داستان لاغری تبسم و رژیمی که در سفر هم مناسب است

داستان لاغری تبسم

فهرست مطالب

درس خواندن همیشه با چالش‌های زیادی با همراه بوده؛ مخصوصا اگر پای کنکور و دانشگاه به میان باشد. فرقی نمی‌کند برای لیسانس بخوانی یا ارشد و دکتری. در هر صورت تغییر سبک زندگی‌ات تو را به دام خوراکی‌ها می‌اندازد و یکهو به خودت می‌آیی و می‌بینی که به همان میزان ساعتی که سرت در کتاب بوده، مشغول غذا خوردن هم بوده‌ای. 

من هم مثل خیلی‌های دیگر که موقع درس خواندن، برای گرفتن انرژی و کم نیاوردن، خوراکی می‌خورند همیشه در کنار کتاب‌هایم تنقلات جورواجور می‌گذاشتم تا هنگام مطالعه سطح انرژی‌ام را بالا نگه دارم غافل از اینکه یک روز به خودم آمدم و دیدم اضافه وزن پیدا کرده‌ام.

هرچند هنوز وزنم به صورت فضایی زیاد نشده بود، اما همین زنگ خطر برای من کافی بود که به فکر فرو بروم و تا کار بیخ پیدا نکرده است، بخواهم جلوی افزایش وزنم را بگیرم. خیلی اتفاقی یک روز که در اینترنت می‌گشتم، تبلیغات مسابقه لیمومی نظرم را جلب کرد.

این صحبت‌های تبسم است از روزهایی که پایش تازه به دنیای آن‌هایی که اضافه وزن دارند، باز شده بود. در ادامه از داستان لاغری تبسم را از زبان خود او می‌خوانید. با ما همراه باشید.

مسابقه با طعم لاغری و جایزه‌های مختلف!

وقتی اهل رقابت باشی، همه‌چیز برایت لذت دیگری پیدا می‌کند. من هم تصمیم گرفتم در این رقابت بزرگ لیمومی شرکت کنم چون نتیجه‌اش حتی اگر آن جایزه‌های بزرگ و جذاب نبود، سلامتی و تناسب اندام که بود!

عزمم را جزم کردم و با اینکه هنوز درگیر درس و دانشگاه بودم، در مسابقه ثبت‌نام کردم و اولین برنامه رژیمم را از لیمومی دریافت کردم. شوک اول را همانجا دیدم که قبل از دریافت رژیم غذایی از من سوالاتی درباره محل زندگی‌ام، میزان فعالیتم، غذاهای مورد علاقه و سبک زندگی‌ام پرسیدند.

شاید خیلی از آن سوالات برای گرفتن رژیم واجب نبود تا اینکه با برنامه لیمومی کاملا شگفت‌زده شدم و فهمیدم جواب همه سوال‌ها در برنامه‌ای که به من داده‌اند تاثیرگذار بوده است. لیمومی برنامه رژيم هر فرد را مطابق با آناتومی و متابولیسم او طراحی می‌کند تا نتیجه بهتری بگیرد؛ همین موضوع باعث شد دلم را پیش این برند گرو بگذارم و در دل مسابقه درگیر شوم.

داستان لاغری تبسم 1

حتی در سفر هم رژیم را رعایت می‌کردم!

به نظر من که بیشتر اوقات زندگی‌ام در سفر هستم، رعایت برنامه غذایی مخصوصا اگر رژيمی باشد یکی از ساده‌ترین کارهاست. البته مطمئنم که خیلی از شماها الان با خواندن این جمله اخم‌هایتان در هم رفت و نظر مخالف دارید.

اجازه بدهید برایتان از خودم بگویم. برنامه‌ای که لیمومی به من داده بود آنقدر با غذاهای ساده و دوست‌داشتنی ترکیب شده بود که من حتی در سفر هم هیچ نگرانی بابت تهیه مواد اولیه غذاها نداشتم. به راحتی می‌توانستم از سوپرمارکت، فروشگاه یا سبزی‌فروشی تمام مخلفات لازم برای تهیه یک شام و نهار خوشمزه را بخرم و در هاستل یا ویلا آن را درست کنم.

وقت ورزش نداری؟ در خانه راه برو!

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کنکوری‌ها را تعطیل کردن تمام برنامه‌های زندگی‌شان در دوره کنکور نامید. من هم از این قاعده استثنا نبودم و به خاطر اینکه بتوانم برای آزمون ارشد درس بخوانم، وقت کمتری برای بیرون رفتن داشتم.

همین باعث شده بود که نتوانم در باشگاه ثبت‌نام کنم یا به‌صورت جدی و حرفه‌ای پیگر ورزش‌های دیگر باشم. البته این موضوع برای کسی که می‌خواهد لاغر کند کمی ناراحت‌کننده است چون تقریبا نام رژیم و باشگاه با یکدیگر گره خورده است.

شاید یکی از دلایلی که سمت انواع رژیم غذایی دیگر نرفتم هم همین بود و البته نگرانی‌ام از گرفتن رژیم لیمومی. زمانی که برنامه رژيم به دستم رسید تعجب کردم که تنها فعالیت سنگینی که باید در طول دوره‌ام رعایت می‌کردم، روزی نیم ساعت پیاده‌روی بود.

اما همین ۳۰ دقیقه را جدی گرفتم و آن را برای خودم تبدیل به یک عادت کردم؛ تا جایی که هنوز هم هرطور باشد زمانی برای راه رفتن خالی می‌کنم. اگر بتوانم بیرون از خانه پیاده‌روی کنم، به بیرون می‌روم و اگر نتوانم، در خانه به ورزشم می‌رسم.

اول نشدم، اما مسیرم ادامه دارد

داستان لاغری تبسم در ادامه جالب‌تر هم می‌شود…

«هرچند دوست داشتم در مسابقه لیمومی اول شوم، اما نفر سوم شدم. با این وجود هیچ ناراحتی از بابت سوم شدنم ندارم، چون خودم را برنده‌ای می‌دانم که توانست از وزن ۸۰ کیلوگرم به ۶۷ کیلوگرم برسد. غذاهای سالم را وارد زندگی‌اش کند و یک روتین ورزشی سبک برای زندگی‌اش بسازد.»

به نظر من پشتیبانی و همراهی لیمومی با تک تک آدم‌هایی که می‌خواهند مسیر زندگی‌شان را تغییر دهند، فوق‌العاده است و همین مورد باعث شد که بعد از مسابقه هم من همچنان به گرفتن رژیم از این برند ادامه دهم.

در روزگاری که کمتر کسی حاضر می‌شود پیگیر یک نفر دیگر باشد و دکترهای زیادی هستند که بعد از دادن برنامه رژيم تو را به حال خودت رها می‌کنند، پشتیبان‌های لیمومی با صبوری کامل کنار من بودند و هر سوالی داشتم جواب می‌دادند.

داستان لاغری تبسم 2

آن‌ها من را تشویق می‌کردند که انگیزه‌ام برای ادامه رژیم را حفظ کنم و به وزن ایده آلم برسم. نتیجه زحمت‌هایشان هم تا اینجای کار ۱۳ کیلوگرم کاهش وزن است؛ آن هم در شرایطی که می‌توانم بگویم همیشه برنامه‌ام را رعایت نمی‌کردم و گاهی از زیر آن در می‌رفتم.

اگر من توانستم این مسیر را همزمان با درس‌ خواندنم برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد طی کنم، حتما شما هم می‌توانید به سادگی و راحتی به تناسب اندام موردنظرتان برسید. کافیست اراده کنید و از لیمومی کمک بگیرید.

داستان لاغری تبسم از زبان لیمومی

خب! این هم از داستان لاغری تبسم تقوی. او یکی از نمونه‌های موفق لیمومی است که توانست در دوران تحصیلی‌اش با گرفتن رژیم از وزن ۸۰ کیلوگرم به وزن ۶۷ کیلوگرم برسد.

این دختر ۲۷ ساله به ما نشان داد خواستن فقط یک فعل نیست، بلکه می‌شود آن را با کمک آدم‌های حرفه‌ای و صبور به سرانجام رساند. شما هم می‌‌توانید یکبار برنامه رژیم لاغری لیمومی را امتحان کنید و چالش لاغر شدن را راحت پشت سر بگذارید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.