داستان لاغری 10 کیلویی المیرا جوکار؛ یکی از الهام‌دهنده‌های لیمومی

نمونه موفق رژیم لیمومی

فهرست مطالب

به خاطر خودت رژیم بگیر، نه حرف مردم!

اوایل که به وزن 70 کیلو رسیده بودم و آن 10 کیلو اضافه وزنم داشت کار دستم می‌داد، مدام باید لباس‌های جدید می‌خریدم و کمتر مهمانی می‌رفتم تا کمتر بشنوم «چقدر چاق شدی». همان موقع‌ها چندباری به فکر گرفتن رژیم افتادم؛ اما از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، به هر بهانه‌ای که بود از زیر بار رژیم‌های سخت و عجیب‌وغریبی که هرکسی از راه می‌رسید معرفی می‌کرد، فرار می‌کردم.

70 تا را که رد کردم به خودم گفتم: «دیگه بسه!». زانو درد کم‌کم داشت خودش را در بین راه رفتن و نشستن روی زمین نشان می‌داد، آن‌هم در 24 سالگی! سنی که به قول معروف تازه اول چلچلی و شیطنت است.

رژیم‌های غذایی، یکی پس از دیگری من را به کم‌خوری و نخوردن غذاها و خوراکی‌های خوش‌رنگ و عطر دعوت می‌کرد و نفس پلیدم بود که کار دستم می‌داد و نمی‌گذاشت طبق دستور رژیمی که به توصیه خانم همسایه و همکار دفتر فنی سراغش رفته بودم، عمل کنم.

فایده‌ای نداشت!

رژیم‌های سرخود نه‌تنها لاغرم نکرد، بلکه یبوست هم به دردهایم اضافه شد و حالا باید فکری هم به حال درمان دلم می‌کردم. انگشت‌نمای همه شده بودم که «المیرا تو که خیلی هیکلت خوب بود، نمی‌خوای لاغر کنی؟!»، «عزیزم این لباس رو سایز شما نداریم»، «انقدر خوردی مثل توپ شدی…» و بقیه حرف‌هایی که شنیدنشان از زهر نیش عقربی که بزند سر انگشت کوچک پایت هم بدتر بود.

اعتمادبه‌نفسم کم شده بود و کمتر از خانه بیرون می‌رفتم. حوصله‌ام به باشگاه و ورزش نمی‌کشید. کار کردن برایم سخت شده بود. دیدم اینطور نمی‌شود؛ از آن المیرای شاد و سرحالی که بودم دیگر خبری نیست و باید دوباره به سراغش بروم. همانجا عزمم را جزم کردم که لاغر کنم. از یکی دو نفر آشناها که قبلاً رژیم غذایی گرفته بودند سراغ دکترشان را گرفتم و در کمال تعجب دیدم که آنلاین رژیم گرفته‌اند.

از همان‌جا با لیمومی آشنا شدم

لیمومی را از همان‌ها شنیدم. بعدتر هم در اینستاگرام با پیج‌شان آشنا شدم و دنبالشان می‌کردم تا اینکه یک روز دلم را به دریا زدم و درخواست رژیم دادم. همه آنچه لازم بود درباره خوراکم، خوابم، تفریحاتم و سبک زندگی‌ام بگویم، ریختم روی دایره و نشستم به انتظار دریافت برنامه غذایی مخصوص خودم.

با وزن 76 کیلو و 500 گرم، وارد دوره اول رژیم شدم و حالا که در دوره پنجم هستم نزدیک به 10 کیلو کم کرده‌ام. المیرای جوکار امروز 67 کیلو و 900 گرم وزن دارد و به حس خوب زندگی برگشته است. البته این را بگویم که من برای خودم و سلامت جسمم، لاغری را انتخاب کردم؛ نه برای حرف مردم!

حالا که اینجای مسیر ایستاده‌ام، به عنوان یکی از نمونه‌های موفق رژیم لیمومی، به همه افرادی که شرایطی مشابه من دارند می‌گویم: اگر آدم اول خودش را دوست داشته باشد و به خودش برسد، می‌تواند تمام زندگی‌اش را با سرزندگی و خوشحالی بگذراند؛ پس به خاطر خودتان رژیم بگیرید و بدنتان را بیشتر دوست داشته باشید.

 

از زبان لیمومی:

المیرا به عنوان یکی از نمونه‌های موفق رژیم لیمومی شناخته می‌شود که توانست در 4 ماه، 10 کیلوگرم وزن کم کند. توصیه‌های پزشکان و متخصصان لیمومی به این دختر جوان کمک کرد که حال خوبی نسبت به خودش داشته باشد و با رسیدن به وزن ایده‌آلش، زیبایی جسم و روحش را باهم به نمایش بگذارد.

شما هم اگر می‌خواهید از نمونه‌های موفق لیمومی الهام بگیرید، سری مصاحبه‌های کوتاه ما را با این افراد بخوانید و برای تغییر زندگی‌تان قدم بردارید.

داستان پیشنهادی: داستان کاهش وزن 23 کیلویی خانم کمره‌ای

برای دریافت رژیم لیمومی کلیک کنید.

 

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.