راز کاهش وزن ۱۰ کیلویی سارا در 126 روز

داستان لاغری سارا مجتهدی

فهرست مطالب

شروع هر داستانی با یک جمله یا اتفاق هیجان‌انگیز و عجیب همراه است تا خواننده را تا آخر داستان جذب کند. قصه من هم از این قاعده مستثنی نیست و قرار است به شما از رازی بگویم که به من کمک کرد در کمتر از ۷ ماه بتوانم ۱۰ کیلوگرم وزن کم کنم. 

بگذارید خودم را معرفی کنم تا از صحت و صداقت داستم مطمئن شوید؛ من سارا مجتهدی هستم. ۲۷ ساله‌ام و در پایتخت زندگی می‌کنم. یک شغل کارمندی دارم و مثل خیلی از خانم‌ها و آقایان سال‌ها بهانه‌ام برای فرار از باشگاه ورزش این بوده که سرم شلوغ است و نمی‌رسم.

اما یک لحظه خودتان را بگذارید جای من و تصور کنید در جوانی که باید حسابی برای خودم خوشگل کنم و لباس‌های زیبا بپوشم، اضافه وزن چه بر سرم آورده بود. چاقی، کاری با من کرده بود که حتی از نگاه کردن خودم در آینه هم حذر داشتم. از حرف و حدیث‌های تلخ و دلخراش اطرافیان هم که نگویم.

جملاتی که خواندید از زبان سارا مجتهدی، یک از همراهان خوب لیمومی است. ادامه این داستان انگیزه دهنده را هم از زبان او بشنوید.

داستان لاغری سارا مجتهدی قبل

لیمومی را با معرفی بلاگر اینستاگرامی شناختم

حسابی از خودم خسته شده بودم، اما راستش را بخواهید هیچ کاری در اینباره انجام نمی‌دادم. حتی عصبانیتم از اضافه وزن باعث می‌شد بیشتر استرس بگیرم و برای اینکه از فکر کردن به آن رها شوم، ریزه‌خواری می‌کردم. یکی از همین روزهای عادی بود که داشتم در اینستاگرام پرسه می‌زدم و ناگهان در صفحه یکی از اینفلوئنسرهای محبوبم معرفی برند لیمومی را دیدم.

همینطور به صفحه گوشی زل زده بودم و حرف‌های بلاگر را گوش می‌دادم که می‌گفتن در این رژیم هیچ خبری از گرسنگی نیست! اصلا لازم نیست به باشگاه بروید یا حتی در خانه تمرینات ورزشی انجام دهید! تمامی توصیه‌های غذایی تحت نظر تیم پزشکان متخصص ارائه می‌شود و غیره.

بعد از هر جمله‌ای که او ادا می‌کرد من در ذهنم می‌گفتم مگر می‌شود؟ چطور ممکن است بدون ورزش لاغر شوی؟ خودم که قبلا تجربه رژیم غذایی نداشتم، اما دور و برم زیاد دیده و شنیده بودم که همه از رژیم‌های سخت عاصی شده بودند و بعد از رها کردن دوره هم دوباره به وزن اول‌شان بازگشته بودند.

همین تجربیات بد دیگران سال‌ها باعث شده بود از فکر رژیم بیرون بیایم، اما صحبت‌های این بلاگر من را بدجوری به فکر فرو برد تا خودم هم تحقیق را آغاز کنم. بعد از کمی پرس‌وجو بالخره تصمیم گرفتم یک دوره لیمومی را امتحان کنم تا ببینم چقدر در وعده‌ای که می‌دهند صادق هستند.

کاهش وزن ۱۰ کیلویی در ۶ دوره

یکی از بخش‌های جالب رژیم لیمومی برای من این بود که قبل از هر چیز باید به یکسری سوال خیلی ساده جواب می‌دادم تا براساس شرایط جسمی، زندگی و عادت‌های غذایی‌ام به من برنامه رژیم لاغری بدهند. سوالات را با دقت جواب دادم و منتظر نشستم تا برنامه رژیم‌ من آماده شود.

بعد از یکی دو روز پیام آمد که رژیم تناسب اندام شما آماده است. وقتی برنامه را دیدم شوکه شدم. برای هر وعده غذایی و هر میان‌وعده انقدر خوراکی و غذاهای متنوع نوشته بودند که حتی یک لحظه به خودم گفتم «من که اینهمه چیز نمی‌خورم!».

رژیم را از همان روز با وزن ۱۰۲ کیلوگرم شروع کردم. باورم نمی‌شد در پایان دوره اول وزن کم کرده بودم و همین موضوع من را تا دوره ششم و وزن ۹۲ کیلوگرم کشاند. البته قرار نیست رهایش کنم چون هنوز تا رسیدن به وزن ایده‌آلم فاصله دارم و باید تا رسیدن به دوره تثبیت، ادامه بدهم.

دایتان لاغری سارا مجتهدی بعد

با لیمومی تنبلی را کنار گذاشتم!

دومین بخش جالب رژیم برای من این بود که تا قبل از آن عادت داشتم در طول روز ریزه‌خواری کنم و همیشه درحال خوردن تنقلات ناسالم و شیرینی بودم. اصلا پیاده‌روی نمی‌کردم و بهانه‌ام این بود که خسته می‌شوم. تقریبا تمام مسیرها را با اسنپ جابه‌جا می‌شدم.

همین موضوع در هزینه‌های جاری زندگی‌ام تاثیر گذاشته بود و باید از بقیه خرج‌ها می‌زدم تا بتوانم به تاکسی برسم. بعد از اینکه رژیم را شروع کردم، سادگی لیمومی من را وسوسه کرد که پیاده‌روی نیم ساعته را شروع کنم و به هر قیمتی شده آن را انجام دهم.

اوایل کمی برایم سخت بود و زود خسته می‌شدم؛ طبیعی هم بود! نمی‌شود ۲۷ سال زندگی راحتی داشته باشی و وقتی یکم به خودت می‌رسی و سخت ‌میگیری تا سالم و سرحال شوی از اول راحت باشی؛ اما من جا نزدم و ادامه دادم.

هر وعده غذایی طبق برنامه‌ام غذا می‌خوردم و حالا کار به جایی رسیده که پیاده‌روی روتین زندگی‌ام شده و بیشتر مسیرها را پیاده می‌روم. یبوست و نفخی که قبل از رژیم داشتم تا حد زیادی از بین رفته و همین موضوع باعث شده شکمم کوچک‌تر شود و مثل خانم‌ها باردار به نظر نیایم.

بعد از هر سختی، آسانی و لذت منتظر شماست!

از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان؛ از وقتی رژیم لیمومی را گرفته‌ام نخوردن شیرینی و بستنی آن هم وقت‌هایی که در تفریح و مهمانی هستم، یکی از چالش‌های اصلی زندگی‌ام شده است. مگر می‌شود آدم وسوسه نشود که خوراکی مورد علاقه‌اش را بخورد؟!

به هر حال با هر سختی‌ای که بود، تحمل کردم و می‌کنم چون باور دارم که منع شدن از یکسری چیزها سخت است اما ارزش این را دارد که آن سختی را به جان بخرید تا به آسانی و راحتی بعدش برسید.

من تا قبل از رژیم مدام توسط دیگران مسخره می‌شدم و به خاطر اضافه وزنم تحقیر می‌شدم. هر لباسی که دوست داشتم اندازه‌ام نبود و به سختی لباس سایز مناسبم را پیدا می‌کردم. همین اتفاقات به ظاهر کوچک، تمام روح و روانم را تحت تاثیر قرار داده بود.

بعد از رژیم همه‌چیز تغییر کرد و بهتر شد. از من که تجربه شخصی داشته‌ام بشنوید که لیمومی هم روابط اجتماعی‌تان بهتر می‌کند، هم به شما کمک می‌کند تا لاغر شوید و هر لباسی دوست دارید بخرید و از دیدن خودتان در آینه و عکس‌ها لذت ببرید.

از زبان لیمومی

سارا مجتهدی، دختر ۲۷ ساله‌ای است که با شجاعت تمام از تجربه‌اش با لیمومی برای ما سخن گفت. این دختر سخت‌کوش توانسته طی ۶ دوره رژیم لاغری از وزن ۱۰۲ کیلوگرم به وزن ۹۲ کیلوگرم برسد. کاهش وزن ۱۰ کیلویی سارا برای ما الگویی است از سلامتی و زیبایی که می‌تواند همراه هر کدام از شما باشد. رژیم‌های لیمومی فقط برنامه‌ای برای لاغر شدن نیستند، بلکه به سالم زیستن شما کمک می‌کنند.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.