ماجرای لاغری سمیرا مشایخی و کاهش وزن ۳۵ کیلویی!

کاهش وزن 35 کیلویی سمیرا مشایخی

فهرست مطالب

شما وقتی عدد ۴۰ را می‌شنوید یاد چیزی می‌افتید؛ میانسالی؟ چله‌های دعا؟ سنی که همه عارف می‌شوند یا دهه‌ای از زندگی که دیگر خیلی چیزها برایت مهم نیست؟

عدد 40 برای سمیرا مشایخی اما معنای دیگری دارد؛ یک عدد خوش‌یمن. بیشتر از این توضیح نمی‌دهیم تا ادامه داستان را از زبان خود او بشنوید.

«برای من ۴۰ سالگی مصادف شد با یک اتفاق بزرگ. یک تصمیم جدی و یک نتیجه‌گیری لذت‌بخش. اوایلی که هنوز در دسته انسان‌های چاق قرار نمی‌گرفتم، همه‌چیز زندگی برایم معنای دیگری داشت. دهه سوم زندگی‌ام را پشت سر می‌گذاشتم و نمی‌دانستم که یک روز قرار است دلم برای پوشیدن یک لباس رنگی با طراحی زیبا تنگ شود.»

شاید از میانه‌های دهه ۲۰ سالگی‌ام بود که استارت اضافه وزنم شروع شد. هرچه تقویم به روزهای عمرم اضافه می‌کرد، وزنم هم روی ترازو عدد بزرگ‌تری را نشان می‌داد؛ انگار که این دو با هم مسابقه گذاشته باشند تا ببینند کی زودتر از دیگری بزرگ‌تر می‌شود.

رژیم لاغری؛ کاهش وزن 35 کیلویی، یکبار برای همیشه!

دیگر نمی‌توانستم به راحتی لباس‌های مجلسی یا حتی لباس خانگی زیبا پیدا کنم و برای داشتن لباس مناسبم باید ساعت‌ها از این مغازه به آن مغازه می‌رفتم و اکثر مواقع هم یا دست خالی به خانه برمی‌گشتم و یا لباس موردعلاقه‌ام را پیدا نمی‌کردم.

همین شد که تصمیم گرفتم رژیم بگیرم و یکبار برای همیشه از شر چربی‌های اضافه بدنم خلاص شوم. برای این کار به توصیه دوست و همسایه و فامیل رژیم‌های مختلفی را امتحان کردم؛ از آب درمانی گرفته تا رژيم فلان دکتر معروف که سروصدایش در همه‌جای اینترنت پیچیده است.

اما متاسفانه هیچکدام برایم فایده‌ای نداشت و اگر هم لاغر می‌شدم، به محضی که انواع رژیم غذایی را کنار می‌گذاشتم دوباره به وزن اولم و حتی بیشتر از آن برمی‌گشتم. از سختی‌ها و رنج گرسنگی هم که نگویم!

درحالیکه کلا ناامید شده بودم و فکر می‌کردم در دنیا هیچ رژیمی وجود ندارد که در بلندمدت تو را لاغر نگه دارد، به توصیه خواهرم با لیمومی آشنا شدم. هر دوی ما مشکل اضافه وزن داشتیم و به دنبال راهی برای لاغری بودیم.

با اینکه تا آن روز رژیم‌های مختلفی را امتحان کرده بودم، اما نتیجه خاصی نگرفته بودم باز هم با خودمم قرار گذاشتم که یکبار دیگر امتحان کنم. اصلا فکرش را نمی‌کردم که همین شانس دوباره سرآغاز زندگی جدید من خواهد بود و قرار است حسابی لاغر کنم.

کاهش وزن 35 کیلویی با رژیم لیمومی

من با وزن ۱۰۲ کیلوگرم و ۶۰۰ گرم برنامه رژیمم را از لیمومی گرفتم و از همان روز با خواهرم وارد دوران متفاوتی از زندگی‌مان شدیم. اوایل تصورم این بود که قرار است در این رژیم هم گرسنگی زیادی را تحمل کنم یا به سراغ خوراکی‌هایی بروم که تهیه کردنشان کمی سخت است؛ اما اینطور نبود.

برنامه غذایی رژیم تقریبا همه خوراکی‌هایی که در خانه هر ایرانی پیدا می‌شود را در برنامه‌اش گذاشته بود. حتی مقدار غذاها به اندازه‌ای بود که کاملا سیر می‌شدم و میان‌وعده‌ها جوری انتخاب شده بودند که اصلا در طول روز احساس گرسنگی به سراغم نمی‌آمد.

دیگر لازم نبود برای کاهش وزن به باشگاه بروم و روی تردمیل بدوم یا ورزش‌های سنگین انجام دهم. کافی بود روزی ۳۰ دقیقه پیاده‌روی داشته باشم تا جبران همه عرق‌ ریختن‌های در باشگاه بشود. باورم نمی‌شد این ورزش سبک و ساده و جوابگو باشد، اما همان دوره اول به من نشان داد که اگر برنامه‌ام را رعایت کنم به زودی قرار است وزن زیادی از دست بدهم.

جانی دوباره‌ای که در جسمی سالم

با هر یک کیلویی که از وزنم کم می‌شد، همه‌چیز در نظرم رنگ دیگری می‌گرفت. اعتماد به نفسم بیشتر شده بود و سرحال‌تر از قبل به امورات زندگی می‌رسیدم. حالا که یاد گرفته بودم مراقب سلامتی خودم باشم، بهتر می‌توانستم برای خانواده‌ام وقت بگذارم و با روحیه بهتری در کنارشان حضور داشتم.

همه این حرف‌ها را می‌زنم چون می‌دانم که اگر آدم خودش را دوست نداشته باشد، چقدر زندگی برایش سخت‌تر می‌شود. انگار از همه‌چیز بدش می‌آید و هیچ‌چیز در این دنیا پیدا نمی‌شود که خوشحالش کند.

رژیم لیمومی برای من مثل جان دوباره بود که در جسمم دمیده شد. یاد گرفتم صبح‌ها زود از خواب بیدار شوم و از نسیم اول صبح انرژی بگیرم. صبحانه‌ام را کامل و مغذی بخورم و به پیاده‌روی بروم. عصرها میان‌ وعده رژیمی داشته باشم و لبنیات را در برنامه غذایی‌ام بگذارم.

همین انتخاب‌های کوچک به مرور زمان تاثیر خودشان را در من نشان دادند. وضعیت سلامتی‌ام بسیار بهتر شده بود و بیماری‌های مختلف ناشی از چاقی، تهدیدم نمی‌کرد. هرچند بعد از کاهش وزن هم هنوز گاهش سردرد، یبوست و کم‌خونی به سراغم می آید، اما دیگر برایم زجرآور و غیر قابل تحمل نیست.

نمونه موفق سمیرا مشایخی

کاهش وزن 35 کیلویی موفق بعد از 2 سال

بعد از ۲۵ دوره رژیم و گذشت دو سال که از همراهی‌ام با لیمومی، به وزن ۶۷ کیلو و ۸۰۰ گرم رسیده‌ام. هیچکس حتی خود من، فکرش را نمی‌کردم که یک روز دوباره این عدد را روی ترازو ببینم، اما برای من که شد. مطمئن باشید برای شما هم می‌شود.

برخلاف تصور عموم مردم، تنوع غذایی و وعده‌های آزاد رژیم لیمومی کاملا حساب‌شده هستند و به شما کمک می‌کند لاغر شوید. در طول این مدت هیچ‌ چیز آزاردهنده‌ای وجود نداشت که من را عاصی کند یا از ادامه رژیم منصرف شوم.

همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رفت و من روز به روز سلامتی و نشاطم را بیشتر به دست می‌آوردم. حالا هم به همه شما توصیه می‌کنم اگر به فکر خودتان هستید یا اگر از اضافه وزنتان خسته شده‌اید یا از خودتان بدتان می‌آید، کافیست یکبار لیمومی را امتحان کنید. با گرفتن برنامه غذایی‌های لیمومی حتما به نتیجه می‌رسید و لاغر می‌شوید.

از زبان لیمومی

سمیرا مشایخی، مادر دو فرزند و خانه‌دار است. همسری که توانست با اراده و پشتکار خود در ۲۵ دوره همراهی با لیمومی توانست ۳۴ کیلو و ۸۰۰ گرم از اضافه وزن خود کم کند. سمیرا برای همه ما می‌تواند الگو و نمادی از خواستن باشد که از وزن ۱۰۲ کیلو و ۶۰۰ گرم به وزن ۶۷ کیلو و ۸۰۰ گرم رسید.

اگر این تجربه از دریافت‌کنندگان برنامه رژیم لاغری لیمومی برای شما جالب توجه و هیجان‌انگیز بود، فرصت یکبار امتحان کردن رژیم‌های ما را به خودتان بدهید و بعد از دیدن نتیجه برای ادامه مسیر لاغری‌تان با لیمومی تصمیم بگیرید. شاید شما نمونه موفق بعدی ما باشید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

2 نظر

  1. سلام. آفرین. به این اراده. من هم. تو دوره هفتم. رژیم. لیمومی هستم. شما رو درک میکنم. من هم تا این دوره ۱۵کیلو کم کردم. واقعا. حس خوبی داره. رژیم لیمومی

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.