کاهش وزن ۱۵ کیلویی دینا با همراهی لیمومی

داستان لاغری دینا

فهرست مطالب

زندگی در روزگار امروز با گذشته تفاوت‌های زیادی کرده است؛ اینطور نیست؟ حالا آدم‌ها به همه‌چیز دسترسی دارند و می‌توانند به سادگی نیازهایشان را برطرف کنند. از این سر دنیا به یک جای دیگر بروند. برای خودشان رویابافی کنند و کم‌کم رویاها را به واقعیت برسانند.

من هم یکی از دختران این سرزمین هستم. دختری با یک دنیا آرزوی قشنگ که متاسفانه مدت‌ها مجبور بودم به خاطر اضافه وزن روی بخش زیادی از رویاهایم خط بکشم. من را دینا صدا می‌کنند. داستان زندگی‌ام پر از تلاش‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌هاست. می‌خواهم امروز شما را با خودم به سفری ببرم که طی آن توانستم با وجود تمام موانع، به هدفم برسم.

دایتان لاغری دینا قبل

از هیچ رژیمی به جز لیمومی جواب نگرفتم!

در این سال‌ها رژیم‌های لاغری مختلف را امتحان کردم. از رژیم‌های سریع و سخت تا رژیم‌های علمی‌تر و ورزشی، هر کدام را که فکرش را بکنید، امتحان کردم، اما به دلیل شرایط جسمی خاصم هیچ‌کدام از این رژیم‌ها برایم نتیجه‌بخش نبودند.

به علاوه من به بیماری تیروئید کم‌کار مبتلا هستم که باعث کاهش سوخت و ساز بدنم شده است. این موضوع هم در کنار مشکلات جسمانی، کاهش وزن را برایم به یک چالش واقعی تبدیل کرده بود.

علاوه بر این، به دلیل شرایط فیزیکی خاصم نمی‌توانستم پیاده‌روی کنم. شاید برای بسیاری از شما پیاده‌روی یک فعالیت ساده باشد، اما برای من مثل یک کوه‌ صعودناپذیر بود. این مشکل باعث می‌شد که از بسیاری از روش‌های کاهش وزن، که نیاز به فعالیت بدنی داشتند، نتوانم استفاده کنم.

در میان این تلاش‌ها و شکست‌ها، با رژیم لیمومی آشنا شدم. شاید باور نکنید، اما این رژیم برای من شگفتی‌ساز بود. با دنبال کردن این رژیم، موفق شدم حدود ۱۵ کیلو از وزنم را کم کنم. تصور کنید، پس از سال‌ها تلاش و ناامیدی، بالاخره توانستم یک پیشرفت واقعی ببینم.

این تجربه برایم بسیار تاثیرگذار بود و مرا امیدوار کرد که شاید راهی برای مقابله با چاقی‌ام وجود دارد.

رژیم مزوبولیک؛ راه ساده‌تر لاغری

اما ماجرا به اینجا ختم نشد. پس از موفقیت با رژیم لیمومی، تصمیم گرفتم رژیم مزوبولیک را هم امتحان کنم. این رژیم برایم تجربه‌ای شگفت‌انگیز بود. نه تنها وزنم کاهش یافت، بلکه حال جسمی و روحی‌ام نیز به طرز چشمگیری بهتر شد.

حالم به قدری خوب شده بود که احساس می‌کردم نیروی تازه‌ای در بدنم جریان پیدا کرده و دارد تک تک اعضای بدنم را زنده می‌کند. از این نتایج بسیار راضی بودم و می‌دانستم که بالاخره راه درستی را پیدا کرده‌ام.

تصور کنید، صبح‌ها با انرژی و شور و شوق بیشتری از خواب بیدار می‌شدم. دیگر خبری از خستگی مداوم و احساس ناامیدی نبود. با هر کیلوگرمی که کم می‌کردم، اعتماد به نفسم بیشتر می‌شد.

احساس می‌کردم که دوباره کنترل زندگی‌ام را به دست آورده‌ام. این تغییرات نه تنها بر روی جسمم، بلکه روی روح و روانم هم تاثیر مثبتی داشت.

داستان لاغری دینا بعد

۱۵ کیلوگرم کاهش وزن در ۲۶ دوره

۲۶ دوره 21 روزه رژیم لیمومی برای من ۱۵ کیلوگرم کاهش وزن را به همراه داشت. البته فکر نکنید توانستم به همین راحتی‌ که حرفش را می‌زنم لاغر کنم، من هم مثل همه آدم‌ها از محدودیت‌ها خسته می‌شوم، از حذف تنقلات و شیرینی‌جات یا رعایت برنامه غذایی.

با این وجود همیشه سعی کردم طبق برنامه لیمومی پیش بروم. خوشبختانه برنامه غذایی‌هایی که توسط پزشکان لیمومی ارائه می‌شود به‌قدری ساده است که تو را از رژیم خسته نکند. همه مواد غذایی و خوراکی‌های پیشنهادی‌ آن در هر خانه‌ای پیدا می‌شود و دست تو را برای رعایت رژیم باز می‌گذارد.

هرچند هنوز هم تا رسیدن به وزن ایده‌آلم مقداری فاصله دارم و باید رژیم تثبیت وزن را هم بگیرم؛ اما همین که توانستم تا امروز این مقدار چربی‌ها را از بین ببرم و حال روحی‌ام را بهتر کنم برای من قدم بسیار بزرگی است. من که این مسیر را ادامه می‌دهم؛ شما هم برای سلامتی خودتان با لیمومی همراه شوید.

از زبان لیمومی

داستان دینا شعبانی، داستان زنی است که با وجود مشکلات جسمی و چالش‌های فراوان هرگز تسلیم نشد. این زن نمونه با تلاش و پشتکارش توانست ۱۵ کیلوگرم از وزن اضافه‌اش را از بین ببرد و الهام‌بخش هزاران نفر دیگر باشد. او به همه یاد داد که اگر ایمان به خود و اراده‌ای قوی داشته باشید، هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع رسیدن به اهداف شما شود،.

اگر این داستان برای شما انگیزه‌بخش بود، به پیشنهاد دینا گوش کنید چون با تلاش و پشتکار، هر چالشی قابل حل است. مهم این است که هرگز تسلیم نشوید و همیشه به دنبال راهی برای بهبود وضعیت خود باشید. لیمومی هم در این مسیر کنار شماست.

این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

5 نظر

  1. سلاام وخسته نباشیدمن برالاغری چطوربایدازش استفاده کنم ممنون میشم راهنمای کنید

    1. وقت بخیر برای اینکه کاهش وزن راحت و بدون گرسنگی و بدون بازگشت داشته باشید میتونید از دوره های 21روزه لیمومی استفاده کنید
      برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

    1. وقت بخیر ممنون که همراه لیمومی هستید . کاهش وزن استاندارد و نرمال خانم تو هردوره یک تا سه کیلو هست . البته بستگی به سوخت و ساز بدن هم داره که کمتر یا بیشتر بشه
      و این کاهش وزن بدون گرسنگی و بدون بازگشت هست
      برای مشاوره رایگان و دریافت رژیم می‌تونید از این لینک اقدام کنید: https://limoo.me/blgcmnt2

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید سردبیر منتشر می‌شود.