داستان کاهش وزن 23 کیلویی خانم کمره‌ای

نمونه موفق رژیم لیمومی

فهرست مطالب

«هیچوقت فکر نمی‌کردم بتوانم وزن کم کنم، لاغری برایم مثل یک رویا بود. انواع و اقسام رژیم‌ها، دمنوش‌ها و قرص‌های لاغری را امتحان کرده بودم اما هیچ کدام جواب ندادند.» این حرف برای شما هم آشناست؟! اگر جوابتان مثبت باشد، پس حتما شما هم در فکر کاهش وزن هستید، اما هنوز نمی‌دانید چگونه.

خانم کمره‌ای هم دقیقا در همین وضعیت بود. فامیلی جالبی دارد مگر نه؟! زنی 47 ساله که نَه فقط اضافه وزن، بلکه کبد چرب و فشار خون هم گریبانش را گرفته بود و اجازه نمی‌داد راحت و رها هر لباسی که دلش می‌خواهد بپوشد یا هر غذایی که هوس کرد را میل کند. به علاوه عادت‌های ناسالم غذایی باعث شده بود خانم کمره‌ای به غلبه بلغم هم دچار شود و در حین کار، مدام احساس خستگی، کسالت و افسردگی داشت.

اوایل فقط اضافه وزنش بود که او را آزار می‌داد، اما کم‌کم سر و کله مشکلات جسمی دیگری هم پیدا شد. چربی‌های بدنش، کبد او را حسابی چرب کرده بودند و روند بیماری‌اش رو به پیشرفت بود که تصمیم گرفت تغییری در سبک زندگی‌اش اعمال کند.

از آن به بعد باید بیشتر حواسش به خوراکی‌ها و غذاهایش می‌بود و از مصرف برخی مواد غذایی هم پرهیز می‌کرد تا بیماری‌اش حادتر نشود. برای همین در جست‌وجوی یک رژیم درست و اصولی، همه جای اینترنت را جست‌وجو کرد و از دوست و آشنا سراغ برنامه‌ غذایی‌های مختلف را می‌گرفت تا اینکه به رژیم‌های لیمومی رسید.

لیمومی یعنی حس خوب زندگی

در بدو شروع از خانم کمره‌ای سوال‌هایی پرسیده بود که بیشترشان مربوط به سبک زندگی، بیماری‌های زمینه‌ای و حالات روحی‌اش بود تا تیم پزشکان متخصص لیمومی بتوانند با بررسی جواب‌های خانم کمره‌ای، رژیمی که متناسب با وضعیت بدنی و جسمانی‌اش را در اختیار او بگذارند.

جواب دادن به این سوالات، قدم اول خانم کمره‌ای بود و گرفتن رژیم، بزرگ‌ترین هدفی که برای خودش گذاشته بود و بی‌صبرانه برای رسیدن به آن تلاش می‌کرد. هفته‌های اول آمد و روزهای کم‌خوری از راه رسید؛ اما انقدر راحت و بی‌دردسر گذشت که خانم کمره‌ای به هیچ وجه از گرفتن رژیم احساس ناراحتی نکرد.

برنامه‌ای که در اختیار خانم کمره‌ای قرار گرفت، کاملا شخصی‌سازی شده بود؛ برای همین دکترهای لیمومی او را از خوردن برخی خوراکی‌ها منع کرده بودند. این رژیم شخصی‌سازی شده فشار خون و چربی کبدش را کمتر کرد و عادت‌های غذایی ناسالم او را تغییر داد.

کاهش وزن 23 کیلویی و کنترل بیماری‌ها

البته ماجرا فقط به حذف خوراکی‌ها محدود نشد و به جای آن ادویه‌های ترکیبی و مواد مغذی دیگری پیشنهاد شده بود تا خانم کمره‌ای بتواند با مصرف آن‌ها هم لاغر شود و هم سلامتی‌اش را باز یابد. این مادر قوی و با اراده، پس از اتمام دوره‌های رژیم‌اش توانسته بود کاهش وزن 23 کیلویی را تجربه کند. او چربی کبدش را به میزان 27% و فشار خونش را به میزان 38% نسبت به قبل از دوران رژیم کاهش داد. شما بگویید این اگر معجزه لیمومی نیست؛ پس چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟!

این الگوی موفق حس خوب و سلامتی‌اش را مدیون رژیم‌های لیمومی می‌داند. او به اذعان خودش دیگر حاضر نیست به زندگی قبل از رژیمش برگردد و برنامه‌های غذایی‌اش را کنار بگذارد. چراکه او توانسته بود بدون ناراحتی و فشار، 23 کیلو کاهش وزن داشته باشد؛ آن هم بدون انجام هیچ ورزش سنگینی!

به قول خانم کمره‌ای «رژیم لیمومی یعنی زندگی سالم همراه با حس خوب». وقت آن رسیده که شما هم برای یکبار از برنامه‌های لیمومی استفاده کنید و بعد از دیدن نتیجه آن، برای ادامه مسیر تصمیم بگیرید.

از زبان لیمومی

خانم کمره‌ای، یک مادر شاغل است که در سن 47 سالگی با رژیم‌های لیمومی آشنا شد. او توانست با اراده قوی خود و رعایت برنامه‌های غذایی، 23 کیلوگرم از وزن خود را کم کند. همچنین او توانست بیماری‌های مختلفش ازجمله فشارخون، کبد چرب و غلبه بلغم را با تغییر عادت‌های غذایی‌اش کنترل کند و به مرور زمان اثرات آن‌ها را کاهش دهد. اگر هنوز برای دریافت رژیم‌های لیمومی مطمئن نیستید، مثل همه نمونه‌های موفق لیمومی کافیست یکبار آن را امتحان کنید تا همیشه دنباله‌روی برنامه‌هایش شوید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

درباره ما

برند لیمومی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و با همکاری متخصص و مشاور تغذیه، آقای حمیدرضا روشندل، انواع رژیم‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد. لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.

ما را دنبال کنید

درباره ما

برند لیمومی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و با همکاری متخصص و مشاور تغذیه، آقای حمیدرضا روشندل، انواع رژیم‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد. لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.

ما را دنبال کنید