کاهش وزن ۱۹ کیلویی ایمان با رژیمی که برایش سرگرمی بود!

قبل و بعد

فهرست مطالب

هر آدمی برای خودش در زندگی یکجور تفریحی دارد که وقتی به سراغش می‌رود روحیه‌اش از این رو به آن رو می‌شود. یکی با ورزش، یکی با هنر، یکی با فیلم دیدن و دیگری هم با کتاب خواندن تفریح می‌کند. شاید باورتان نشود ولی تفریح من رژیم گرفتن است. البته نَه هر رژیمی!

اجازه بدهید از اول برایتان تعریف کنم تا خوب بفهمید که چه اتفاقی افتاد که کاهش وزن با رژیم غذایی با آنهمه ذهنیت منفی که آدم‌ها نسبت بهش دارند برای من تبدیل به یک سرگرمی و تفریح شد! این حرف‌های ایمان بهرامی است. یکی از همراهان لیمومی که توانسته کاهش وزن پایدار و موفقیت‌آمیزی داشته باشد. ادامه داستان را هم از زبان او بشنویم.

من، ایمان بهرامی هستم. ۳۶ ساله، متاهل و پدر دو فرزند؛ یک دختر و یک پسر. در اهواز زندگی می‌کنم و کارمند هستم. با اینکه مدرک کارشناسی دارم و شغلم بد نیست، اما سبک زندگی ناسالم و اضافه وزنم همیشه باعث می‌شد حس خوبی نداشته باشم.

رژیم‌های مخصوص کاهش و افزایش وزن لیمومی

بدون استپ وزنی

بدون گرسنگی

هماهنگ با داروهای مصرفی

متناسب با مزاج

مناسب محل کار

غذاهای ساده و در دسترس

طراحی سایت با استودیو نوژن

درخواست مشاوره رایگان

عادت‌های بد غذایی، جانم را به خطر انداخت!

اکثر شب‌ها تا ساعت ۲ یا ۳ بیدار می‌ماندم. همین موضوع باعث می‌شد دوباره گرسنه شوم و به سراغ یخچال بروم تا یک وعده دیگر غذا بخورم. از طرفی نوشابه، شیرینی‌جات و انواع تنقلات هم شده بود پای ثابت میا‌وعده‌های روزانه‌ام و به‌صورت افراطی از این خوراکی‌ها می‌خوردم.

کم‌کم که سن‌ام بالاتر رفت، به عددهای روز ترازو هم اضافه شد. به جایی رسیدم که این سبک زندگی مشکلات جسمانی متعددی برایم به وجود آورده بود. کمر درد در خواب، مشکل رفلاکس شدید معده و ترش کردن تا سر حد خفگی در هنگام خواب فقط بخشی از مشکلاتی بود که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردم.

اضافه وزن و خوردم غذاهای ناسالم وضعیت سلامتی‌ام را بدتر می‌کرد تا جایی که چندبار هنگامی که خواب بودم، اسید معده‌ام راه گلویم را کامل بست و حالت خفگی بهم دست داد. دو سه باری نزدیک بود واقعا خفه شوم و بعد از آن به فکر افتادم که حتما وزنم را کم کنم تا وضعیت معده و گوارشم بهتر شود.

قبل لاغری ایمان

لیمومی تصورم از رژیم را عوض کرد!

6 سال پیش از طریق مشاور تغذیه یک رژیم دریافت کردم، اما بعد از مدت یک ماه و نیم آن را کنار گذاشتم؛ چون هیچ تغییری برای من ایجاد نکرد. فقط یکسری توصیه‌های غذایی ثابت بود که به مرور زمان آدم را خسته و دلسرد می‌کرد. ضمنا چیزی به اسم وعده آزاد هم در آن وجود نداشت و همین باعث شد خیلی زود رهایش کنم.

وزنم به ۱۲۵ کیلوگرم رسیده بود و این مساله بسیار نگرانم می‌کرد. یکی از دوستان نزدیکم که تجربه موفقی در کاهش وزن داشت، مرا با رژیم لیمومی آشنا کرد. اولش شک داشتم، اما وقتی بیشتر درباره‌اش تحقیق کردم و نتایج مثبت برنامه‌هایش را دیدم، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم.

بعد از اولین دوره، نشانه‌های سوختن چربی‌ها کم‌کم خودشان را نمایان کردند. به‌مرور اعتمادبه‌نفسم بالا رفت. هنگام پیاده‌روی احساس شادابی و نشاط بیشتری داشتم. دیگر مشکل کمردرد نداشتم و فشار از روی زانوهایم برداشته شده بود. حتی رفلاکس معده‌ام کاملا خوب شد و دیگر ترش نمی‌کردم. این تغییرات بزرگ‌ترین انگیزه برای ادامه دادن رژیم لیمومی شد.

کاهش وزن 19 کیلویی، به سادگی آب خوردن!

حالا که دارم تجربه‌ام را با شما درمیان می‌گذارم ۱۰۶ کیلوگرم هستم و هدفم رسیدن به وزن ایده‌آل یعنی ۸۳ کیلوگرم است. با قدرت و انگیزه دوره چهارم رژیم لیمومی را به تازگی به پایان رسانده‌ام و به مسیر خودم ادامه می‌دهم.

چیزی که برایم جالب بود، واکنش‌های متفاوت اطرافیان بود. برخی از دوستان و آشنایان وقتی وزنم را کم کردم، به من حسادت می‌کردند. دقیقا همان آدم‌هایی که یک روز برایم نسخه لاغری می‌پیچیدند، حالا که وزنم کم شده بود با چشم دیگری به من نگاه می‌کردند.

بعد لاغری ایمان

احتمالا بقیه افراد چاق هم چنین تجربه‌ای را در زندگی‌شان داشته‌اند. وقتی اضافه وزن داشتم، دیگران از روی ترحم و دلسوزی مرا نصیحت می‌کردند، اما وقتی شروع به لاغر شدن کردم، همان‌ها مرا زیر سوال می‌بردند. دیگر اگر هیچ کاری از دستشان برنمی‌آمد به روش و برنامه رژیمم ایراد می‌گرفتند.

بسیار زیاد برایم پیش آمد که بهم بگویند: «این مدل غذا خوردن اشتباه است» یا «پیاده‌روی تاثیری ندارد، باید بدویی که لاغر شوی». اما می‌دانید جواب من چه بود؟ اینکه «یک روزی همین‌ آدم‌ها به موفقیت من اعتراف خواهند کرد».

خبری از حذف غذا و میان‌وعده نیست!

نکته جالب درباره رژیم لیمومی این بود که برخلاف رژیم‌های قبلی، در این رژیم نه‌تنها نان، برنج و سرخ‌کردنی‌ها حذف نشدن بلکه غذاهای متنوع و مطابق سفره را می‌توانم بخورم؛ یعنی همان چیزی که همسرم همیشه درست می‌کرد.

علاوه بر آن، وعده آزاد هم دارم. همین یک وعده آزاد باعث شده که این رژیم برایم خسته‌کننده نشود و با انگیزه بیشتری آن را ادامه دهم. وقتی به یاد گذشته‌ام می‌افتم و می‌بینم که چگونه با گرفتن این رژیم تغییرات کوچکی در سبک زندگی‌ام ایجاد و مشکلاتم برطرف شد، اعتمادم به لیمومی بیشتر و اراده‌ام قوی‌تر می‌شود.

از من می‌شنوید، باید به این رژیم اعتماد کنید. مهم نیست چندوقت است که آن را شروع کرده‌اید، صبر کنید که نتایج مثبت آن، اعتمادتان را جلب خواهد کرد. در مسیر با رژیم لیمومی به جایی می‌رسید که کم کردن وزن برایتان جنبه سرگرمی پیدا می‌کند.

برای رسیدن به وزن ایده‌آل عجله نکنید!

تمام تصورات بد از رژیم را دور بریزید و اگر کسی خواست شما را ترغیب به رژیم‌های من‌درآوردی و اینترنتی کند، گولش را نخورید. دخالت‌های دیگران را فقط با این دو کلمه جواب بدهید: «عجله‌ای ندارم». مهم این است که بدانید مسیرتان درست است.

در این رژیم چیزی نبود که من را اذیت کند. فقط یک دوره رژیم لیمومی را امتحان کنید و ببینید که چگونه می‌توانید بدون فشار و با لذت وزن کم کنید. حالا که اینجا هستم و به این نقطه رسیده‌ام، نمی‌توانم منتظر روزی باشم که وزن ایده‌آلم را به دست بیاورم. مطمئنم که موفقیت من نه‌تنها برای خودم، بلکه برای خانواده‌ام هم الهام‌بخش خواهد بود.

از زبان لیمومی

ایمان ابراهیمی، یکی از نمونه‌های موفق لیمومی است که از تجربه کاهش وزن‌ ۱۹ کیلویی‌اش با برنامه‌های لیمومی صحبت کرد. ایمان کاهش وزن با لیمومی را اصلا سخت نمی‌دانست و آن را به یک سرگرمی تشبیه کرد که او را به سلامتی و تناسب اندام می‌رساند. اگر شما هم می‌خواهید هم‌مسیر ایمان شوید، کافیست تست رایگان پیش از رژیم را انجام دهید و با دیدن نتیجه، شگفت‌زده شوید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

4 نظر

  1. واقعا بهترین و اصولی ترین رژیم و لیمومی داره،بسیار متنوع و راحت مخصوصا در ورزش که فقط پیاده رویه،فقط به قول شما اصلا نباید عجله کرد و این کاملا درسته،نصف قفل شدن کم کردن وزن برای رژیم‌های غیراصولی بود که قبل از لیمومی گرفتم و اینکه حتما باید همه چیز و وزن کرد و خورد،دقیقا همون وزنی که توی رژیممون هست👌👌

    1. سلام دوست عزیز. خوشحالیم که با لیمومی تجربه شیرینی رو داشتید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

درباره ما

برند لیمومی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و با همکاری متخصص و مشاور تغذیه، آقای حمیدرضا روشندل، انواع رژیم‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد. لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.

ما را دنبال کنید

درباره ما

برند لیمومی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و با همکاری متخصص و مشاور تغذیه، آقای حمیدرضا روشندل، انواع رژیم‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد. لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.