هدیه لیمومی و تارا؛ رژیم غذایی برای تمام مردم ایران

فهرست مطالب

همه ما حداقل یکبار به داشتن وزن و اندام ایده‌آل فکر کرده‌ایم، اما دلایل متفاوتی باعث شده تا رسیدن به این هدف را عقب بیندازیم. کمبود وقت، مشغله زیاد، ایده‌آل‌گرایی، اهمال‌کاری، بر وفق مراد نبودن اوضاع مالی و... باعث شده‌اند که رسیدن به وزن ایده‌آل فقط در حد یک هدف در ذهن ما باقی بماند و به مرحله اجرا نرسد.

مسئولیت اجتماعی تارا و لیمومی: کم کردن یکی از دغدغه‌های شما

اگر دغدغه شما در راه رسیدن به وزن و اندام ایده‌آل دغدغه مالی است، پس خیالتان راحت! تارا و لیمومی کنارتان هستند تا برای رسیدن به هدفتان دغدغه‌ای نداشته باشید. اما چطور؟ فقط با چند قدم ساده!

از تارا اعتبار بگیر، از لیمومی رژیم غذایی!

مجموعه گلرنگ به عنوان مالک اصلی اپلیکیشن «تارا»، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تصمیم گرفته است با مجموعه لیمومی همکاری کند. این همکاری قرار است رسیدن به وزن ایده‌آل را به همه مردم ایران هدیه دهد. فقط کافیست که مراحل اعتبار سنجی کوتاه و ساده تارا را انجام دهید تا رژیم لیمومی را با بیش از 90% تخفیف دریافت کنید. 

مراحل دریافت رژیم لیمومی

کافیست اپلیکیشن تارا را نصب و سپس مراحل اعتبارسنجی را طی کنید. پس از دریافت اعتبار تارا، می‌توانید وارد سایت لیمومی شوید و رژیم‌تان را دریافت کنید. برای شروع اینجا کلیک کنید. اگر به هر دلیلی مشکل پیدا کردید با پشتیبانی تارا به شماره 1573 در ارتباط باشید.

رژیم لیمومی را از دست ندهید

دریافت رژیم لیمومی با بیش از 90% تخفیف ، فرصتی است که تا آخر سال 1402 برای تمام شما هموطنان عزیز مهیا است. پس این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین اگر در اطرافیان خود فردی را می‌شناسید که دغدغه سلامتی و رژیم غذایی دارد او را هم در جریان این فرصت ویژه قرار دهید.

با اعتبار؛ تارا

با احترام: لیمومی

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

2 نظر

    1. سلام دوست عزیز تعداد بالایی از افراد قبل از عید تونستن با اعتبار تارا چند دوره رژیم 45 هزار تومانی دریافت کنن. لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مشکلتون رو مطرح کنید تا کمکتون کنن.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب