داستان کاهش وزن ۲۹ کیلویی علیرضا با کمک لیمومی

داستان لاغری علیرضا آماده

فهرست مطالب

همیشه گفته‌اند تناسب اندام برای خانم‌ها اهمیت بیشتری دارد؛ اما من فکر می‌کنم این حرف چندان هم درست نیست. مخصوصا در جامعه‌ای که همه سعی می‌کنند با حذف قند مصنوعی و رفتن به باشگاه خودشان را روی فرم نگه دارند.

من، علیرضا آماده، ۲۸ ساله هستم در تهران زندگی می‌کنم. شهری که هرروز باید برای رسیدن به سلامتی، تلاشت را بیشتر کنی. مدرک کارشناسی مهندسی نفت دارم و مثل هر جوان دیگری، زندگی‌ام  همیشه پر از چالش‌های حرفه‌ای و شخصی بوده است.

اما یکی از بزرگ ترین چالش‌هایی که با آن مواجه بودم، وزن زیاد و مشکلات سلامتی ناشی از آن بود. قطعا همه انسان‌ها از اول با اضافه وزن به دنیا نمی‌آیند و این مشکل به مرور زمان به خاطر تغذیه نامناسب و عدم رسیدگی به سلامتی و تندرستی برای هرکس اتفاق می‌افتد و برای من هم همینطور.

اصلاح سبک تغذیه، بیماری‌ام را درمان کرد

از وقتی که به وزن ۱۲۹ کیلوگرم رسیدم، دیگر نمی‌توانستم نادیده‌اش بگیرم. خستگی دائمی، کندی در انجام کارها و کم توجهی به خودم، بخشی از روزمرگی‌هایم شده بود. علاوه بر این، مشکلی جدی‌تر به نام کبد چرب داشتم که نیاز به مراقبت و درمان داشت.

چندباری پیش آمده بود که از دوستان و همکاران شنیده بودم که رژیم لیمومی می‌تواند کمک بزرگی برای لاغری شدن باشد، اما باور نمی‌کردم تا زمانی که خودم تجربه‌اش کردم. قبلا هم رژیم گرفته بودم اما تغییری در وزنم ایجاد نشده بود.

اما رژیم لیمومی برای من یک تفاوت بزرگ با رژیم‌های دیگر داشت؛ نه تنها احساس گرسنگی نمی‌کردم، بلکه برنامه‌ آن با نظر پزشکان متخصص ارائه می‌شد و همین موضوع کمک کرد تا به واسطه اصلاح سبک تغذیه‌ام، کبد چرب من هم درمان شود.

به علاوه، در این رژیم خبری از ورزش‌های سنگین نبود و تنها ۳۰ دقیقه پیاده‌روی روزانه را توصیه می‌کردند. این موضوع برای من که وقت زیادی برای ورزش نداشتم، عالی بود و به جز یک کتونی، نیازی به هیچ وسیله ورزشی خاصی دیگری نداشت.

داستان لاغری علیرضا آماده قبل

29 کیلوگرم کاهش وزن را مدیون لیمومی هستم

از اولین روزهای شروع رژیم، متوجه شدم که این برنامه چقدر موثر است. نظم ذهنی‌ام بهتر شده بود و بیشتر می‌توانستم خودم را در برابر وسوسه‌های غذایی کنترل کنم. رژیم لیمومی برای من فقط یک برنامه کاهش وزن نبود، بلکه تغییرات بزرگی در ذهن و روحیه‌ام ایجاد کرد.

پس از گذشت 7 دوره از رژیم لیمومی، وزنم به ۱۰۰ کیلوگرم رسید. این کاهش وزن اعتماد به نفس زیادی به من داد و من را به ادامه‌ مسیر تشویق کرد. برنامه درست، باعث ‌شد تا بتوانم با انرژی بیشتری به کارهای روزمره‌ام بپردازم و خستگی کمتری را تجربه کنم. هر روز که می‌گذشت، متوجه می‌شدم که چقدر سبک‌تر و پرانرژی‌تر شده‌ام.

در طول این مدت، هیچ کدام از بخش‌های رژیم لیمومی من را اذیت نکرد. فقط اوایل رژیم موقع شام کمی اذیت می‌شدم چون عادت داشتم غذای زیادی بخورم. با این وجود، کم کم به شام سبک و کنترل شده عادت کردم. چیزی که بخشی از راز موفقیتم بود.

داستان لاغری علیرضا آماده بعد

رژیم لاغری، زوری نمی‌شه!

البته باید بگویم که این کار هم مثل هر مسیر دیگری، در ابتدا سخت بود، ولی با گذشت زمان به آن عادت کردم و دیگر سختی‌ها به لذت تبدیل شدند. یکی از بزرگترین دستاوردهای من، بازگشت اعتماد به نفسم بود. کاهش وزن و روتین غذایی سالم به من کمک کرد تا خودم را بیشتر دوست داشته باشم و توجه بیشتری به خودم بکنم.

نمی‌توان هیچکس را به زور مجبور به کاری کرد؛ برای همین نمی‌توانم پیشنهادی برای امثال خودم داشته باشم که از چاقی رنج می‌برند، چون معتقدم هر کس باید خودش به نقطه‌ای برسد که تصمیم به تغییر بگیرد.

 اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر از وضعیت فعلی خودتان خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای بهتر کردن شرایطتان هستید، رژیم لیمومی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

این رژیم برای من یک نقطه عطف بود. از زمانی که تصمیم گرفتم این مسیر را شروع کنم، زندگی‌ام تغییرات زیادی کرد. حالا نه تنها وزنم کاهش یافته، بلکه احساس سلامتی و شادابی بیشتری دارم. هر روز با انگیزه و انرژی بیشتری به کار و زندگی‌ام ادامه می‌دهم و این چیزی است که همیشه آرزویش را داشتم.

داستان من شاید داستان بسیاری از افراد باشد که با چالش‌های مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند. اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که تغییر ممکن است. با اراده و پشتکار، می‌توان به هر هدفی رسید. رژیم لیمومی برای من تنها یک برنامه غذایی نبود، بلکه مسیری بود برای رسیدن به یک زندگی بهتر و سالم‌تر.

از زبان لیمومی

علیرضا آماده، یکی از نمونه‌های موفق لیمومی است که توانسته طی ۷ دوره رژیم لاغری از وزن ۱۲۹ کیلوگرم به وزن ۱۰۰ کیلوگرم برسد. علیرضا توانست به کمک برنامه غذایی که پزشکان متخصص لیمومی به او داده بودند مشکل کبد چربش را درمان کند و به وزن مناسبی برسد.

اگر شما هم می‌خواهید تناسب اندام و سلامتی را با همدیگر تجربه کنید، لیمومی اینجاست تا دستتان را بگیرد. یکبار امتحان کردن رژیم‌های لاغری لیمومی هیچ ضرری نخواهد داشت؛ امتحانش کنید. 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.