ماجرای آیدین؛ نوجوانی که ۱۸ کیلو با لیمومی کم کرد!

داستان کاهش وزن آیدین رسولی

فهرست مطالب

دوران نوجوانی یکی از بهترین و بدترین دوران زندگی آدم است. مگر نه؟ در این سن همه چیز درحال تغییر است؛ از فرم بدنت گرفته تا خلقیات و روحیات و محیط اطرافت. سنی است که تو به دعوت هر تجربه‌ای، جواب مثبت می‌دهی و با هیجان به سراغ امتحان کردن چیزهای جدید می‌روی.

این سن برای پسرها کمی متفاوت از دخترهاست، اما هر دوی ما در یک چیز مشترکیم: اعتماد به نفس به خاطر ظاهرمان! پسرها در سن نوجوانی غالبا به دنبال بازی فوتبال و انواع ورزش‌های عجیب‌وغریب هستند. کم‌کم داریم مرد می‌شویم و به قول معروف پشت لبمان سیبیل سبز می‌شود.

همه ما در این سن بحران دوست‌یابی و ارتباط با دوستانمان را تجربه کرده‌ایم، اما برای من این موضوع کمی چالش‌برانگیزتر بود. راستش من عاشق غذا خوردنم. همین باعث شده بود در سن ۱۶ سالگی به وزن ۱۰۲ کیلوگرم برسم و درمقایسه با اطرافیانم و هم‌سالانم آدم بسیار متفاوتی باشم.

جملاتی که خواندید شروع داستان لاغری 18 کیلویی آیدین رسولی است. ادامه این داستان از زبان او شیرین‌تر هم می‌شود. 

لیمومی اعتماد به نفسم را برگرداند

یکی از جذاب‌ترین چیزها در این سن، پوشیدن لباس‌های مختلف است و اگر شما هم مثل من عاشق مد و فشن باشید و البته اضافه وزن هم دستش را دور بدنتان انداخته باشد، حتما با این موضوع چالش خواهید داشت. خوب یادم است که در هر مغازه‌ای پا می‌گذاشتم هیچ لباسی اندازه‌ام نبود و اگر هم بود، اصلا دوستش نداشتم.

روز به روز اعتماد به نفسم بیشتر پایین می‌آمد و کار به جایی رسیده بود که وقتی قرار می‌گذاشتیم با دوستانم بیرون برویم، دنیا روی سرم خراب می‌شد. اصلا دلم نمی‌خواست از خانه بیرون بروم چون هیچوقت لباسی که دوستش داشتم را نداشتم.

روزهایی که باید بهترین دوران زندگی‌ام می‌شد کم‌کم داشت به بدترین و زجرآورترین دورانم تبدیل می‌شد که ناگهان از طریق دوستانم با یک برند معجزه‌گر لاغری آشنا شدم. لیمومی همان چیزی بود که از زندگی می‌خواستم تا خودباوری‌ام را دوباره به من برگرداند.

تا قبل از این آشنایی به سختی می‌توانستم لباسی را پیدا کنم که اندازه‌ام باشد و وقتی می‌پوشم شبیه آدم حسابی‌ها شوم. اکثر لباس‌ها یا به سایز من نمی‌خورد و یا اگر می‌پوشیدم اصلا به فرم بدنی چاق من نمی‌آمد. اما بعد از اینکه لاغر شدم، اعتمادبه‌نفسم برگشت و لباس‌های متنوعی می‌خرم.

داستان لاغری آیدین رسولی قبل

کاهش وزن از ۱۰۲ کیلوگرم به ۸۵ کیلوگرم

روزی که تصمیم گرفتم در مسیر کاهش وزن قدم بگذارم و رژیم گرفتن را جدی دنبال کنم، ۱۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم بودم. فعالیت‌های جسمانی من را از پا در می‌آورد و هرکار کوچکی را به سختی و با نفس‌زدن‌های زیاد انجام می‌دادم.

وعده‌های غذایی‌ام زیاد بود و در طول روز ریزه‌خواری داشتم. بعد از گرفتن رژيم روتین زندگی‌ام به طور کلی عوض شد. تا قبل از آشنایی با لیمومی خیلی پرخوری می‌کردم و حجم وعده‌های غذایی‌ام زیاد بود؛ اما بعد از رژیم، برنامه تغذیه‌ام روی اصول آمد و کاهش وزنم شروع شد.

با لیمومی از گرسنگی خبری نیست!

من تا قبل از اینکه لیمومی را امتحان کنم، هیچوقت رژيم نگرفته بودم؛ اما می‌دیدم که همه اطرافیانم تصورشان از رژیم یک برنامه سخت غذایی و گرسنگی کشیدن زیاد در طول روز است. شنیده بودم که اصلا حجم غذاها به اندازه‌ای نیست که سیر شوند و تناسبی بین وعده‌های فرد و سبک زندگی‌اش برقرار نیست.

اما با این حال تصمیم گرفتم لیمومی را امتحان کنم و خوشبختانه بهترین انتخاب زندگی‌ام بود. نتیجه‌ای که من از رژیم لیمومی گرفتم بسیار شگفت‌انگیز بود و به جرات اعتراف می‌کنم با تمام تصوراتم از رژیم متفاوت بود.

هرچند من هم مثل هر کس دیگری در روزهای اول تغییر سبک زندگی‌ام کمی اذیت شدم، اما خیلی سریع به آن عادت کردم. بیشتر از این اذیت می‌شدم که قبل از رژیم به خوردن همه غذاها به مقدار زیاد عادت داشتم و حالا باید کنترل‌شده غذا می‌خوردم.

ماه اول برایم کمی سخت بود که بخواهم این عادتم را کنار بگذارم اما از ماه دوم به بعد دیگر کاملا به وضعیت جدید عادت کرده‌ بودم و همه‌چیز برایم عادی شد. حتی حجم غذاها جوری نبود که من در طول احساس گرسنگی داشته باشم و میان‌وعده‌ها کمک می‌کرد که سیر بمانم.

داستان آیدین رسولی

توصیه مهم: لیمومی را امتحان کنید!

از آنجایی که من مدرسه می‌روم و دانش آموز هستم به انرژی بیشتری برای درس خواندن و شیطنت‌های مدرسه نیاز دارم. اگر شما هم مثل من هستید خیالتان راحت! با لیمومی می‌توانید همه‌چیز بخورید و انرژي داشته باشید و لاغر هم بشوید.

من با ۶ دوره رژیم غذایی که از لیمومی گرفتم حدود ۱۷ کیلوگرم از اضافه وزنم را از دست دادم. پیشنهادم این است که حتما لیمومی رو امتحان کنید چون به شکلی برای شما برنامه رژيم می‌نویسید که در طول روز گرسنه نخواهید شد و از رژیم متنفر نمی‌شوید.

از زبان لیمومی

آیدین رسولی نوجوان ۱۶ ساله و از نمونه‌های بسیار موفق لیمومی است که توانست با برنامه‌های غذایی ما از وزن ۱۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم به وزن ۸۵ کیلوگرم برسد. داستان لاغری آیدین رسولی را خواندید. او که آرزوی پوشیدن لباس‌های متنوع را داشت و اعتمادبه‌نفسش در میان هم‌سن‌هایش پایین آمده بود بعد از دوران رژیم توانست به آرزوی خودش برسد و کمدش را با لباس‌های مختلف و شیک پر کند.

اگر شما هم دانش آموز هستید یا در خانه نمونه‌ای مانند آیدین دارید که به خاطر چاقی‌اش از دوستان و جامعه فاصله گرفته، یک دوره رژیم لیمومی را تهیه کنید و اجازه دهید چربی‌ها آرام آرام دست از سر زندگی شما بردارند. مطمئن باشید یه یکبار امتحان کردنش می‌ارزد.

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

2 نظر

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.