۳۵ کیلو کاهش وزن الناز نگهبان با ۴ دوره رژیم لاغری

داستان لاغری الناز نگهبان

فهرست مطالب

داستانی که می‌خواهم بگویم تقریبا برای همه آشناست. من النازم. ۳۷ ساله هستم و دو فرزند دارم. در شهر پرند زندگی می‌کنم و خانه‌دار هستم. داستان لاغر شدن من یک سفر نسبتا طولانی و پر از چالش بود که سرانجام به نتایج شگفت‌انگیزی رسید و حالا قرار است آن را با شما در میان بگذارم.

زمانی در زندگی‌ام بود که هر روز که از خواب بیدار می‌شدم، با تردید و نارضایتی به سمت آینه می‌رفتم. تصویر زنی چاق و بی‌انگیزه که لباس‌هایش تنگ شده بود و دیگر به خودش علاقه‌ای نداشت را در آینه می‌دیدم و بیشتر از خودم غمگین می‌شدم.

از وزنم که به ۹۵ کیلو رسیده بود، شرمنده بودم و نمی‌توانستم با این وضعیت کنار بیایم. هر بار که به لباس‌هایم نگاه می‌کردم، دلتنگ روزهایی می‌شدم که احساس سبکی و راحتی داشتم. کم‌کاری تیروئید، یبوست و انواع مشکلات گوارشی‌ هم باعث شده بود که سلامتی‌ جسمانی‌ام هم در کنار مشکلات روحی درگیر شود و به خطر بیفتد. دوست دارید ادامه داستان را باز هم از زبان الناز بشنوید؟ پس همراه این مطلب باقی بمانید

رژیم‌های مخصوص کاهش و افزایش وزن لیمومی

بدون استپ وزنی

بدون گرسنگی

هماهنگ با داروهای مصرفی

متناسب با مزاج

مناسب محل کار

غذاهای ساده و در دسترس

درخواست مشاوره رایگان

لیمومی؛ یاور همیشه همراه!

تصمیم گرفتم که رژیم بگیرم و وزنم را کاهش دهم، اما نمی‌دانستم از کجا باید شروع کنم و چه رژیمی برایم مناسب است. در میان جستجوهایم برای پیدا کردن یک راه‌حل مناسب، با رژیم‌های لیمومی آشنا شدم. این رژیم‌ها ترکیبی از برنامه‌های غذایی سالم و متنوع بود که به کاهش وزن و بهبود سلامتی کمک می‌کرد.

با خواندن تجربیات افرادی که از این رژیم‌ها استفاده کرده بودند و نتایج مثبتی که به دست آورده بودند، تصمیم گرفتم که من هم شانس خودم را امتحان کنم. رژیم لیمومی را به عنوان راهی برای بازگشت به سلامتی و شادابی انتخاب کردم و امیدوار بودم که این مسیر جدید مرا به آنچه آرزو داشتم برساند؛ یک الناز لاغر و سالم.

نکته‌ای که در رژیم‌های لیمومی توجهم را جلب کرد تنوع غذایی آن در کنار سادگی دستورپخت‌ها بود. من همیشه عاشق غذاهای سرخ‌کردنی بودم و همین باعث شد که چاق و چاق‌تر شوم. به‌علاوه معمولا در رژيم‌ها آن کسی که می‌خواهد لاغر کند غذایی متفاوت از آنچه بقیه می‌خورند، می‌خورد اما در رژيم‌های لیمومی اینگونه نبود.

الناز نگهبان قبل

غذای خانوادگی و پیاده‌روی ساده؛ نقاط قوت رژیم لیمومی

از روز اول، تصمیم گرفتم که همه چیز را تغییر دهم. صبحانه‌ام شامل میان‌وعده‌های سالم مانند میوه‌ها و آجیل‌ها بود و ناهار و شامم پر از سبزیجات، پروتئین‌های کم‌چرب و غلات کامل. سرخ‌کردنی‌ها هم کم‌کم از زندگی‌ام حذف شدند.

غذاهایی که لیمومی پیشنهاد می‌داد همگی غذاهای سالم و مغذی برای خودم و غذاهای مورد علاقه خانواده‌ام بودند. همین باعث شد که هیچ سختی در این مسیر جلوی من نباشد تا مانع لاغر شدنم شود. همچنین با توصیه لیمومی، هر روز ورزش می‌کردم، اما نَه ورزش‌های سخت باشگاهی. فقط یک پیاده‌روی کوتاه در اطراف محله آن هم روزی ۳۰ دقیقه.

مثل هر آدم دیگری که وقتی وارد یک مسیر تازه می‌شود، شروع برایش سخت و چالش‌انگیز است؛ لاغر شدن هم برای من همینطور بود. دوره اول سخت‌ترین قسمت رژیم محسوب می‌شد چون بدنم کم‌کم داشت به تغییرات واکنش نشان می‌داد.

اما به مرور زمان بدنم به رژیم و سبک غذایی جدیدم عادت کرد و وزنم به تدریج کاهش پیدا کرد. وقتی بعد از چند هفته روی ترازو رفتم و دیدم که وزنم کم شده، احساس کردم که در آسمان‌ها هستم. همین چند گرم کاهش وزن، انگیزه‌ قوی و محکمی شد برای ادامه راه.

الناز نگهبان بعد

کاهش وزن ۳۵ کیلویی، درمان یبوست و بهبود تیروئید با غذای سالم

در دوره دوم و سوم رژیم یاد گرفتم که چطور می‌توانم با خوردن خوراکی‌های سالم با مشکلات تیروئید و یبوستم مقابله کنم. مشورت‌های مرتب با تیم پشتیبانی و پزشکان لیمومی کمک می‌کرد تا وضعیت تیروئیدم کنترل شود و رژیم غذایی‌ام بهبود پیدا کند.

از همینجاهای مسیر بود که هر روز که می‌گذشت، احساس بهتری داشتم و لباس‌هایم کم‌کم برایم گشاد می‌شدند. وقتی به آخر دوره چهارم رسیدم، وزنم به ۶۰ کیلوگرم رسیده بود. نمی‌توانستم باور کنم که موفق شده‌ام. نگاه کردن به آینه دیگر برایم سخت نبود؛ بلکه با افتخار و رضایت به خودم نگاه می‌کردم. نه تنها بدنم بهتر و سالم‌تر شده بود، بلکه اعتماد به نفسم نیز بسیار افزایش یافته بود.

من، به عنوان یک مادر و همسر، یاد گرفتم که باید به سلامتی خودم اهمیت دهم تا بتوانم به بهترین شکل ممکن خانواده‌ام را همراهی و حمایت کنم. حالا می‌دانم که چه دررژيم باشم، چه نباشم می‌توانم غذای سالمی بپزم و همگی از خوردن آن لذت ببریم.

هرگز فکر نمی‌کردم که بتوانم این تغییرات را در زندگی‌ام ایجاد کنم، اما امروز با افتخار می‌گویم که نه تنها وزنم کم شده، بلکه زندگی‌ام نیز به کلی تغییر کرده است. شما هم اگر به دنبال یک تغییر بزرگ و راحت هستید، لیمومی را امتحان کنید.

از زبان لیمومی

الناز نگهبان یکی از نمونه‌های موفق لیمومی است که تجربه خودش از لاغر شدن و رسیدن به سلامتی با رژيم‌های لیمومی را با ما به اشتراک گذاشت. الناز توانست ۳۵ کیلوگرم کاهش وزن را با گذراندن ۴ دوره رژیم به دست آورد. همچنین او توانست مشکل تیروئید و یبوست خود را درمان کند. شما هم می‌توانید همین مسیر را با لیمومی طی کنید، کافیست یکبار رژیم‌های لاغری ما را امتحان کنید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.