۲۸ کیلو کاهش وزن وحید وحیدی در ۳۸ دوره رژیم لیمومی

فهرست مطالب

من وحید وحیدی هستم، ۲۴ ساله، دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی از قزوین. زندگی من به عنوان یک دانشجوی مجرد همیشه آرام و بی‌دغدغه به نظر می‌آمد، اما یک چیزی ته وجودم من را آزار می‌داد: وزنم.

اگر زندگی آدم‌ها یکجایی به قبل و بعد تقسیم شود، سرتاسر زندگی من تا قبل از لیمومی با اضافه وزن پر شده بود و این موضوع تاثیرات زیادی روی روحیه و روزمره‌ام داشت. اوضاع وقتی بدتر می‌شد که نگاه‌های سنگین هم‌کلاسی‌ها، خانواده و فامیل را تحمل می‌کردم.

دیگر از مشکل خرید لباس نگویم که هرکسی حتی اگر چند کیلو اضافه وزن داشته باشد هم آن را تجربه کرده است. البته برای خیلی‌ها این تجربه نهایتا با لباس‌های یکی دو سایز بزرگ‌تر حل می‌شود، اما من را مجبور می‌کرد به بوتیک‌های سایز بزرگ بروم. خرید لباس برایم معضل بزرگی شده بود و حسابی اذیتم می‌کرد.

رژیم‌های مخصوص کاهش و افزایش وزن لیمومی

بدون استپ وزنی

بدون گرسنگی

هماهنگ با داروهای مصرفی

متناسب با مزاج

مناسب محل کار

غذاهای ساده و در دسترس

درخواست مشاوره رایگان

لیمومی یعنی تغییر بزرگ و دائمی!

بارها تصمیم گرفتم وزنم را کاهش دهم و رژیم‌های مختلفی را هم امتحان کردم. اما هر بار همان داستان تکرار می‌شد: شروع می‌کردم، چند روزی به خودم و اطرافیانم سخت می‌گرفتم و درنهایت جا می‌زدم. گرسنگی و سختی بیش از حد رژیم‌های باعث می‌شد نتوانم ادامه دهم و خیلی زود همه چیز را کنار می‌گذاشتم.

درست در لحظاتی که حس ناامیدی بر من غلبه کرده بود و فکر می‌کردم هیچ وقت نمی‌توانم وزنم را کم کنم، مادرم راه سلامتی را نشانم داد. حدود ۲.۵ سال پیش به واسطه مادرم با رژیمی جدید به نام «لیمومی» آشنا شدم و پیشنهاد داد که آن را هم امتحان کنم.

وحید وحیدی

هرچند رژیم‌های قبلی کارساز نبود و باعث شده بودند نسبت به گرفتن رژیم لاغری احساس خوبی نداشته باشم، اما با هزار شک و تردید تصمیم گرفتم این بار هم شانس خودم را امتحان کنم. مرحله بعدی و بهترین دوره زندگی من هم از همان روز آغاز شد.

اولین روزهای رژیم خیلی خوب گذشت. برخلاف رژیم‌های قبلی، این بار احساس گرسنگی نمی‌کردم. برایم عجیب بود که چطور می‌توانم رژیم بگیرم و در عین حال سیر باشم. همین ویژگی منحصربه‌فرد باعث شد دوره دوم و سوم و چهارم لیمومی را هم بگیرم و حالا ۲ سالی است که یار و یاور سفره‌هایم شده است.

چند خطی که خواندید از زبان یکی از همراهان موفق لیمومی، وحید وحیدی. ادامه داستان را باز هم از زبان او بشنوید.

۲۸ کیلو کاهش وزن در ۳۸ دوره رژیم

البته که هیچ راهی بی‌دردسر نمی‌شود و یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های من هم ریزه‌خواری بود. وسوسه‌ خوردن میان‌وعده‌های کوچک و تنقلات همیشه همراه من بود. اما وقتی خودم را در لباس‌های موردعلاقه‌ام و با ظاهری لاغر تصور می‌کردم، می‌فهمیدم که باید این عادت را کنار بگذارم.

هر بار که وسوسه می‌شدم، به یاد می‌آوردم چرا این مسیر را شروع کردم و همین برایم انگیزه‌ای می‌شد که جلوی وسوسه‌هایم بایستم. البته لیمومی هم بسیار کمکم کرد و با وعده‌های آزادی که در آخر هفته‌ها داشتم حس محرومیت از خوراکی‌های مختلف را از بین می‌برد.

وحید وحیدی

وعده‌های آزاد یکی از بخش‌های مورد علاقه‌ من در این رژیم است، چون می‌توانتم با خیال راحت از غذاهایی که دوست دارم لذت ببرم و با انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر تلاش کنم.

به مرور زمان، نتیجه‌ تلاش‌هایم خودش را نشان داد. طی ۳۸ دوره‌ رژیم، توانستم از وزن ۱۱۵ کیلوگرم به ۸۷ کیلوگرم برسم. این تغییر نه‌تنها از لحاظ ظاهری برایم لذت‌بخش بود، بلکه تاثیر شگفت‌آوری روی روحیه‌ام گذاشت.

هیچ‌چیز غیرممکن نیست؛ فقط تسلیم نشو!

از همان دوره اول که کمی لاغر شدم دیگر آن نگاه‌های سنگین و اذیت‌کننده از سمت هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌ام وجود نداشت و اعتماد به نفسم خیلی بیشتر شد. این تغییرات به من حس آزادی و راحتی بیشتری داد و باعث شد که خیلی بیشتر از گذشته از زندگی‌ام لذت ببرم.

سبک زندگی من هم تغییر کرد. دیگر نیازی نبود که برای خرید لباس به دنبال بوتیک‌های پلاس سایز بگردم. حالا با خیال راحت می‌توانستم از هر فروشگاهی که دوست داشتم خرید کنم و لباسی را انتخاب کنم که واقعا دوست دارم.

در پایان این مسیر، چیزی که فهمیدم این بود که هیچ چیز غیرممکن نیست. مهم‌ترین نکته این است که تسلیم نشوی و به راه خودت ادامه دهی. من موفق شدم، چون با تمام وجود به این رژیم پایبند ماندم و حالا از نتایجی که به دست آورده‌ام راضی هستم.

اگر من توانستم، شما هم می‌توانید. پیشنهاد من این است که هرگز جا نزنید و سعی کنید رژیم لیمومی را کامل رعایت کنید. شاید سختی‌هایی در مسیر وجود داشته باشد، اما وقتی به نتیجه‌ی نهایی فکر کنید، می‌بینید که ارزشش را دارد. حالا با اعتماد به نفس بیشتری به آینده می‌نگرم و از مسیری که طی کردم، خوشحالم.

از زبان لیمومی

وحید وحیدی یکی از نمونه‌های موفق لیمومی در مسیر لاغری است. پسری که در دوران جوانی‌اش توانسته از وزن ۱۱۵ کیلوگرم به ۸۷ کیلوگرم برسد و مسیر جدیدی را در زندگی‌اش کشف کند. وحید، ۳۸ دوره همراه لیمومی بوده است و عدم احساس گرسنگی در طول دوران رژیم لاغری را رمز موفقیت خودش در پایبندی به برنامه‌های غذایی‌اش می‌داند. اگر شما هم می‌خواهید مثل وحید کاهش وزن ۲۸ کیلویی را تجربه کنید کافیست یکبار لیمومی را امتحان کنید.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.