کاهش وزن ۱۰ کیلویی مهسا با کمک لیمومی

داستان لاغری

فهرست مطالب

برای ما آرایشگرها که از صبح تا شب اکثرا روی پا می‌ایستیم و مشغول ارائه خدمات زیبایی به مشتریانمان هستیم، اینکه خودت تناسب اندام نداشته باشی و مدام شنونده حرف «چقدر چااااااق شدی!!!» باشی شبیه کابوسی است که هیچوقت تمامی ندارد.

اما من، مهسا محمدرضائی، در ۲۹ سالگی تصمیم گرفتم به این کابوس پایان بدهم و مسیر زندگی‌ام را به سمت روشنایی و زیبایی هدایت کنم. اهل تبریز هستم و مثل هر زن و دختر دیگری در این روزگار، زندگی‌ام با چالش‌های زیادی همراه بود، مخصوصا وقتی صحبت از وزن و سلامتی می‌شد.

جملاتی که خواندید از زبان یکی از همراهان عزیز لیمومی است. ادامه داستان را باز هم از از زبان او بشنویم.

با اینکه دانشگاه را با نشستن سر کلاس‌های فیزیک و گرفتن لیسانس همین رشته تمام کردم، اما دوست داشتم آرایشگری را به عنوان شغل خودم انتخاب کنم. همین کار را کردم؛ اما خبر نداشتم که قرار است چند سال بعد زیبایی برایم تبدیل به یک معمای بزرگ شود.

چقدر چاااااق شدی!

معمایی که می‌توانستم به‌راحتی برای بقیه حل کنم، اما وقتی به خودم می‌رسید توانی برای حل آن نداشتم. زندگی‌ام خیلی پر مشغله بود و هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در سالن آرایشگاه کار می‌کردم، بنابراین وقتی برای ورزش یا پیاده‌روی نداشتم.

این وضعیت نه تنها بر جسم من تاثیر گذاشته بود، بلکه اعتماد به نفسم را هم از دست داده بودم. هر بار که مشتری‌ها و دوستانم مرا می‌دیدند در اولین برخورد می‌گفتند: «چقدر چاااااااااق شدی».

 این حرف مانند مته روی اعصابم می‌رفت و واقعا مرا بهم می‌ریخت. همیشه چالش پیدا کردن لباس مناسب و سایزم را داشتم، به ویژه اگر قرار بود برای مهمانی به دنبال لباس مجلسی بگردم، اوضاع بدتر می‌شد.

تا قبل از رژیم، یبوست دست از سرم برنمی‌داشت!

خودم را گول می‌زدم که اگر صبح‌ها پیاده بروم سر کار یا در طول روز باشگاه بروم بوی عرق می‌گیرم و نمی‌توانم بد بو باشم؛ بنابراین دور این فعالیت‌ها را خط کشیده بودم. همین شد که روز به روز چاق‌تر می‌شدم. به علاوه من عاشق آبمیوه و شیرینی بودم و این دو تا خوراکی هم کمک می‌کرد که اضافه وزنم بیشتر شود.

 همچنین به خاطر تغذیه نامناسب مشکل یبوست شدید پیدا کرده بودم و این موضوع هم مشکلی بر مشکلات دیگرم شده بود. ورم دل و نفخ ناشی از یبوست باعث می‌شد چاق‌تر از چیزی که بودم به نظر برسم و امانم را بریده بود.

لیمومی، سبک فکری و زندگی‌ام را تغییر داد

اما همه چیز با آشنایی من با رژیم لیمومی تغییر کرد. یک روز که داشتم اینستاگرام را بالا و پایین می‌کردم در صفحه یکی از بلاگرها با رژیم لیمومی آشنا شدم. اولش شک داشتم، اما چیزهایی مثل عدم احساس گرسنگی در طول روز و نداشتن ورزش در رژیم باعث شد آن را امتحان کنم.

لیمومی اولین رژیمی بود که در طول زندگی‌ام به سراغش رفتم و با برنامه غذایی درستی که داشت فهمیدم که می‌توانم با کوچک‌ترین کارها به سلامت خودم اهمیت بدهم. فهمیدم که سلامت جسم و روح چقدر بر یکدیگر تاثیر می‌گذارند و می‌شود با گرفتن رژیم هم با انرژی بود، هم سالم و هم لاغر.

 رژیم لیمومی به من انگیزه داد تا تغییرات اساسی در زندگی‌ام ایجاد کنم. تصمیم گرفتم ساعت کاری‌ام را تا ۷ شب کم دهم تا زمانی برای پیاده‌روی داشته باشم. حالا هر روز یک ساعت پیاده‌روی می‌کنم و چون در پایان روز است، تا به خانه برسم مشکل عرق کردن و دوش گرفتن ندارم.

داستان لاغری قبل

سالم‌خوری اولین اصل لیمومی است

لیمومی تغییرات دیگری هم در رژیم غذایی‌ام ایجاد کرد. قبلا علاقه‌ای به لبنیات نداشتم و از صبح که می‌رفتم سر کار تا شب فقط آبمیوه می‌نوشیدم که پر از قند است و چاق‌کننده بود. حالا توجه بیشتری به مصرف لبنیات و مواد مغذی دارم.

حذف شیرینی، باقلوا و نوشابه کمی اذیتم کرد چون خیلی این خوراکی‌ها را دوست داشتم و به خوردنشان وابسته بودم، اما کم کم سعی کردم با جایگزین مواد مغذی و سالمی که لیمومی پیشنهاد می‌داد، آن‌ها را از ذهن و زندگی‌ام حذف کنم و حالا از این تصمیم خودم بسیار خوشحالم.

کاهش وزن ۱۰ کیلویی در ۷ دوره رژیم

با گذشت 7 دوره 21 روزه از رژیم لیمومی، موفق شدم وزن خود را از ۹۲ کیلوگرم به ۸۲ کیلوگرم برسانم و این بهترین اتفاق چند سال گذشته زندگی‌ام بوده است. فکرش را نمی‌کردم به این سادگی بشود لاغر کرد و همچنان به تلاش خودم برای کاهش وزن ادامه می‌دهم.

هرچند حذف شیرینی‌ها برایم سخت بود، اما دیدن نتایج مثبت روی وزن و روحیه‌ام ثابت کرد که ارزشش را دارد. روحیه‌ام خیلی بهتر شده و مشکل یبوستم هم به کلی برطرف شده است. من واقعا به خاطر چاقی‌، اعتماد به نفسم را از دست داده بودم، اما حالا احساس بهتری دارم.

قبل از بیمار شدن، به فکر درمان باشید

به همه توصیه می‌کنم که به فکر بهتر کردن شرایط زندگی‌شان باشند و چاقی را جدی بگیرند. چاقی مادر بیماری‌هاست. قبل از اینکه دیر شود و درگیر انواع بیماری‌ها شوید، به فکر بهتر کردن شرایط زندگی‌تان باشید.

رژیم لیمومی به من کمک کرد تا بدون احساس گرسنگی و با مصرف شام سبک و میوه‌ها، وزنم را کم کنم. توجه به انواع مواد غذایی و خوراکی‌هایی که برای بدن مورد نیاز هستند مثل لبنیات، نان و برنج، همگی نقش مهمی در کاهش وزن من داشتند.

لاغر شدن با لیمومی آسان‌ترین و شیرین‌ترین روش است. به نظر من، تغذیه درست و پیاده‌روی، بهترین راهکار برای کاهش وزن محسوب می‌شود. نمی‌گویم بقیه روش‌ها غلط‌اند یا قابل بازگشت هستند؛ اما لیمومی با کمترین سختی شما را به وزن ایدئال‌تان می‌رساند.

داستان لاغری بعد

از زبان لیمومی

مهسا محمدرضائی یکی از نمونه‌های موفق لیمومی است که توانسته طی ۷ دوره رژیم، ۱۰ کیلوگرم از وزن خود را کم کند. این زن پرتلاش با گفتن تجربه‌اش به ما نشان داد که می‌شود با جایگزینی خوراکی‌های سالم، هم لاغر شد و هم بیماری‌های جسمی و روحی را درمان کرد.

اگر شما هم می‌خواهید هم‌داستان ما باشید کافیست یکبار رژیم‌ لیمومی را امتحان کنید و خودتان تصمیم بگیرید که کاهش وزن بدون ورزش صحت دارد یا خیر. اینبار نوبت شماست که قصه لاغر شدنتان را برای ما تعریف کنید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.

درباره ما

برند لیمومی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و با همکاری متخصص و مشاور تغذیه، آقای حمیدرضا روشندل، انواع رژیم‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد. لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.

ما را دنبال کنید

درباره ما

برند لیمومی از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و با همکاری متخصص و مشاور تغذیه، آقای حمیدرضا روشندل، انواع رژیم‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد. لیمومی با بهره‌گیری از علم مزاج‌‌شناسی و رژیم درمانی نوین، رژیم‌های منحصربه‌فردی را برای گروه‌های سنی مختلف صادر می‌کند.