مزوبولیک چطوریه؟چیه...
 
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

[مهم] مزوبولیک چطوریه؟چیه اصلا؟

(@niayesh)
عضو معتمدتر

مزوبولیک چطوریه؟چیه اصلا؟

نقل‌قول
شروع کننده موضوع ارسال‌شده : ۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۶
Shabnamkhameh
(@shabnamkhameh)
مدیر تالار

ارسال‌شده توسط: @niayesh

مزوبولیک چطوریه؟چیه اصلا؟

وراثت و  محیط دو  عاملی هستند که همه چیز تحت تاثیر این دو قرار دارد.در همه موجودات بخصوص انسانها وراثت نقش اساسی و مهمی در عادات و رفتار هایشان دارد .نکته ای که چالش هست برای روانشناسی وتغذیه و.... این است که هیچ شاخصی برای وراثت وجود ندارد .وتنها شاخص این است که رفتارهای ما رو به رفتار های والدینمان تعمیم میدهد .

باعث افتخار هست که بگوییم ما یک اختراعی را ارائه داده ایم که با این اختراع میتوانیم این شاخص را درارتباط با  رفتارها و عادات فرد تشخیص دهیم. و این اختراع ثبت داخل کشور و  بین المللی شده ودرجه  دانش بنیان میباشد و مقالات مختلف در موردش چاپ شده .
. در دنیا از طریق تستهای ژنتیک از طریق خون یا پوست یامومعیارهایی رو با هزینه بالا بدست می اورد. در حالی که ما با هزینه بسیار پایین بصورت میانبر  با استفاده از چند ایتم، معیار وراثت رو بدست بیاریم .

ما با روش مزوبولیک با ۳ ایتم  دست اوردهای ژنتیکی که با تستها بدست می اورندرا بدست می اوریم  با انالیز صورت و  اندازه دور مچ و اندازه قد

این ایتم ها بسیار ساده و در دسترس هست برای همه ، مسئله اینجاست که ما معیار ذاتی یا استعدادهای ژنتیکی یا وراثتی شما رو میتونیم بدست بیاریم

 

پاسخنقل‌قول
ارسال‌شده : ۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۲۲:۰۷
اشتراک: