری با لیمومی

با داشتن رژیم هم می‌شود بدون گرسنگی، احساس سختی و آزار روانی، لاغر شد. یکی از بهترین ویژگی‌های لیمومی پیشنهاد غذاهایی بود که سر سفره هر ایرانی پیدا می‌شود و من به راحتی می‌توانستم از همان وعده‌ای که در خانه می‌خورم به محل کار ببرم.

خبری از غذاهای غیرمعمول نبود. همه‌چیز در طبیعی‌ترین حالت خودش قرار داشت و در جهت سلامت سبک زندگی من طراحی شده بود. حالا بعد از 27 دوره همراهی با لیمومی می‌توانم با قطعیت بگویم که نسبت به خودم احساس بهتری دارم و زندگی‌ام پرشورتر از قبل شده است.

نمونه موفق لیمومی
بیشتر بخوانید:

از زبان لیمومی

او از نمونه‌های موفق لیمومی بود که توانست طی 27 دوره رژیم لیمومی، کاهش وزن 18 کیلوگرمی داشته باشد. او رکن موفقیت خود را در برنامه غذایی آسان و تغییر عادت‌های ناسالم‌اش می‌داند و به همه کسانی که می‌خواهند لاغر شوند توصیه می‌کند که یکبار لیمومی را امتحان کنند و با دیدن نتیجه برای ادامه مسیر لاغری‌شان تصمیم بگیرند.

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

14 نظر

  1. سلام وقت بخیر من پسری31 ساله هستم و احساس لاغری شدید دارم جوری که با قد 190 وزنم 65 کیلو هست هر چی غذا و قرص های افزایش وزن میخورم چاق نمیشم و آزمایش هم دادم از لحاظ معده و روده هیچ مشکلی دیده نمیشه چند تا متخصص گوارش هم رفتم ولی باز هم چاق نمیشم ممنون میشم کمی راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر
      شما برای افزایش وزن هم مانند کاهش وزن باید یک برنامه غذایی درست داشته باشین و با رعایت اون میتونید به اون وزن مطلوبی که مد نظرتونه برسید
      میتونید از مشاورین ما از طریق لینک زیر مشاوره رایگان دریافت کنید تا راهنماییتون کنند
      https://limoo.me/blgcmnt2

  2. سلام من خانمی ۳۵ ساله هستم از لحاظ شکم ودور کمر خیلی بد دیده میشم واینکه من دیسک کمرو گردن دارم وباید وزن کم کنم در صمن تیروعید کم کار هم دارم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام لیلا جان
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

  3. سلام من پنجا وپنج سا ل دارم وزانودرد شدید دارم پیاده روی نمی تونم برم شکم چاق است بخاطر زانو هم باید وزن کم کنم وزنم هشتاد کیلواست

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

      1. با سلام من ۴۹ سال دارم . الان ۴ سال رژیم لاغری می گیرم از ۸۳ کیلو به۷۴ کیلو می رسم ولی در عرض یک هفته دوباره وزنم برمیگرده و چاق میشم دیگه خسته شدم
        زانو درد دارم و ده کیلو اضافه وزن
        لطفا راهنمایی کنید

      2. سلام دوست عزیز
        رژیم باید متناسب با متابولیسم بدن شما طراحی شود
        در لیمومی رژیم شخصی دریافت می‌کنید
        ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
        برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

    1. سلام رویا جان
      ممنون از اینکه دغدغه‌تونو با ما به اشتراک گذاشتید
      برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      در لیمومی کاهش وزن متناسب با ویژگی‌های جسمی و ژنیتیکی افراد صورت می‌گیرد و از فردی به فردی متغییر است
      ممنون از همراهیتون

      1. یعنی رژیم لیمویی باید لیمو بخوریم لطفا توزیخ بدید به چه شکلیه

      2. سلام دوست عزیز
        برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید وارد این لینک https://limoo.me/blgcmnt2 شوید و با پزشکان متخصص لیمومی مشورت کنید و رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

        لیمومی اسم رژیم است اما ربطی به لیمو ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.